Silent bob Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 Samochód to A4 AFN 1998, VAG 3112 czy 3211 ten najpopularniejszy. Mam kilka pytań po pierwsze kąt wtrysku - na włączonym zapłonie jest 38, a więc lekko opóźniony, natomiast na włączonym silniku waha się między 50 a 59 - jest dobrze, czy musze się bawić z ustawianiem ? Kolejna sprawa to połączenie z klimą, coś mam problem z nawiązaniem połączenia, pamietam, ze kiedyś chyba już czytałem, że są z tym problemy, ale teraz nie mogę znaleźć. Wyskakuje, że zbyt dużo błędów przy próbie połączenia i zrywa. Wie ktoś co na to zaradzić, bo chętnie posprawdzałbym klimkę. I ostatnia sprawa w instrukcji Ross Techa do Vagcoma jakiegoś nowszego jest napisane, że przy przeglądaniu bloków w którymś z nich jest wartość prędkość pojazdu i gdy jest wyświetlana wyświetla się dodatkowy przycisk "pomiar przyspieszenia" i można jak sama nazwa wskazuje dokonać pomiaru. I tutaj jest problem, bo u mnie zarówno na włączonym zapłonie jak na włączonym silniku taka opcja się nie pojawia. To jestw jakiejś nowszej wersji czy jakoś inaczej można się do tego dostać. ? Aha co do problemu klimą, to potencjalne rozwiązanianie jest tutaj w faq http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=5141.msg68258#msg68258 ale niestety linki wszystkie nie działają :/
lukasssw Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 sprawdzenie kąta wtrysku: zapalamy silnik, wchodzimy w 01-wtrysk, włączamy blok 000, włączamy opcję "basic settings" patrzymy na pozycję 02 i obserwujemy wskazania. Jeśli mieszczą się w granicach 49-54 - jest ok, czy tak sprawdzasz ????
Silent bob Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Opublikowano 18 Maja 2007 dokładnie, ale 01 to jest silnik a nie wtrysk, pożniej blok 000 i druga pozycja. Aha kwestia tylko czy się to sprawdza na włączonym zapłonie tylko czy na pracującym silniku. Na praucjącym silniku whaa się między 50 a 59, a na włączonym zapłonie jest 38
Gość zdeniu Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 Aha kwestia tylko czy się to sprawdza na włączonym zapłonie tylko czy na pracującym silniku oczywiscie że silnik musi pracować
lukasssw Opublikowano 19 Maja 2007 Opublikowano 19 Maja 2007 dokładnie, ale 01 to jest silnik a nie wtrysk, pożniej blok 000 i druga pozycja. Aha kwestia tylko czy się to sprawdza na włączonym zapłonie tylko czy na pracującym silniku. Na praucjącym silniku whaa się między 50 a 59, a na włączonym zapłonie jest 38 nie piszesz nic o włączonej opcji "basic settings"
pre_pl Opublikowano 19 Maja 2007 Opublikowano 19 Maja 2007 z klimą spróbuj zmienić latency w ustawieniach : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4810.msg67527#msg67527 i tu najważniejszy link: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=5997.msg78125#msg78125
Silent bob Opublikowano 19 Maja 2007 Autor Opublikowano 19 Maja 2007 oczywiscie że silnik musi pracować a to w takim razie skąd ludzie piszą na forum, że u nich kat wtrysku to np 35, bo u mnie jak pracuje silnik to bardziej moglbym napisac, ze jest w przedziale 50-57, bo sie caly czas waha jak silnik chodzi.
szogun0 Opublikowano 21 Maja 2007 Opublikowano 21 Maja 2007 Pomiar przyspieszenia albo sobie ręcznie zrobisz robiąc logi i odnosząć na wykresie do czasu albo musisz zakupić wersje programu powyżej 607. Wtedy też można sprawdzić odczyt przebiegu z niektórych sterowników silnika.
Silent bob Opublikowano 1 Października 2008 Autor Opublikowano 1 Października 2008 Własnie wymieniłem rozrząd i chciałem zobaczyć jaki kat wtrysku mi majter ustawił. Ponieważ z Vaga jestem jeszcze dość cienki to podpinam pytanie pod mój stary post. No więc samochód rozgrzany do 90C codzi na biegu jałowym, biorę 01 engine później measuring blocks, wybieram grupę 000 i druga pozycja odpowiadająca za kąt wtrysku waha się między 50 a a 57 czyli cycek. Ale wtyczytalem teraz tutaj, że to nibyw bacis settings sie sprawdza - no wiec to samo measuring blocks-> grupa 000 -> pozniej klikam ikone switch to basic settings i wtedy w tej grupie druga pozycja to zakres 17-19. Czy ja cos zle robie, czy ta wartosc 50-57 jest ta na ktora mam patrzec, bo ponoc wlasciwe ustawienie to okolica 50, ale jakby wziac to basic setting i wskazanie 17-19 to jakos strasznie odbiega od tego co byc powinno. W sumie samochod chodzi cycek, z kopceniem zero problemu, odpala na dotyk póki co.
panwic Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć na powyższe pytanie? Mam to samo i nie wiem czy się brać za to czy nie.
spanky Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć na powyższe pytanie? Mam to samo i nie wiem czy się brać za to czy nie. w 000 BS ma byc ~60 ...
przemik Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Własnie wymieniłem rozrząd i chciałem zobaczyć jaki kat wtrysku mi majter ustawił. Ponieważ z Vaga jestem jeszcze dość cienki to podpinam pytanie pod mój stary post. No więc samochód rozgrzany do 90C codzi na biegu jałowym, biorę 01 engine później measuring blocks, wybieram grupę 000 i druga pozycja odpowiadająca za kąt wtrysku waha się między 50 a a 57 czyli cycek. Ale wtyczytalem teraz tutaj, że to nibyw bacis settings sie sprawdza - no wiec to samo measuring blocks-> grupa 000 -> pozniej klikam ikone switch to basic settings i wtedy w tej grupie druga pozycja to zakres 17-19. Czy ja cos zle robie, czy ta wartosc 50-57 jest ta na ktora mam patrzec, bo ponoc wlasciwe ustawienie to okolica 50, ale jakby wziac to basic setting i wskazanie 17-19 to jakos strasznie odbiega od tego co byc powinno. W sumie samochod chodzi cycek, z kopceniem zero problemu, odpala na dotyk póki co. i w tym przypadku Czy ktoś jest w stanie odpowiedzieć na powyższe pytanie? Mam to samo i nie wiem czy się brać za to czy nie. i w tym, statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku jest do regulacji ... ile ma byc napisano wyżej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się