Krycha Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Witka chłopy. Mam pewien problem, otóż w moim jeden osiem te które hula już od jakiegoś czasu turbina pompowała sobie 1.5bara w piku. Kilka dni temu coś się naprawiło i obecnie mam do 1.8bara chwilowego oczywiście. Nie wiem w czym tkwi sęk, bo mimo wszystko boję się o mój motór Panowie do rzeczy, N75 podmienione, gruszka sprawdzona - uchyla sie, wsio jest okej. Nie wiem co dalej? Macie jakieś pomysły co sprawdzać i co dalej kombinować? Zdrówka.
poziek Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Masz źle ustawioną sztangę WG. W peaku 1,5 czy 1,8 bara to jest jakiś kosmos... Masz seryjny program ?
Krycha Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Opublikowano 18 Listopada 2009 Sztanga była i raczej jest ok, bo wcześniej jakby nie patrzeć latało dobrze. Program nie jest seryjny.
poziek Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 Masz uszkodzoną gruszkę WG...zacina się i daje gigantyczne overboosty. Nic innego nie wywołuje takich objawów jak opisujesz... Jaki masz zegar doładowania ?
Krycha Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Opublikowano 18 Listopada 2009 AG najtańsza seria. Sprawdzałem gruchę kompresorem i niby jest wsio okej, ale to tylko na moje niefachowe oko.
poziek Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 AG najtańsza seria. Sprawdzałem gruchę kompresorem i niby jest wsio okej, ale to tylko na moje niefachowe oko. Nic nie zobaczysz w ten sposób...to że ona będzie się ruszała to nic...chodzi o to, że ona się zacina, zbyt długo utrzymuje WG zamknięty i dlatego powstają takie overboosty... nie wpada ci auto w tryb awaryjny ?
Krycha Opublikowano 18 Listopada 2009 Autor Opublikowano 18 Listopada 2009 Powiem szczerze, że nie zauważyłem żadnych skutków ubocznych, bynajmniej narazie...
domjenick Opublikowano 18 Listopada 2009 Opublikowano 18 Listopada 2009 a kto Ci robil program? [br]Dopisany: 18 Listopad 2009, 21:26_________________________________________________ nie wpada ci auto w tryb awaryjny zalezy jak program zrobiony jak ja bym robil dla siebie-dalbym nawet na 2 bary,a jesli K03 dmuchnie se tego bara-to nawet potem ,jak wrzucilbym wieksza dmuchawe-nie trzeba jechac na korekte-ale nikt tak nie robi-mam na mysli zadna firma tak nie robi-tak mozna sobie samemu zrobic,jesli ma sie jakies pojecie...
Dev Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 a jak sprawdziłes aktuator i skąd wiesz czy otwiera WG ? zobacz czy z N75 idzie cisnienie do aktuatora, trzeba sprawdzac wszystko po kolei silnik Ci wytrzyma ale 0.15 czy 0.18 MPa dla K03 to zabójstwo
Krycha Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Opublikowano 19 Listopada 2009 Ok, dzięki za wskazówki. Muszę sam wsio powoli posprawdzać. Aha i nie mam K03.
poziek Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 ja bym powiedział że to jeszcze gorzej :gwizdanie:
poziek Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 K16 każde overboosty są niekorzystne dla turbin i korb im większe turbo tym mocniej dla korb
domjenick Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 ponowie pytanie dotyczace miejsca robienbia programu-no chyba,ze juz takie kupiles,ale i tak chyba bys wiedzial,gdzie roboiny program byl...
Dev Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: kiedyś niezle sie z takim szajsem namęczyłem jak Cie stac to wywal to g... i wrzuc K04-15
Krycha Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Opublikowano 19 Listopada 2009 Ok, dzięki Poziek za info będę kombinował. :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: O co Ci człowiek chodzi? [br]Dopisany: 19 Listopad 2009, 23:52_________________________________________________Szczerze? Gówno nie gówno, dla mnie jest okej, może dla Ciebie nie cóż trudno. Latało miło tylko teraz zaczęły się cyrki z tym doładowaniem. Cóż dojdę sam powoli co i jak.
Dev Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 mi ????? o nic jesteś kolejną osobą która próbuje ogarnąc ten temat ja znam 3 osoby które uparły sie na ogarnięcie tego tematu i poległy jaki masz tam kolektor wydechowy? ori ? dostosowany do K16 czy hohenstera? bo celuję w to drugie podejrzewam ze ktos miał juz dosyc tego grata i go sprzedał i chyba wiem kto..... :polew:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się