pitersonn Opublikowano 22 Listopada 2009 Opublikowano 22 Listopada 2009 Witam, od kilku dni jestem właścicielem A4 AVANT 2.0 tdi BPW z 2007 roku. Przebieg sprawdzony w serwisie 150 tys. km. Czytam o jakichś wałkach (imbusikach) kołach zębatych, łańcuszkach itp. i jestem załamany. Wcześniej jeździłem golfem 4 AHF i problemów z silnikiem nie miałem żadnych, nakręcone miał 250 tys km. Czy ten problem też mnie dotyczy? Co zrobić żeby się obronić przed tymi usterkami. Dodam że na razie samochód sprawuje się bez zastrzeżeń, jedynie trochę dwumas podszarpuje przy puszczanie sprzęgła. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz.
turdzi Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Czytam o jakichś wałkach (imbusikach) kołach zębatych, łańcuszkach itp. i jestem załamany. Wcześniej jeździłem golfem 4 AHF i problemów z silnikiem nie miałem żadnych, nakręcone miał 250 tys km. Czy ten problem też mnie dotyczy? Co zrobić żeby się obronić przed tymi usterkami. Obawiam sie ze 250 tys dla tego silnika bez przygod jest raczej nierealne. Przy najlbizszej okazji sprawdzil bym jak wyglada imbusik i tyle.Jezdzic i czekac az cos sie wysypie
yesfan Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 2007 to już napęd pompy realizowany za pomocą trybów. Wymień imbusik i tyle, ciesz się furą!
Sayymon Opublikowano 27 Listopada 2009 Opublikowano 27 Listopada 2009 Koledzy, podłączę się przy okazji. Czy ktoś z Was ma już na koncie wymianę imbusika we Wrocławiu i może polecić warsztat? Mam podobny przebieg w BPW jak Piterson i powoli zaczynam myśleć o wymianie. Zadzwoniłem do ASO i pan z serwisu powiedział "w tym silniku się nie wymienia, jeździć póki nie zacznie stukać!"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się