miniu00 0 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Witam! ostatnimi dniami pojawił sie u mnie taki problem : powiedzmy tak jadac na 5 biegu od np 80km/h jak depne pedal gazu ( to normalne ) auto przyspiesza i przy predkosci ok 110km/h jest takie uczucie jakby na chwile przestało ciagnąć tzn tak jakbym puscił gaz i znowu go wcisnął ale słabiej i dalej ok 140 podobnie lecz z tym że juz ponad 140 ciezko mu sie wkręcać ( jakbym jechal polonezem ).Wczesniej nie było takiego problemu, autko bez problemow dotykało 200 :/. Ostatnim miesiacem duzo jezdzilem moze nawet z 4tys zrobione ale z tego co wiem diesle sie kilometrow nie boją... I pytanie odnosnie tego co to moze byc ? ( slabe paliwo, silnik domaga sie zmiany oleju, moze rozrzadu, czy moze cos z komputerem....) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1985 0 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 może to być problem z zaworem n75 , miałem podobny problem z tym ze auto wchodziło w tryb awaryjny i wtedy uczucie było takie jak by ktoś odciął momentami paliwo przy przyspieszaniu, sprawdź jeszcze wężyki ciśnieniowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Witam! ostatnimi dniami pojawił sie u mnie taki problem : powiedzmy tak jadac na 5 biegu od np 80km/h jak depne pedal gazu ( to normalne ) auto przyspiesza i przy predkosci ok 110km/h jest takie uczucie jakby na chwile przestało ciagnąć tzn tak jakbym puscił gaz i znowu go wcisnął ale słabiej i dalej ok 140 podobnie lecz z tym że juz ponad 140 ciezko mu sie wkręcać ( jakbym jechal polonezem ).Wczesniej nie było takiego problemu, autko bez problemow dotykało 200 :/. Ostatnim miesiacem duzo jezdzilem moze nawet z 4tys zrobione ale z tego co wiem diesle sie kilometrow nie boją... I pytanie odnosnie tego co to moze byc ? ( slabe paliwo, silnik domaga sie zmiany oleju, moze rozrzadu, czy moze cos z komputerem....) pozdro zrób logi i będzie wiadomo co jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 n75 albo przeplywka ,zrob logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Na 100% jest to NOTLAUF w silniku 1Z błąd się sam kasuje gdy przeładowanie znika, stąd ten brak mocy, a później nawrót. W 1Z nie ma kierownic, więc na 90% to nie jest wina turbiny, winny na 99% jest zaworek N75 w 1Z nie jest zamienialny z zaworkiem N18, gdyż n75 steruje ciśnieniem, a n18 podciśnieniem. Możesz spróbować zregenerować go, albo od razu zakup nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 kup nowy N75 koszt 100-200 zł i bedzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Najpierw sprawdź szczelność dolotu. Stawiam na dziurę w przewodach intercoolera. (najczęściej pęka złączka pomiędzy kolektorem dolotowym a plastikową rurą dolotu lub przewód przy turbinie) Nie pakujcie chłopaka w koszty, N75 kup jak będziesz miał pewność szczelności dolotu. sprawdź łącznik zaznaczony na zdjęciu mniejszym kółkiem. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c65371a62fab30a.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 A moze filtr paliwa juz zapchany,ja u siebie mialem podobnie tylko ze jeszcze na biegu jałowym jak wcisnołem gaz do dechy to chodzi na 2 potem 3 i 4 gary po wymianie filtra wszystko wrocilo do normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 mówiłem o N75 bo moje objawy były identyczne i po wymianie zaworka było ok. ale szczelność w dolocie tez musisz sprawdzić to podstawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lishoo 1 Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Jakby dolot był nieszczelny to nie było by trybu awaryjnego prawda? Wiem jak u mnie było jak był nieszczelny, po prostu samochód był trochę słabszy, ale cały czas, a nie tak wyrywkowo Oczywiście najlepiej było by podpiąć VAGa ale tryb awaryjny w 1Z kasuje się od razu jak ciśnienie spadnie więc musiałbyś jechać z VAGiem podpiętym. Poza tym, regeneracja zaworku to koszt koś koło 2zł, więc gdzie tam od razu pakowanie w koszty? No i można jeszcze z kimś podmienić zaworek i przetestować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się