Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Przy temperaturze 0 st.cel. świece nie są podgrzewane


kacek

Rekomendowane odpowiedzi

podczas uruchamiania zimnego silnika kontrolka "świec" szybko gaśnie co powoduje że świece są zimne przez co ciężej się odpala. Po podłączeniu pod komputer wykazało usterkę czujnika płynu chłodzącego ale nie powiedziano mi o który czujnik chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bedzie pewnie czujnik G62. Wymienic i po sprawie. Jezeli dalej nie beda grzaly swiece sprawdzic przekaznik.

P.s. U mnie tez zadna swieca nie grzała ale odpalał przy 0 st. rano od półtora obrotu :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jeszcze zmienić temperaturę od której świece będą grzały np. od 13 st, oczywiście skróci to żywotność świec, ale w przypadku słabszej kondycji silnika pomaga.

??? jak? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jeszcze zmienić temperaturę od której świece będą grzały np. od 13 st, oczywiście skróci to żywotność świec, ale w przypadku słabszej kondycji silnika pomaga.

??? jak? :)

pewnie w ECU...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jeszcze zmienić temperaturę od której świece będą grzały np. od 13 st, oczywiście skróci to żywotność świec, ale w przypadku słabszej kondycji silnika pomaga.

??? jak? :)

pewnie w ECU...

A tak wogóle to świece zaczynaja grzć przy temp. 5*C czy -5*C?? Bo jeżeli przy 5*C, to wydaje mi się, że nie ma sensu czegokolwiek zmieniać( 13*C to chyba lekka przesada), jeżeli wogóle idzie to zrobić, bo nie słyszałem o czymś takim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz najpierw świece żarowe czy są ok u mnie jak miałem spalone wszystkie świece kontrolka też szybko gasła a czujnik miałem ok świece grzeją poniżej 5 stopni i tak ma być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jeszcze zmienić temperaturę od której świece będą grzały np. od 13 st, oczywiście skróci to żywotność świec, ale w przypadku słabszej kondycji silnika pomaga.

Niestety, ale nie można sobie zmieniać temperatury, przy której komputer załącza świece, żeby podgrzewały przed uruchomieniem silnika, temperatura ta jest stała [ +5*C ] . Jedyne, co można zmienić w charakterystyce pracy świec, to wydłużyć czas ich grzania, co jednak obciąża AQ i same świece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień czujnik temperatury który jest za pompą w plastiku przykręconym do głowicy, a dla pewności czy to on to odłącz wtyczke od tego czujnika i wtedy przekręć kluczyk jeśli kontrolka będzie się dłużej paliła tzn u mnie gaśnie ostatnia to możesz być pewien, co do kosztów to 26 zamiennik z przesyłką ( u mnie ładnie chodzi) ori ok 60 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!

Podepe się do tematu, mam jedno małe pytanko ponieważ właśnie wymieniłem owy czujnik... U mnie też kontrolka gasła zaraz... teraz nie wiem jak jest bo płyn w silniku był ciepły po zakręceniiu i zgasło więc normalka a jutro sprawdzę na zimnym... Chciałem natomiast zapytać fachowców czy po wymianie owego czujnika muszę podpinać kompa i kasować jakieś błędy ? Czy po prostu jest już ok? Pytam bo nie mam jak podpiąć pod kompa a na jazdę po serwisach za bardzo nie mam czasu i kasy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niet nic nie przekręcałem... poprostu wypiąłem zmieniłem i wpiąłem tak więc powinno być ok... Kumpel ma VAGA ale padł mu system w laptopie i po zainstalowaniu ma kłopoty z zainstalowaniem bo to jakiś pirat i wymaga specjalnego cracka czy coś tam.. Jak tylko zainstaluje to sprawdzę ale wydaje mi się że powinno być ok.. Własnie podjechałem do pracy i o 12 jak wyjdę to się okaże co i jak bo auto stoi na polu a za ciepło nie jest.. Rano nie zagrzał, ale auto stało w garażu i temp na kokpicie wyświetliło 12 stopni...

W ogóle to najfajniejsze jest to że po kupnie auta ( jakiś miesiąc temu) miałem walnięte wszystkie świece i po wymianie za pierwszym razem je zagrzał a później już nie.... Później oddałem do zmiany rozrządu olejów filtrów itp.... Mechanik stwierdził że miał jakiś jeden błąd który skasowali i jest ok.. I zaobserwowałem że gdy odpalałem pierwszy raz auto to też zagrzał świece... Później już nie grzał więc może był to błąd tego czujnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I zaobserwowałem że gdy odpalałem pierwszy raz auto to też zagrzał świece... Później już nie grzał więc może był to błąd tego czujnika ?

co to znaczy później??po chwili czy na następny dzień??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w chwili po odbiorze samochodu jeden raz zagrzał, a później już nie...

a skąd wiesz,że grzał a później nie??jaka była temperatura zewnętrzna??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...