marek13ew Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Witam wszystkich ! Otóz moim problemem jest wazna kwestia dotyczaca mocy silnika. Przed chwila przyjechał do mnie kolega audi A4 silnik bez turbiny 1.8 benz, wyprubowalismy jazde moim autem 95 rok 1.8 bez turbiny 5V i jego 97 rok po lekkim liftingu auto jego ma zdecydowanie lepsze przyspieszenie, gaz reaguje inaczej znacznie szybciej silnik reaguje na nacisniece pedału. Sprzegło i gaz chodzi calkiem inaczej chodza u niego lekko u mnie trzeba troche mocniej nacisnąc... Ogladalismy silniki sa te same 1.8 5V 125 KM, w czym jest problem ? prosze o profesjonalne rady... Czy aby jednak oba silniki mialy inne osiagi jesli chodzi o rok produkcji przypominam ze obydwa auta nie maja zadnych chipów do zwiekszania mocy..itp[br]Dopisany: 17 Listopad 2009, 20:49_________________________________________________nadmieniam ze filtr paliwa oleju, olej (castrol), rozrząd zostały wymienione ..czekam na rade
Dev Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 chcesz rady ?????? oto ona: VAG :polew: bez tego ani rusz
marek13ew Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Opublikowano 18 Listopada 2009 diagnostyka robiona juz byla...i wykazało spaloną zarówke przeciwmgielna kolego... co do benzyny w sumie tankujemy w tej samej stacji bo mieszkamy niedaleko od siebie
wojtek26 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Kolego odczytanie błedów to nie jest diagnostyka tylko odczytanie błedów, diagnostyka to zrobie logów dynamicznym gdzie mozna sprawdzic jak działa np. sonda, przepływka jakie sa czasy wtrysku itp. Bez porównania tych parametrów nic nie zdziałasz.
marek13ew Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Opublikowano 18 Listopada 2009 rozumiem...dzisiaj jeszcze do tego doszlo ze auta wogole nie moge odpalic po przekreceniu kluczyka miga caly czas pomaranczowa kontrolka odciecia zaplonu
rafi_a4 Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 sprawdz moze tu http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t90871.0.html;highlight=immobilizer+problem
Labiel Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 rozumiem...dzisiaj jeszcze do tego doszlo ze auta wogole nie moge odpalic po przekreceniu kluczyka miga caly czas pomaranczowa kontrolka odciecia zaplonu Imo kolego, imo. Było wiele razy.
marek13ew Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Opublikowano 18 Listopada 2009 problem naprawiony w okolicach kierownicy nie łączą styki od stacyjki po wlozeniu kluczyka i przekreceniu go zapala sie pomaranczowa kontrolka na blacie liczników mechanik podłączył komputer do autka i po minucie auto naprawione poruszał energicznie kilka razy kierownice w przód w tył gore dół chodzi mi o regulacje kierownicy i problem zniknal co do braku dynamiki silnika przewody zaplonowe oraz swiece do wymiany oraz regulacja zapłonu auto pali sporo poniewaz dawka paliwa była wtryskiwana w nieodpowiednim momencie swiece majace juz slabe iskrowniki spalaly jedna trzecia wtryskiwanego paliwa co wiązało sie z mniejszym spalaniem i mniejsza mocą samochodu...dzieki wszystkim forumowiczom za wszelkie rady
Dev Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 w jaki sposób usunałeś awarię, bo bardzo jestem ciekaw...
duluki Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 ja też dobry mechanik poruszał kierownicą i po problemie ,ja musiałem wszystko odkręcać żeby dostać się do stacyjki i do immo żeczywiście nie łączyło na stylach psiknołem silikonem i problem z immo się rozwiazał
rafi_a4 Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 oby problem z immo sie wiecej nie pojawil
marek13ew Opublikowano 21 Listopada 2009 Autor Opublikowano 21 Listopada 2009 najwidocznie pewnie styki nie sa jeszcze tak brudne ze wystarczył jakis wstrząs moze jakis paproch zaszedł nie mam pojecia mechanik odblokowal regulacje kierownicy mocno szarpnał do siebie kilka razy nią chwile do góry i do dolu i problem zniknął...co do reszty VAG pokazuje duzo błędów... [br]Dopisany: 21 Listopad 2009, 14:14_________________________________________________ale trzeba i tak rozbierac bo problem moze sie powtarzac i trzeba przeczyscic..
aro13 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 witaj kolego mialem podobny problem ale odczolem spadek mocy moze to i nie ta wada ale ja czyscilem przepustnice i potencjometry byly tluste-robic ostroznie. porada od dobrego mechanika ktory zna te silniki. pozdrawiam
wampir Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 A jak wyszła diagnostyka silnik pod kątem utraty mocy ? Ja bylem swoim ADR na hamowni.. po 13 latach zdechło 11KM. Nie daję za wygranę i będę chciał je odzyskać. W planie mam sprawdzenie następujących rzeczy : - VAG to wiadomoa sprawa, ale załóżmy, że nic nie wykryje - sprezanie w cylindrach - pompa paliwa - wtryski ? Jak się sprawdza czy wtryski dobrze działają ? - Jak sprawdzić czy przepływomierz działą poprawnie ? - zbadanie składu mieszanki, czyli czujnik do wydechu i przejażdzka (tak mi przynajmniej jeden mechanik radził) - wypruć katalizator i w środku wstawić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się