ERW0 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) w 2016 wejdzie w PL AU i dopiero się zacznie z DPF-ami. wystarczy zobaczyć w : Grupa 68> 1 - współczynnik zapełnienia(sadza)> 2 - masa zanieczyszczeń(popiół/olej)> 3 - wartość wyuczona masy zanieczyszczeń szczególnie na pozycje drugą przy powyżej 60 należy fizycznie wyjąć DPF i od strony czystej przedmuchać dokładnie po tym zaślepić wszystkie otwory po wykręceniu czujników i przez jeden otwór wlać mieszanie (1:1) woda plus koncentrat HDE S przez 10godz. pozostawić tylko czasami można zmieniać pozycje DPF-a. (działa na zasadzie rozluźnienia popiołu i sadzy we wnętrzu filtra i umożliwia ich bezpieczne wypłukanie z wnętrza filtra) Po 10godz. dokładnie spłukać wodą za pomocą myjki ciśnieniowej aż do wypłukania całej zawartości. Zainstalować DPF ze wszystkimi czujnikami do auta i czujnik G450 wymienić na nowy i dokonać jego adaptacji (bardzo ważne) ,uruchomić silnik i po osiągnięciu odpowiednich temperatur (min.75stC oleju i 90stC płynu chłodniczego uruchomić proces wypalania. i cieszyć się dalszą jazdą. Edytowane 20 Maja 2015 przez ERW0
...radek... Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 (edytowane) Witam. Dlaczego u mnie podczas procesu wypalania nie moge osiagnac temp. przed turbo 700st tylko caly czas oscyluje w granicy 300-400. Podczas uruchomienia procedury w grupie 070 mam same zera. Poziom zapełnienia 22%, ilosc popiolu 59.3-chyba troche za duzo? Dpf sie dzis zaswiecil i nie chce za cholere zgasnac. Wyskakuje blad: 008194 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshol P2002 - 006 - Short to Plus Mozliwe jest ze walniety jest czujnik g450? Czy już myslec o wycieciu dpf-a? Edytowane 24 Maja 2015 przez ...radek...
SotoM Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 zazwyczaj tej temp.nie może osiągnąć jak auto nie mam mocy. jedź z kompem na autostradę czy gdzieś i zrób wypalanie filtra ale podczas jazdy a nie na postoju ale nie uniknione tez ze moze być faktycznie czujnik różnicy ciśnień uszkodzony...
...radek... Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Jeździłem na autostradzie i nic. Raz osiągneło temp. kolo 700 ale na chwile. Praktycznie caly czas w grupie 070.1 mam same zera. Czyli nie ma procedury wypalania? Dobrze myśle? Raz była normalna regeneracja, ale nie spada poziom zapełnienia. (xxxxxxx1 = Normalna Regeneracja , xxxxxx1x = Przymusowa Regeneracja) A u mnie same zera.
Brzozek Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Jest jakaś kontrolka odpowiadająca awarii DPFa w 1.9 BRB? Sprawdzałem kontrolki w fisie i nic nie ma. Może wyświetla się kontrolka silnika na zegarach? W VCDS grupa 068 podaje info o dpfie?
ERW0 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 radek masz uszkodzony czujnik w turbinie ten z czarną kostką.
...radek... Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 (edytowane) radek masz uszkodzony czujnik w turbinie ten z czarną kostką. czujnik w turbinie??? jakies wiecej info. teraz to juz zglupialem. podczas regeneracji turbina normalnie sie zalacza. Edytowane 24 Maja 2015 przez ...radek...
ERW0 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 turbina się nie martw ,kup nowy czujnik i wymień. w googluj numer czujnika i jakaś firma w warszawie ma oryginał i za dobrą kasę.
...radek... Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 Pewny jestes, ze to ten czujnik? nie orientujesz sie jaki moze byc numer tego czujnika?
ERW0 Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 dzwoń do ASO podasz numer vin i powiedzą tobie dokładny numer tego czujnika.
...radek... Opublikowano 24 Maja 2015 Opublikowano 24 Maja 2015 (edytowane) ok. dzieki. chodzi o ten element <a href=http://zapodaj.net/f2faf9b8131cc.jpg.html>turbina-kkk-brd-do-tuningu-1-9-tdi-nawet-200km-2590429184_2_orginal.jpg</a> Edytowane 24 Maja 2015 przez ...radek...
ERW0 Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 nie chodzi o czujnik temperatury spalin turbiny
SotoM Opublikowano 25 Maja 2015 Opublikowano 25 Maja 2015 podpytałem się koleżki - jeśli dpf się nie che dać wypalić w żaden sposób a widnieje w ECU ten błąd to 99% jest winny czujnik G450 od różnicy ciśnienia... najlepiej jakbyś miał kogoś od kogo mógłbys przelozyc ten czujnik - tylko ostrożnie przy odczepianiu wężyków z niego często lubią sie ukręcać króćce od czujnika - klejenie nie zalecane.
...radek... Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 (edytowane) Dpf poszedł do usunięcia. Chyba najlepsze wyjście. I po dpf. Na razie zadnych skutkow ubocznych. Przyczyną prawdopodobnie był czujnik g450. Mechanik mowi że dopiero po wycieciu i probnej jezdzie dał o sobie znać. Wykasował błędy i jak na razie spokój. Zobaczymy co czas pokaże. ☺ Edytowane 26 Maja 2015 przez ...radek...
Vassyli Opublikowano 23 Czerwca 2015 Opublikowano 23 Czerwca 2015 (edytowane) Elo mam pytanko czy znacie jakiegoś dobrego tunera z okolic poznania który mi elektronicznie usunie go z ECU ? Bo fizycznie zrobię to sam , ponieważ mam go wyjętego już Edytowane 23 Czerwca 2015 przez Vassyli
Pawelkiwi Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Wyślij sterownik to Ci zrobię - reszta na PRV lub mail. Zastanawiam się tylko czy piszesz o swoim audi podanym w profilu? Raczej nie.
Vassyli Opublikowano 26 Czerwca 2015 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Już mam ogarnięte oraz klapy też wywalone. Jasne że nie pisałem o 2,0 BRD Q bo mój 1.8t jest super <3
DanielMod Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Witam. Zabieram się pomału za wycięcie dpf. Zrobiłem sobie już flansze mam odpowiednią rurę itp. I tutaj pytanie do was.Co musi być w tej rurze, czy sam czujnik temperatury wystarczy? W dpf widziałem jeszcze sondę lambda? Czy w rurę wspawac gwint pod nią, co zrobić z rurkami od czujnika ciśnień? Wiem że najlepiej i najłatwiej jest wywalić tylko środek z dpf i wkręcić go z powrotem ale jednak wolę zrobić rurę o której pisze. Pozdrawiam i dzięki za info ;-)
Pawelkiwi Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Nic nie rób. Wywal ceramikę ze środka filtra DPF i tyle. Robi się to bez rozpruwania DPF, przez otwory które są dostępne. Efekt taki że nic kompletnie nie widać czyli oryginał. Spawanie do środka rurek, przewężeń i innych tego typu forumowych (?!0 ) wynalazków nic Ci nie da, a co więcej pogorszy(czytaj przekłamie) odczyt z sond.
SotoM Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 koledze chyba zalezy na zachowaniu "cichości" pracy turbo tak jakby było dpf.... No własnie ja tez jestem za tym a sadze ze turbo bedzie słyszalne dość mocno... (porównując fakt z modelu b5 po usunięciu kata i wstawieniu przelotowej rury) ja mam w palanie u siebie dpf rozpruć i wykonac w porcelanie na przelot duzy otwór otwornicą...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się