Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Czy AFB ma pompę paliwa w zbiorniku?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masz pompę w zbiorniku i zaworek też raczej ma.

Opublikowano

Ja bym tego nie nazwał pompą, za poważnie to brzmi ;) Tam jest tylko pompka spiętrzająca, nie mająca nic wspólnego z odpalaniem. Paliwo ze zbiornika ciągnie pompa wtryskowa a pompka spiętrzająca w baku ma za zadanie napełniać niewielki zbiorniczek , z którego to zbiorniczka przewodami pompa wtryskowa zasysa paliwo.

Zdejmij rano przed odpaleniem pokrywę silnika i zobacz czy jest paliwo w przewodzie zasilającym. Być może masz nieszczelność zaworka w filtrze paliwa i się układ zapowietrza.

To też być może wina niewyregulowanego kąta wtrysku. Na ciepłym dobrze Ci pali?

Pozdrawiam. :hi:

Opublikowano

na ciepłym jest ok, a filtr wymieniałem niedawno. a ten zaworek jest w filtrze czy to jest to coś na powrocie, które sie wciska na filtr z oringiem

Opublikowano

na ciepłym jest ok, a filtr wymieniałem niedawno. a ten zaworek jest w filtrze czy to jest to coś na powrocie, które sie wciska na filtr z oringiem

Dokładnie, to ten zaworek. Czy odpalanie pogorszyło się po wymianie filtra czy zawsze tak palił?

Trzeba by zobaczyć kąt wtrysku. Musiałbyś zrobić log 004 statyczny i bazowy.

Czy niedawno był wymieniany rozrząd?

Opublikowano

rozrząd wymieniałem w zeszłym roku. a co kąta wtrysku to niedawno byłem u mechanika i robił diagnostykę, mówił że wszystko jest ok. niestety nie posiadam VAG-a, zauważyłem ostatnio że mam lekko zawilgocony przewód przy wtryskiwaczu, ale naprawdę delikatnie, jest możliwe żeby tamtędy podciągał powietrze?

Opublikowano

rozrząd wymieniałem w zeszłym roku. a co kąta wtrysku to niedawno byłem u mechanika i robił diagnostykę, mówił że wszystko jest ok. niestety nie posiadam VAG-a, zauważyłem ostatnio że mam lekko zawilgocony przewód przy wtryskiwaczu, ale naprawdę delikatnie, jest możliwe żeby tamtędy podciągał powietrze?

Oj nie wiem, spróbuj może dokręcić. A w stosunku do mechaników to zasada ograniczonego zaufania. Podjedź na komputer i niech Ci pokaże na własne oczy jaki masz ten kąt. Powinien być ustawiony na 2 ATDC = 2nOT = 2 za górnym martwym punktem. Z tolerancją +/- 2. Sprawdzałeś rano czy w przewodzie zasilającym pompę nie ma czasem powietrza?
Opublikowano

skoro tak? to poranne piłowanie rozrusznikiem może być konsekwencją uszkodzonego zaworka?

masz to samo co ja w poprzedniej a6, pompa paliwa do regeneracji

Opublikowano

skoro tak? to poranne piłowanie rozrusznikiem może być konsekwencją uszkodzonego zaworka?

masz to samo co ja w poprzedniej a6, pompa paliwa do regeneracji

Jest to możliwe, ale niech posprawdza wszystko co można sprawdzić, być może się układ zapowietrza jednak..., nie ma co podejmować się regeneracji pompy w ciemno. Powtórzę jeszcze raz, koniecznie sprawdź czy w przewodzie paliwowym idącym od filtra paliwa do pompy nie ma rano powietrza.[br]Dopisany: 11 Listopad 2009, 23:31_________________________________________________Dobrze by było zlogować auto. Wtedy można by powiedzieć więcej, chociażby jakie są korekcje na wtryskiwaczach.
Opublikowano

mi w pompie jakiś tłoczek pękł i się paliwo cofało :gwizdanie:

Opublikowano

mi w pompie jakiś tłoczek pękł i się paliwo cofało :gwizdanie:

To, że Tobie pękł nie znaczy, że u kolegi stało się to samo...
Opublikowano

ale objawy identyczne :tongue4:

Aha, idąc Twoim tokiem rozumowania, każdy kto ma kaszel ma gruźlicę tak? :)
Opublikowano

a możecie polecić kogoś ze śląska kto mógłby mnie do czegoś podpiąć i postawić diagnozę?

a wracając do waszych pytań to sprawa ma się następująco:

bąbelki powietrza były w dolocie ale założyłem zaworek zwrotny i już ich nie widzę, nic się nie poprawiło

[br]Dopisany: 12 Listopad 2009, 21:02_________________________________________________do Grzegorza76 przegapiłem jedno pytanie, przed wymianą filtra było tak samo

Opublikowano

Daleko masz do Beskidu Śląskiego?[br]Dopisany: 12 Listopad 2009, 21:07_________________________________________________A kiedyś było dobrze, czy od zakupu tak palił?. Czy odpalanie nie pogorszyło się czasem po wymianie rozrządu?

Opublikowano

Skoro po wymianie fitra paliwa sie to dzieje trzeba szukac nieszczelnosci przy tym filtrze, oczysć wezyki i uszczelki przy filtrze i poskrecaj i spróbuj jeszcze raz, nie zapominaj też o miedzianej podkładce przy srubce w filtrze, ja tak miałem, po wymianie filtra na drugi dzien nie odpalił rano, pouszczelniałem i teraz jest ok,.

pozdrawiam

Opublikowano

Kolega napisał, że przed wymianą filtra było to samo, więc trzeba szukać gdzie indziej.[br]Dopisany: 12 Listopad 2009, 21:14_________________________________________________Ja bym Ci doradził tak..., jeżeli odległość od Ciebie do Beskidu Śląskiego jest do zniesienia to na twoim miejscu napisałbym do kolegi o nicku "Piotruś" - to osoba, która o 2.5 wie chyba wszystko, i z nim bym się umówił na przegląd. Gdyby nie "milion" kilometrów, które mnie od niego dzieli to dawno już bym się do niego zgłosił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...