Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Kilka pytań do silnika BPW.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od kilku dni jestem właścicielem A4 AVANT 2.0 tdi BPW z 2007 roku. Przebieg sprawdzony w serwisie 150 tys. km.

Czytam o jakichś wałkach (imbusikach) kołach zębatych, łańcuszkach itp. i jestem załamany. Wcześniej jeździłem golfem 4 AHF i problemów z silnikiem nie miałem żadnych, nakręcone miał 250 tys km.

Czy ten problem też mnie dotyczy?

Co zrobić żeby się obronić przed tymi usterkami.

Dodam że na razie samochód sprawuje się bez zastrzeżeń, jedynie trochę dwumas podszarpuje przy puszczanie sprzęgła.

Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz.

Opublikowano

Czytam o jakichś wałkach (imbusikach) kołach zębatych, łańcuszkach itp. i jestem załamany. Wcześniej jeździłem golfem 4 AHF i problemów z silnikiem nie miałem żadnych, nakręcone miał 250 tys km.

Czy ten problem też mnie dotyczy?

Co zrobić żeby się obronić przed tymi usterkami.

Obawiam sie ze 250 tys dla tego silnika bez przygod jest raczej nierealne.

Przy najlbizszej okazji sprawdzil bym jak wyglada imbusik i tyle.Jezdzic i czekac az cos sie wysypie :wink4:

Opublikowano

Koledzy, podłączę się przy okazji.

Czy ktoś z Was ma już na koncie wymianę imbusika we Wrocławiu i może polecić warsztat?

Mam podobny przebieg w BPW jak Piterson i powoli zaczynam myśleć o wymianie.

Zadzwoniłem do ASO i pan z serwisu powiedział "w tym silniku się nie wymienia, jeździć póki nie zacznie stukać!" :confused4::embarrassed::slina:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...