duffy Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 witam - tak wiem - zaraz kilkuużytkowników mnie zje, że już było, że ale chce tu zapytac o konkretnie swoje autko .... mialem juz auto sprzedac ale nie, jednak nie ....... wiec na ta chwile, jak sie wiekszosc domysla 90 koni to nie jedzie wogóle, no może troche miesiac temu wylecial katalizator i to go troche odmulilo, ale lećmy dalej: nie planuje niewyobrażalnych mocy z tego "potwora", poprostu ma sie to miec czym odepchnac mysle o wymianie wtryskow, montażu intercoolera a pozniej jakis program na to ... pytanie, czy wtryski od silnika AFN wystarcza ?? ( http://www.motoallegro.pl/item798725915_vw_passat_b5_1_9_afn_wtryski.html) jaki Fmic wejdzie pod zderzak od S'ki bez ingerowania w jego strukture ?? jakie kolanka/ złączki potrzebne beda przy wymianie (kąty/średnice) po rozmowie z kolega mechanikiem stwierdzilismy ze zostawienie starego coolera i dolozenie do obiegu drugiego nie bedzie jakims "złem" wkoncu to zawsze jeszcze wieksze powierzchnia która łapie powietrze...... dobre rozumowanie czy nie koniecznie ?? przed wyjazdem na przeprogramowanie kompa wymieniac sprzeglo?? po malu niedomaga, czy przez to moze wyjsc mniej mocy przy programie ?? i wreszcie kwestia hamowania, nie auta tylko autem - tarsze i zaciski od 110'tki wystarcza- 1z ma lite tarcze a to straszna lipa :/ za wszelkie odpowiedzi jak narazie moja wdziecznosc a jak juz zaczne cos modzic to chetnie sie podziele swoimi dobrymi lub zlymi doswiadczeniami
grzes1150 Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 duffy albo jak nie masz klimy to można zostawić lewy cooler i dołożyć prawy bez zakładania FMIC Tarcze wentylowane 288 już jakoś hamują
duffy Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Opublikowano 23 Listopada 2009 klima jest i nie da rady wlozyc drugiego a z klimy jednak nie zrezygnuje
Kowi87 Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Zakładaj wtryski 205 od AFN albo 216ki za dobre pieniądze są na forum Fmic Ci nie bedzie potrzebny :gwizdanie: wystarczy nadkole S4
krzysiekTDI Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 AFN nie ma wtrysków 0.205 tylko 0.195 Ja założył bym 0.216+nadkole S4+program z FMIC-em dał bym sobie spokój seryjny do 150 PS styknie lepiej by było zainwestować w pompę od AFN-a albo turbo AWX ale z tym trochę rzeźby jest.
Kowi87 Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Mi tam sie wydaje ze 195 to siedzą w 90 konnym silniku a 205 to AFN http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5557 A z turbo nie ma takiej rzeźby ona jest paktycznie P&P dzieki przejsciówce
duffy Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Opublikowano 23 Listopada 2009 moze z tym nadkolem to nie jest zly pomysl fmic i tak bylby dopiero na wiosne bo teraz zbedny ... na sam poczatek wtryski mysle jednak nad tymi od afn do ilu one starcza ?? - narazie jakby sie udalo 130 konikow to bedzie malina... ale jak wiadomo w przyszlosci moze sie apetyt zwiekszyc narazie nie ma finansowej opcji wymiany turbo - tym bardziej ze seryjna ma sie bardzo dobrze gdyby zmieniac hamulce na wentylowane 288mm - co potrzebuje, wystarczy sam wiekszy zacisk (+oczywiscie tarcze i klocki) ??
Kowi87 Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Te od AFNa to do 140 stykną, ale nie wiem przypadkiem czy nie bedziesz musiał kompa zmieniać na jakiś 16bitowy, musisz poszukać info bo jest troche o tym A o hamulcach to nie wiem
spetsnaz Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 gdyby zmieniac hamulce na wentylowane 288mm - co potrzebuje, wystarczy sam wiekszy zacisk (+oczywiscie tarcze i klocki) ?? Jestem po zabiegu w swoim 1Z, warto!! http://www.a4-klub.pl/smf/b5_1z_jakie_zaciski_tarcze_klocki_do_mojej_a4-t37386.0.html;msg544370#msg544370
duffy Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Opublikowano 23 Listopada 2009 spetsnaz dzieki - jedna sprawe mi rozwiazales szukam teraz info na temat napomnianej przez kowi87 zmiany kompa ale nic nie widac zeby taka zmiana musiala nastapic co do wtryskow to brrac uzywki z alledrogo ?? a moze kos ma na sprzedaz sprawne ?? czy jednak szukac nowych ?? jakie koszta - 1000pln wystarczy ??
krzysiekTDI Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Mi tam sie wydaje ze 195 to siedzą w 90 konnym silniku a 205 to AFN http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=5557 A z turbo nie ma takiej rzeźby ona jest paktycznie P&P dzieki przejsciówce Wiec tak w AFN są na bank 0.195 w ASV były chyba 0.205 ale na 100% tego nie wiem Z turbiną to nie tylko przejściówka bo 1Z, AHU nie ma zmiennej geometri, zmiana jest opisana w dziale warsztat na przykładzie AHU więc w 1Z będzie tak samo. Wtrysków z AFN nie mają sensu bo używki będą po dużym przelocie a nowe będą w tej samej cenie co 0.216 albo jeszcze droższe. na większe mody jak chip i wtryski komp 16 bit będzie niezbędny.
duffy Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Opublikowano 23 Listopada 2009 Wtrysków z AFN nie mają sensu bo używki będą po dużym przelocie a nowe będą w tej samej cenie co 0.216 albo jeszcze droższe. na większe mody jak chip i wtryski komp 16 bit będzie niezbędny. jak mam to rozumiec - czyli na program i wtryski moze zostac seryjny komp a pozniej w razie kolejnych zmian ma wyleciec ?? czy juz teraz mam go wywalic ?? jesli uda sie zrobic 130 konikow to nic wiecej przez najblizszy czas nie planuje zmieniac
krzysiekTDI Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 dobrze zrozumiałeś ale jeśli masz więcej kasy to zainwestuj w kompa od razu koszt niewielki
Kowi87 Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Krzysiek z torbo masz racje zapomniałem ze to 1Z ale co do wtrysków AFN to są 205 z cisnieniem 190/300 a ASV ma 205 220/300bar kolejny przykład w odpowiedziach http://www.audi80.pl/printview.php?t=25662&start=0 Duffy zakładaj 216ki później bedziesz żałował że wybrałeś mniejsze końcówki masz dostepne na forum w dobrych cenach tylko bedziesz musiał zawieść je do pompiarza na złozenie i wyregulowanie ewentualnie kompletne kup
duffy Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Opublikowano 23 Listopada 2009 w jakim silniku oryginalnie byly 216 ?? w jakims 2,5tdi chyba tak ?? wogole chlopaki pomagacie mega i po malu mi sie temat i koszty rozjasniaja
Kowi87 Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 w jakim silniku oryginalnie byly 216 ?? w jakims 2,5tdi chyba tak ?? AHY
macin87 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 Popularne 216 to: 2437010060 (P764) 2,5 TDI SILNIK AHY średnica otworków 0,216mm T4 150 KM 2,5 TDI w wersjach Multivan i Caravelle silniki AHY i AXG Posiadam takie jeśli chcesz więcej wiadomości w podpisie
seba1-2 Opublikowano 24 Listopada 2009 Opublikowano 24 Listopada 2009 witaj masz tu mój nr gg 639729 to ci powiem co można zrobić aby taki silnik nabrał wigoru ja przerabiałem mojego ahu więc coś ci tam mogę podpowiedzieć
Piotrek98igo Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 teamt 1Z juz zostal przerobiony dawno temu http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t4166.0.html;highlight=morgoth
duffy Opublikowano 25 Listopada 2009 Autor Opublikowano 25 Listopada 2009 teamt 1Z juz zostal przerobiony dawno temu http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t4166.0.html;highlight=morgoth no w tym temacie to istne cuda - 150 koni mialo byc bez hamulców jak juz zrobie to chcialbym troszke pojezdzic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się