michau Opublikowano 19 Maja 2007 Opublikowano 19 Maja 2007 Witam! Podczas jazdy zdarzyło mi się już dwukrotnie że silnik nie wchodził na wyższe obroty 2200 na najwyższym biegu tracą przy tym oczywiście moc. Pierwszy raz był w piątek jak jechałem do rodzinki - i musiałem wrócić z trasy do domu. Zajechałem więc dzisiaj do mechanika i stwierdził po oględzinach i podłączeniu do komputera, że przyczyną jest "przepływomierz powietrza" który został wymieniony gdyż wg. komputera zaniżał wartość powietrza która była podawana. Zrobiłem około 30 km po wymianie i wszystko było ok ale jak próbowałem wyprzedzić drugi samochód to sytuacja się powtórzyła. Pedał do podłogi też nie pomógł. Zjechałem na pobocze i wyłączyłem silnik. Chwile odczekałem i podjąłem próbę uruchomienia niestety też się nie chciał uruchomić. Lekkie poddenerwowanie mnie złapało. Po 3 takich próbach postanowiłem odczekać. Po około 5 minutowej przerwie odpalił bez problemowo oraz moc też już wróciła. Czy komuś zdarzyła sie taki przypadek j/w? Proszę o jakieś wskazówki co sprawdzić? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam michau Prosze poprawnie nazwac temat- inaczej wyladuje on w koszu
Piotrek98igo Opublikowano 19 Maja 2007 Opublikowano 19 Maja 2007 jak nie masz jak logów zrobic to sprobuj podmienic zaworek N75 i zobacz jak bedzie...
spanky Opublikowano 22 Maja 2007 Opublikowano 22 Maja 2007 bez logow dynamicznych sie nie obejdzie .. chyba ze chcesz zastosowac metode "chybil/trafil" ...
Gość Lolek Opublikowano 22 Maja 2007 Opublikowano 22 Maja 2007 Ja mialem identyczny problem, az pewnego dnia calkiem zanikla moc. Dzis bedzie badane auto u znachora. Moze dostane logi, to proslilbym o analize. Pozdr.
michau Opublikowano 24 Maja 2007 Autor Opublikowano 24 Maja 2007 zrobiłem już około 300 km i na szczęście już nic takiego nie wystąpiło. pozdrawiam
Gość Lolek Opublikowano 24 Maja 2007 Opublikowano 24 Maja 2007 Wszystkie znaki na niebie wskazuja, ze tak moze byc. Dobra rada jedz i przynajmniej niech ktos sprawdzi bledy, to Ci da jakis poglad na zytuacje.
Ksiezyc Opublikowano 25 Maja 2007 Opublikowano 25 Maja 2007 Witam! Podczas jazdy zdarzyło mi się już dwukrotnie że silnik nie wchodził na wyższe obroty 2200 na najwyższym biegu tracą przy tym oczywiście moc. Pierwszy raz był w piątek jak jechałem do rodzinki - i musiałem wrócić z trasy do domu. Zajechałem więc dzisiaj do mechanika i stwierdził po oględzinach i podłączeniu do komputera, że przyczyną jest "przepływomierz powietrza" który został wymieniony gdyż wg. komputera zaniżał wartość powietrza która była podawana. Zrobiłem około 30 km po wymianie i wszystko było ok ale jak próbowałem wyprzedzić drugi samochód to sytuacja się powtórzyła. Pedał do podłogi też nie pomógł. Zjechałem na pobocze i wyłączyłem silnik. Chwile odczekałem i podjąłem próbę uruchomienia niestety też się nie chciał uruchomić. Lekkie poddenerwowanie mnie złapało. Po 3 takich próbach postanowiłem odczekać. Po około 5 minutowej przerwie odpalił bez problemowo oraz moc też już wróciła. ja mialem taki problemik, ze na wysokich obrotach,jak sie go mocno trzymalo na gazie (czyli glownie przy wyprzedzaniu)tracil moc. u mnie tez mechanik obstawial,ze to przeplywomierz. na szczescie nie mial czym go sprawdzic i wstawil blaszke do turbiny. u mnie to pomoglo,teraz jak sie wcisne gaz, to leci samochod leci... nie wiem czy u Ciebie to pomoz.warto,zeby ktos bardziej doswiadczony sie wypowiedzial
maroo Opublikowano 27 Maja 2007 Opublikowano 27 Maja 2007 a ja mam pytanko bo widze ze chłopaki w temacie jak się robi logi naczytalem sie dosc duzo o nich i domniewam ze jest to wydruk z komputera ja nasze autko sie zachowuje ale jesli ktos łaskaw to prosze o szersza odpowiedz gdyż mam taka sytuacje czasem jak jadę i wcisne powyzej 3000 obrotów 1.9 TDI przez chwile po przekroczeniu 3000 traci moc tak jak by mu czegos brakło a później juz ciagnie dobrze i nie wiem co to moze byc i czy robic cos z tym gyz słysze ze to turbina zapieczone kierownice zaworek N75 lub przepływomierz . Jesli ktos w temacie prosze o rade uzupełnij profil
spanky Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 a ja mam pytanko bo widze ze chłopaki w temacie jak się robi logi naczytalem sie dosc duzo o nich i domniewam ze jest to wydruk z komputera ja nasze autko sie zachowuje ale jesli ktos łaskaw to prosze o szersza odpowiedz gdyż mam taka sytuacje czasem jak jadę i wcisne powyzej 3000 obrotów 1.9 TDI przez chwile po przekroczeniu 3000 traci moc tak jak by mu czegos brakło a później juz ciagnie dobrze i nie wiem co to moze byc i czy robic cos z tym gyz słysze ze to turbina zapieczone kierownice zaworek N75 lub przepływomierz . Jesli ktos w temacie prosze o rade to poczytaj jeszcze ... http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752&start=0
maroo Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 dzieki za lekturke troszke poszerzyłem horyzonty a co myslicie o zjawisku wystepujacym w moim aucie 1.9 TDI AHU i czy mój silniczek ma w turbinie kierownice bo z tego co wiem to nie wiec czy jest sens ja czyscic czy wogóle czysci sie taka turbinke
pre_pl Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 nie ma kierownic, poza tym żeby dać osąd czy to przepływomierz, czy sterowanie turbo to jednak przydałaby się diagnostyka. Chyba nie chcesz w ciemno wymieniać pół auta Choć pewne rzeczy można wywnioskować już nawet po użyciu funkcji szukaj na forum: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10883.0 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=5465.0
spanky Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 dzieki za lekturke troszke poszerzyłem horyzonty a co myslicie o zjawisku wystepujacym w moim aucie 1.9 TDI AHU i czy mój silniczek ma w turbinie kierownice bo z tego co wiem to nie wiec czy jest sens ja czyscic czy wogóle czysci sie taka turbinke bez logów z Vag'a sie nie obejdzie .. wrozek na tym forum nie ma ... ale jak chcesz mozemy sie zabawic w "chybił-trafił" p.s turbulum sterowane nadcisneiniem,kierownic nie masz ....
marinero Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 Ja mialem taka sytuacje - deptalem sobie od rana i okazalo sie ze po kilku minutach komp odlaczyl turbo - auto zachowywalo sie jak zwykly klekot - podjechalem do znajomego elektryka dawaj kompa na poklad i jazda - okazalo sie ze silnik byl zimny i byla za wysoka roznica cisnienia zadanego i rzeczywistego - po glebszych ogledzinach - turbina do czyszczenia i bledy do kasowania co zrobilem - teraz smiga jak ta lala - zanim zaczniesz wymieniac podjedz do kogos z glowa na karku bo ci pol auta na "chyba panie to to" wymienia!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się