ksiadz99 Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 po regeneracji turbo, eliminacji nieszczelnosci, wymianie N75 i przeplywki mam problem z niedoladowanym turbo poniezej 2500 RPM.. wstawiam logi dynamiczne z bloku 11 1512,00 RPM 1050,60 mbar 1060,80 mbar 38,25 % 1659,00 RPM 1805,40 mbar 1173,00 mbar 35,86 % 1890,00 RPM 1927,80 mbar 1468,80 mbar 39,84 % 2205,00 RPM 1948,20 mbar 1703,40 mbar 48,21 % 2499,00 RPM 1948,20 mbar 1795,20 mbar 50,20 % 2772,00 RPM 1948,20 mbar 1825,80 mbar 46,62 % 3066,00 RPM 1948,20 mbar 1917,60 mbar 47,41 % 3339,00 RPM 1948,20 mbar 1968,60 mbar 49,80 % 3591,00 RPM 1948,20 mbar 1948,20 mbar 50,20 % 3864,00 RPM 1948,20 mbar 1948,20 mbar 50,60 % 4095,00 RPM 1938,00 mbar 1948,20 mbar 52,20 % czy to moze byc kwestia regulacji gruszki? przeplywka sprawna, sprawdzone w blokach 3 i 8. Dopiero zaczynam swoja przygode z VCP+k dlatego jezeli potrzebujecie logow z innej grupy - prosze o wiadomosc. Mam jeszcze pytanie, nie wiem jak zrobic logi Basic Settings. Wprawdzie w programie jest funkcja "Nastw. podstawowe", ale za jej pomoca nie da sie wykonac logow, jedynie obserwowac aktualne wartosci w wybranych grupach. I ostatnie - czy ktoś wie co moze być przyczyną wystapienia bledu "blad odczytu dlugiego kodowania" podczas podlaczenia sie do modulu komfortu w passacie B6 ? pozdrawiam
mcm Opublikowano 11 Listopada 2009 Opublikowano 11 Listopada 2009 katalizator masz :?:[br]Dopisany: 11 Listopad 2009, 15:18_________________________________________________może przypchany i turbawka później wstaje
ksiadz99 Opublikowano 11 Listopada 2009 Autor Opublikowano 11 Listopada 2009 mam.. czyzby to bylo przyczyna?
ksiadz99 Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Opublikowano 12 Listopada 2009 poluzowac sruby od turbo i ponowic test?[br]Dopisany: 11 Listopad 2009, 15:21_________________________________________________mozna w ten sposob sprawdzic wplyw kata?
przemik Opublikowano 12 Listopada 2009 Opublikowano 12 Listopada 2009 rozepnij wydech przed katem i zaloguj 011 dyn... wyjasni sie sprawa kata... sprawdz tez wezyk od zaworu N75 do gruszki turbiny... musi byc idealnie szczelny...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się