Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z silnikiem


wzakrzewski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i proszę o małą poradę.

A więć gdy dziś wracałem do domu podczas jazdy nagle samochód zaczął zwalniać, brak mocy, pojawiło się dymienie, max 3000 obrotów . Podczas odpuszczenia pedału gazu i dodaniu był chwilowy przyrost mocy ale tylko chwilowy. Im bliżej byłem domu tym samochód był słabszy max 90 km/h. po zgaszeniu samochodu jest problem tego typu że odpala po dłuższym kręceniu i gaśnie po 1minucie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich i proszę o małą poradę.

A więć gdy dziś wracałem do domu podczas jazdy nagle samochód zaczął zwalniać, brak mocy, pojawiło się dymienie, max 3000 obrotów . Podczas odpuszczenia pedału gazu i dodaniu był chwilowy przyrost mocy ale tylko chwilowy. Im bliżej byłem domu tym samochód był słabszy max 90 km/h. po zgaszeniu samochodu jest problem tego typu że odpala po dłuższym kręceniu i gaśnie po 1minucie .

zrób pełne vagowanie auta...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo mocne kopcenie i mulenie wskazywało by na nieszzelność w dolocie ale nie wiem co powiedzieć na to że auto gaśnie po 1 min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie się też wydaje ze to może być zapchany filtr ale nie na 100%bo by ci gasł w czasie jazdy albo by szarpał.ale jak ci gasł po jednej minucie a długo kręciłeś to mogło być tak że pompa ciągła a nie miała co bo filtr nie pościł paliwa bo był zapchany majak już coś zaciągną to odpalił ale na chwile bo znowu mu brakło paliwa.jak dawno nie był zmieniany to można spróbować nawet po odkręceniu widać z góry czy jest w środku zapchany czarny-jak tak to kwalifikuje się do wymiany.jak masz czas to go wykręć i sprawdź to nic nie kosztuje a jak nie to to na komputer musisz go wziąć. takie jest moje zdanie.pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde ja mam ten sam kłopot lecz wyglądało to trochę inaczej auto nie gaśnie,lecz kopci praktycznie sadzami na 3 biegu ciągnie max 3200 obrotów i przy tym mocno dymi,niestety wcześniej na vag-u pokazywał zbyt niskie ciśnienie w przewodzie dolotowym wiec wymieniłem czujnik N75 za 380 zł!!!

Problem zniknął natomiast pojawił się nowy na pewnych obrotach silnik takjag by odejmował sobie gazu... no i znów mocno kopci ktoś pomoże??? czy to może być przepływomierz ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Debiana4 a sprawdzałeś dolot? Miałem takie same objawy, na jednej z gum dolotu, zaraz przy opasce zaciskowej miałem dziurę i to ona była przyczyną spadku mocy i sporego kopcenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...