malcolm25 0 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Mam dylemat bo chce zmienic swoje 16" na 17" tyle ze podobno na orginalnym zawiasie 17" zle wyglada. Problem tkwi w tym ze nie bardzo chce go obnizac. Czy macie moze jakies fotki jak wygladaja 17" na orginalnym zawiasie w B5 avant? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro 8 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 dokładnie nie będzie wyglądać za ciekawie no chyba że masz ori zawiechę ale S-line... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumo 0 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Również uważam, ze na standardowym zawiasie auto będzie wyglądać jak allroad. Gdzie kupowałeś auto? Jeżeli masz je od Helmuta to być może masz już obniżone i nawet o tym nie wiesz (sporo A4 z za Odry jest posadzonych w ziemie przez ich poprzednich właścicieli) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 każdy standard wygląda jak allroad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Problem tkwi w tym ze nie bardzo chce go obnizac Skoro nie chcesz to nie obniżaj, na orginalnym zawieszeniu felgi 17 wyglądają trochę nieciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 e tam nieciekawie. Jakotako wygladaja.... na nowych sprezynach troche jak kobyla, ale da sie zyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rob Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 e tam nieciekawie. Jakotako wygladaja.... na nowych sprezynach troche jak kobyla, ale da sie zyc da się przyzwyczaić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malcolm25 0 Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Auto faktycznie mam od helmuta ale watpie by byl obnizony bo przy felgach 16" i oponach o profilu 55 jest jeszcze kawalek, jakies 10 cm do rantu nadkola z tylu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 jakies 10 cm do rantu nadkola z tylu. Faktycznie prześwit fabryczny, poszukaj spręzyn 30-40mm obniżających, nie stracisz na komforcie a zyskasz wygląd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
futro111 0 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 spedyt dobrze radzi, komplet sprężyn załatwi cała sprawę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malcolm25 0 Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Takie same przod i tyl, czy obnizac tylko tyl? Kolega mial obnizona A6 i z tylu i z przodu i juz 2 razy urwal miche olejowa. P.s. I jaki koszt takich sprezyn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 juz 2 razy urwal miche olejowa. Miska jest wysoko a niżej jest kołyska silnika, spokojna głowa o miskę olejową Ja ma obniżoną 60/40 i żadnych problemów z miską Jak obniżysz tylko tył to auto będzie wyglądało jakbyś woził cement na budowę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malcolm25 0 Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Tylko spytalem bo nigdy nie obnizalem, ale spodziewalem sie podobnej odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 no ale przy -30mm to tylko sprężyny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 no ale przy -30mm to tylko sprężyny ? Wystarczą tylko sprężyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorni 0 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 no ale przy -30mm to tylko sprężyny ? Wystarczą tylko sprężyny Spedyt masz jakiś namiar gdzie można kupić sprężyny które obniżają auto ale o 30 mm i nic wiecej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malcolm25 0 Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Dzieki spedyt za rade. A moglbys mi jeszcze powiedziec jak moge odroznic te obnizajace od zwyklych, tzn czy oprocz dlugosci roznia twardoscia, gruboscia itp. albo czy maja jakies specjalne oznaczenia? Chce sie upewnic bo koledzy z branzy "czesci samochodowe", zwlaszcza te uzywane, lubia wprowadzac w blad No i jaka jest rozsadna cena takiej sprezyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Spedyt masz jakiś namiar gdzie można kupić sprężyny które obniżają auto ale o 30 mm i nic wiecej ? Niestety trzeba poszukać sklepy tuningowe i poszperać w katalogach Ostatecznością jest Allegro[br]Dopisany: 19 Maj 2007, 13:00 _________________________________________________ A moglbys mi jeszcze powiedziec jak moge odroznic te obnizajace od zwyklych, tzn czy oprocz dlugosci roznia twardoscia, gruboscia itp. Fabryczne sprężyny są czarne z różnokolorowymi kropkami oznaczającymi model auta. Spręzyny sportowe są całe malowane kolorem np czerwonym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się