swiezak84 Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 widac, ze olej byl wymieniany bo jest czysty klarowny itp i cos wspominał o jakiś opiłkach metalu... pomysły? to ze olej jest czysty w sumie o niczym nie swiadczy, jak ja wymieniałem po 30 tysiacach olej to wygladal jak nowy. a opiłki na magnesie niestety nie wróżą nic dobrego, predzej czy pozniej przestanie jezdzic calkiem
Filemonl Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 niebawem wyciągne skrzynie i zawioze do regeneracji bo innej możliwosci juz nie widze ;/ yhm .
majkel_majki Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 To jest jedyna słuszna koncepcja
majkel_majki Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 To zależy, remont z regeneracją konwertera, olejem i robocizną powinien zamknąć się w kwocie +/- 3- 3,5 tys zł, a masz pewność zwłaszcza jak chcesz autem parę lat pojeździć.
Filemonl Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 ale mam zacny plan.. wyciągne skrzynie u znajomego i zawioze do regeneracji zawsze taniej wyjdzie :gwizdanie: bo z tego co się dowiadywałem samo wyciągnięcie skrzyni + / - 1000zl
bish - kopt Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 ale mam zacny plan.. wyciągne skrzynie u znajomego i zawioze do regeneracji zawsze taniej wyjdzie :gwizdanie: bo z tego co się dowiadywałem samo wyciągnięcie skrzyni + / - 1000zl dokładnie, wszyscy wołają za to ok 1000 zł a jak masz takie warunki do działaj, to pozwoli znacznie ograniczyć koszty naprawy
Filemonl Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Panowie, zastanawiam się czy może zamiast automatu wsadzić manual ;] tylko jak koszty? zastanawiam się bo z 1 strony automacik fajna, wygodna sprawa.. ale z 2 strony na manualu zyskam troche dynamiki i spalanie w dół
SoMeS Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Panowie, zastanawiam się czy może zamiast automatu wsadzić manual ;] tylko jak koszty? zastanawiam się bo z 1 strony automacik fajna, wygodna sprawa.. ale z 2 strony na manualu zyskam troche dynamiki i spalanie w dół wydaje Ci się tak tylko jechałem jeszcze jak miałem serie pod maską z drugim seryjnym afn'em tylko że w manualu i było praktycznie to samo
Filemonl Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 ale spalanie mniejsze ,co? a ciekawi mnie koszt takiej przekładki
SoMeS Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 ale spalanie mniejsze ,co? a ciekawi mnie koszt takiej przekładki co Ci da to spalanie jak nigdy Ci się to nie zwróci chyba że będziesz tym autem jeździł jeszcze 10lat? co do kosztów to może w 2-3tyś byś się zamknął jeżeli nie będziesz tego robił sam...
Filemonl Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 zastanawiam się bo regeneracja mojego automatu tez mniej wiecej oscyluje w okół takiego kosztu... stąd pytanie co lepiej
SoMeS Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 zastanawiam się bo regeneracja mojego automatu tez mniej wiecej oscyluje w okół takiego kosztu... stąd pytanie co lepiej chyba że klęknął to inna sprawa
majkel_majki Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Automat po kompletnej regeneracji masz nówkę w środku, w wersji ekonomicznej rozwaloną skrzynię oddajemy na kilogramy w skupie złomu i wkładamy drugą używkę, ale to niesie ryzyko bo nigdy nie wiadomo do końca co tam siedzi chyba żeby ją rozebrać przed montażem, ale wtedy idą nowe uszczelnienia i to kosztuje. A przekładka na manual z nowym sprzęgłem, na nowych przegubach, poduszkach i pewną skrzynią nie będzie tańsza, policz sobie kosz elementów chociażby z allegro, plus robocizna rzeźnika, który się tego podejmie Jeżeli nie chcesz rezygnować z komfortu jazdy i nie być dziad to tylko naprawa automatu
SoMeS Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Automat po kompletnej regeneracji masz nówkę w środku, w wersji ekonomicznej rozwaloną skrzynię oddajemy na kilogramy w skupie złomu i wkładamy drugą używkę, ale to niesie ryzyko bo nigdy nie wiadomo do końca co tam siedzi chyba żeby ją rozebrać przed montażem, ale wtedy idą nowe uszczelnienia i to kosztuje. A przekładka na manual z nowym sprzęgłem, na nowych przegubach, poduszkach i pewną skrzynią nie będzie tańsza, plus do tego"franktenstein" elektryczny w aucie Jeżeli nie chcesz rezygnować z komfortu jazdy i nie być dziad to tylko naprawa automatu lepiej bym tego nie ujął :oklaski:
Filemonl Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 oklaski a te uszczelnienia to koszt rzędu ? bo wlasnie myslalem nad używką ale każdy mowi ,ze kupie w podobnym stanie jak mam albo ,ze klęknie za pare miesiecy i gorzej na tym wyjde
SoMeS Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 oklaski a te uszczelnienia to koszt rzędu ? bo wlasnie myslalem nad używką ale każdy mowi ,ze kupie w podobnym stanie jak mam albo ,ze klęknie za pare miesiecy i gorzej na tym wyjde nie kupuje się używanego automata tzn możesz ale wyżej i wcześniej było już wszystko na ten temat powiedziane...
majkel_majki Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Dziękuję, dziękuję Uszczelnienia to zależy gdzie dostaniesz, komplet w sklepie online u Samko to koszt rzędu 800 zł ale mechanior od automatu myślę załatwiłby takie gdzieś za połowę ceny na bank, ja płaciłem za cały demontaż/montaż skrzyni z uszczelnieniami włącznie niecały tysiąc zł. Z używką to naprawdę może być loteria, dużo zależy od tego jak długo leżała, gdzie była przechowywana, a jak ją ktoś eksploatował i czy nie jest z rozbitka to tego nie wie nikt. Ja przynajmniej zakładając używaną kazałbym mechanikowi ją rozebrać, sęk że nikt nie pozwoli zrobić tego przed kupnem, a jeżeli kupisz i okaże się podjechana to kiepsko.
majkel_majki Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Tipa, teraz się zreflektowałem, że koszta podrzuciłem dla tip właśnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się