wajhman Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 witam kilka dni temu zagazowałem moją a4 aeb, wiedziałem ze jest zachipowana, ale nie wiem jak moc jest podniesiona bo było zrobione to we Włoszech... ale przyśpieszenie do 100 wychodzi 7,3 s a doładowanie gaziarz zbadał niby na poziomie 1,0 do 1,1 czyli myślę ze w granicach 180 ps. I załorzył mi zestaw stag4 reduktor magic jakiś tłokowy do 350 ps i czerwone valteki??? Nie spisuje się instalacja rewelacyjnie, odczuwalny jest wyraźny spadek mocy na LPG w przedziale 2500-4500 silnik muli i moc pływa natomiast powyżej 5000 jest strzał mocy i leci jak na benzynie do 6000 i po przekroczeniu tych obrotów jest ustawione przejście na benzyne, mechanik poinformował mnie że instalacja kilkukrotnie przełączała sie na Pb i dlatego tak ustawił. Czy ktoś z was ma doświadczenie z czerwonymi valtekami przy zachipowanym silniku 1,8t czy nie są one za słabe?, i jakie jest wasze zdanie o moim przypadku?
pablosan Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 Kolego, za tego co ja nawet wiem (jako zwykly użytkownik), to valteki to bardzo słabe wtryskiwacze, trzeba było zamontować matrix HD544-zdaje się jest odpowiednei do twego auta. Ja bym na twoim miejscu pojechał do niego i robi wymianę albo niech demontuje w cholerę i papa... Podstawową sprawą w instalacji jest-załóż i zapomnij , no i wiadomo grubszy portfel
Buba Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 leci jak na benzynie do 6000 i po przekroczeniu tych obrotów jest ustawione przejście na benzyne, mechanik poinformował mnie że instalacja kilkukrotnie przełączała sie na Pb i dlatego tak ustawił. jak to kilkukrotnie przelacza na benzyne? bez sensu. Prawdopodobnie masz za slaba instalke. jedz do niego i powiedz zeby ci wydajniejsze graty wsadzil albo niech demontuje cala instalacje. nie ma prawa sie nic przelaczac na benzyne jesli instalacja jest prawidlowo dobrana i wyregulowana
MoorPH Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 mechanik poinformował mnie że instalacja kilkukrotnie przełączała sie na Pb i dlatego tak ustawił. Olej gościa zdejmij instalacje i załóż u kogoś kto sie na tym zna. Szczerze mówiąc ja mam seryjny silnik 1.8 ADR 125KM i zauważalna różnica między LPG a PB jest od ok 120-140 km/h bo samochód nie ma juz takiej siły, ale wcześniej (oczywiście duzo zalezy od gazu) nie zauważam zbytniej różnicy..
wajhman Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Opublikowano 20 Listopada 2009 Kolego, za tego co ja nawet wiem (jako zwykly użytkownik), to valteki to bardzo słabe wtryskiwacze, trzeba było zamontować matrix HD544-zdaje się jest odpowiednei do twego auta. Ja bym na twoim miejscu pojechał do niego i robi wymianę albo niech demontuje w cholerę i papa... Podstawową sprawą w instalacji jest-załóż i zapomnij , no i wiadomo grubszy portfel mechanik przed montarzem zapytał sie mnie jakie wtryskiwacze montujemy, valteki czy magic jet... ja pytając o różnice otrzymałem odpowiedz ze magiki sie mniej psują... i ze nie ma ich i by musiał je zamówić... dlatego wybrałem valteki. A co sądzisz o magic jetach?
juby_p Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 załuż matruxy HD (najwydajniejsze niepamietam pełnego oznaczenia literowo cyfrowego) magic jety dadza radę ale matrixami wie wiecej pocieszysz a przedewszystkim dłuższy bezawaryny przelot. Co do redutora to niewiem kokońca bo to że ci sie auto przełancza na benzyne jak gazownik powiedział znaczy że jest zasłaby i nie sugeruj się napisem 350ps czasem tak jest że producent podaje duzo wyższe moce niż rzeczywiście reduktor obsuguje a czasem to jest bład montarzu zasilania LPG.
wajhman Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Opublikowano 20 Listopada 2009 reduktor jest taki http://allegro.pl/item822069693_magic_jet_reduktor_parownik_250km_350km.html wiec mysle ze daje rade Dzwoniłem do mechanika i umówiłem sie na podmiane na wtryski magic jet bo matrixów nie ma. Chociaż przekonywał mnie ze nie będzie wiekszej różnicy i oczytałem sie głupot na forum... przy wymianie wtrysków z valteków na magic jet powienien zmienić dysze wkrecone w kolektror, pytam żeby nie zrobił mnie w jajo?
Buba Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 pogadaj z mateogda moze on ci cos konkretnego poradzi
juby_p Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 Możliwe ze daje rade trzeba sprawdzic spadki ciśnienia przy max bucie i wyłaczonej funkcji przejscia na benzyne, Dysz wkręcanych w kolektor niemusi zmieniać, dysze ktore sie stopniuje są we wtryskiwaczach i w przypadku magicjetów to średnica powinna oscylowac 3-3.2mm przy zakladanej mocy 180km potem trzeba idealnie wystroić instalację. Polecam lekturę instrukcji stag tam jest wszystko opisane krok po kroku instrukcja na stronie AC czyli producenta. A potem sprawdzis sadki cisnienia LPG jak mieszczą sie w 0,2bara temperatura jak szybko jedziesz na trasie nie spada gwałtownie w dół a utrymuje stały poziom to reduktor daje radę. Przed kalibracją polecam skasowac stale wyuczone w ECU benzyny i przejechać z 20-30 km na benzynie potem zacząć zabawe z kalibracją.
pablosan Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 reduktor jest taki http://allegro.pl/item822069693_magic_jet_reduktor_parownik_250km_350km.html wiec mysle ze daje rade Dzwoniłem do mechanika i umówiłem sie na podmiane na wtryski magic jet bo matrixów nie ma. Chociaż przekonywał mnie ze nie będzie wiekszej różnicy i oczytałem sie głupot na forum... przy wymianie wtrysków z valteków na magic jet powienien zmienić dysze wkrecone w kolektror, pytam żeby nie zrobił mnie w jajo? Kolego-powiedz mu (powaga nie bój się-jak będzie miał jakiś problem-to powiedz, że ma zdemontować instalację i do widzenia-do nigdy...), żeby zaczął czytać to może już nie będzie ci chrzanił głupot... Być może gościu nie ogarnia a może chce (i tego nie cierpię) tylko kasę z ciebie wydoić i wstawić Ci gówno, żebyś ciągle do niego jeździł i dalej by Cię czyścił z kasy...Ja jak założyłem gaz (powiniennen był przed założeniem-ale u mnie wszystko hula świetnie)-to zacząłem czytać: "lpg-forum.pl"-polecam Ci. PS. Kolego-ja bym szedł w zaparte z Matrixami (do twego auto chyba HD544), jest Audi, to musi być i fajna instalacja . Jak nie ma niech zamówi i g... Cię to obchodzi...
juby_p Opublikowano 20 Listopada 2009 Opublikowano 20 Listopada 2009 Matrix HD544 - zgadza się, dużo lepszy nawet wydajniejszy i o niebo trwalszy od magicjet a walteka to sie nawet nieda porównać, to tak jakby porównał taczki do twojego auta.
Nefryt Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Ja w swoim mam instalkę KME właśnie z valtekami i narazie nie narzekam, może dlatego że zrobiłem narazie na LPG 5 tyś km Wyrzuca mi tylko błąd ze składem mieszanki ale to kwestia regulacji
juby_p Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Wyrzuca mi tylko błąd ze składem mieszanki ale to kwestia regulacji no tak niemasz problemów i tylko bład ze skladem mieszanki:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się