lukas_ss Opublikowano 9 Listopada 2009 Opublikowano 9 Listopada 2009 Chlopaki prosze pomozcie od czego bedzie pasowac pompa wspomagania do mojego AVJ bo mi tak jeczy ze az boje sie skrecac i powiedzcie czy jest ja ciezko wymienic ewentualnie co po koleji musze zrobic
udy Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 sprawdzałeś pasek, poziom płynu :gwizdanie:
akjam Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Czy to napewno pompa? Gdzieś tutaj wyczytałem, że to może być sprzęgło alternatora. Właśnie przy skrętach piszczy jak oszalały! Dziś potwierdziłem to w ASO - byłem na przeglądzie i poprosiłem o diagnozę - oczywiście im podpowiedziałem. Koszt w ASO to (sprzęgło) 275 pln i koszt wymiany ok. 350pln! Gdzieś już o tym była mowa i kolega mówił, że zapłacił ok. 150 za sprzęgło i 50 za wymianę oczywiście nie w ASO. Jak znajdę ten wątek to Ci go tutaj wkleję. Oczywiście to tylko moja sugestia.
ALEX_D Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 witam Kolego podpisuje sie pod wczesniejszym postem. Wspomaganie moze piszczec z kilku powodow a mianowicie z powodu napinacza paska wielorowkowego zatarta rolka na nim lub juz nie domaga sam napinacz i jak kolega wspomnial moze juz byc zatarte wisko alternatora czyli sprzegielko ( powoduje taki opor ze pompa wtedy kwiczy jak oszalala- strzela poprostu) Zaden problem i klopot. Sprawdzic tez mozna ta role alterantora na sluch jak sie nachylisz powinna jeczec strasznie ( szeszczy , szumi itp) koszta z firmy INA 120-150zl max wymiana max 50zl jak bylo wspomniane i po klopocie. Ale rowniez moze byc wykonczona pompa wspomagania - sprawdzic plyn JAK JEST ZA DUZO TO TEZ SKRZECZY ( musi byc maksymalnie MAX na podzialce). Jak sam sobei nei poradzisz to pierwszy lepszy mechnik powinien bez problemu temu zaradzic. Jak sie z tym uporasz to napisz kilka slowek a jak bedziesz mial pytanka to pisz ... pozdrawiam ALEXD
domjenick Opublikowano 10 Listopada 2009 Opublikowano 10 Listopada 2009 Chlopaki prosze pomozcie od czego bedzie pasowac pompa wspomagania do mojego AVJ bo mi tak jeczy ze az boje sie skrecac i powiedzcie czy jest ja ciezko wymienic ewentualnie co po koleji musze zrobic 8E0145153 tu masz nr czesci-wedlug etki ,podejdzie od kazdego 4-cylindrowca...ALZ,AVJ,ALT, BFB,AMB,BEX etc
wrclaguna Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 witam Kolego podpisuje sie pod wczesniejszym postem. Wspomaganie moze piszczec z kilku powodow a mianowicie z powodu napinacza paska wielorowkowego zatarta rolka na nim lub juz nie domaga sam napinacz i jak kolega wspomnial moze juz byc zatarte wisko alternatora czyli sprzegielko ( powoduje taki opor ze pompa wtedy kwiczy jak oszalala- strzela poprostu) Zaden problem i klopot. Sprawdzic tez mozna ta role alterantora na sluch jak sie nachylisz powinna jeczec strasznie ( szeszczy , szumi itp) koszta z firmy INA 120-150zl max wymiana max 50zl jak bylo wspomniane i po klopocie. Ale rowniez moze byc wykonczona pompa wspomagania - sprawdzic plyn JAK JEST ZA DUZO TO TEZ SKRZECZY ( musi byc maksymalnie MAX na podzialce). Jak sam sobei nei poradzisz to pierwszy lepszy mechnik powinien bez problemu temu zaradzic. Jak sie z tym uporasz to napisz kilka slowek a jak bedziesz mial pytanka to pisz ... pozdrawiam ALEXD zgadza sie przerabialem to u siebie
lukas_ss Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Opublikowano 11 Listopada 2009 Chlopaki ale to nie jest piszczenie to jest jęczenie ostre jak skrecam i dodaje gazu to masz jeczenie jak nie wiem co a jeskli chodzi o rolki to napinacz wymieniony a rolka jest normalna chlopaki u mnie to BENZYNA!! a pompe mam cala mokra nwet jak stoi na wolonych obrotach to mam jeczenie a lekko tykne kierownica i odrazu sie poteguje u mnie to bedzie pompa chyba
akjam Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 Ja wczoraj byłem na przeglądzie a objawy mam takie jak i Tyi diagnoza jest taka jak pisałem wyżej: zatarte sprzęgło alternatora. Warto to sprawdzić u Ciebie. Koszt mniejszy a sprawdzenie nic nie kosztuje.
lukas_ss Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Opublikowano 11 Listopada 2009 A w silniku AVJ wystepuje sprzeglo w rolce alternatora ?? a powiedzcie jaki to moze miec zwiazek i podkreśle ze na zimnym ZDECYDOWANIE mniej to slychac dopiero jak sie nagrzeje pompa ewentualnie płyn
letallec Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 co do wspomagania to wymień płyn i zobaczysz jaki bedzie efekt. Co do sprzegla w alternatorze to tez mozesz wymienic, bo często pada po dużym przebiegu. Koszt sprzegielka to około 120PLN
lukas_ss Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Opublikowano 11 Listopada 2009 Płyn wymieniony nawet dwa razy dla przepłukania i to samo a chlopaki ja wiem ze sprzegiełko wy macie ale w dieslach i nie wiem czy w benzynie 1.8T tez jest ??
akjam Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 Mam prośbę: Chcę kupić sprzęgło alternatora ale niestety nie mam ETKI a w katalogu nic nie ma. I tutaj zwracam się z prośbą o pomoc. Nr sprzęgła alternatora. Z góry dzięki!
lukas_ss Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Opublikowano 15 Listopada 2009 pomozocie mi i odpiszcie od czego pasuje pompa wspoamagania do avj 1.8T
domjenick Opublikowano 15 Listopada 2009 Opublikowano 15 Listopada 2009 pomozocie mi i odpiszcie od czego pasuje pompa wspoamagania do avj 1.8T przeciez wczesniej Ci napisałem 8E0145153 tu masz nr czesci-wedlug etki ,podejdzie od kazdego 4-cylindrowca...ALZ,AVJ,ALT, BFB,AMB,BEX etc czytasz coś wątki,czy nie bardzo?
lukas_ss Opublikowano 27 Listopada 2009 Autor Opublikowano 27 Listopada 2009 Chlopaki sprzegiełko alternatora wyglada ok u mnie nie jest zabokowane bo zdjolem pasek i wsio widze a popmpa jeczy jak jeczala i chyba musze kupic o 2.5TDI bo innego wyjscia nie mam bo u mnie od 1.8T jest razem zespolona z kółkiem i nie da sie kułka zdemonowac
domjenick Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 Chlopaki sprzegiełko alternatora wyglada ok u mnie nie jest zabokowane bo zdjolem pasek i wsio widze a popmpa jeczy jak jeczala i chyba musze kupic o 2.5TDI bo innego wyjscia nie mam bo u mnie od 1.8T jest razem zespolona z kółkiem i nie da sie kułka zdemonowac a czemu nie od innego 4-cylindrowca? nie rozumiem,skoro pompa niedomaga-to wymien na takla sama z innego auta-po co kombinacje z 2,5 TDi? i demontowanie kolka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się