jaguar15 Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 Witam! Proszę o pomoc, jestem nowy na forum i szukam pomocy odnośnie wymiany rozrządu w moim autku, audi a4 1.6 Jeżeli któryś z was ma jakieś fotki lub info na temat gdzie co jak rozkrecać itd byłbym bardzo wdzieczny Pozdrawiam
wojtekce Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t6924.0.html;highlight=wymiana+rozrz%C4%85du
jaguar15 Opublikowano 23 Listopada 2009 Autor Opublikowano 23 Listopada 2009 a może ktoś z was napotkał sie na coś wiecej??? byłbym bardzo wdzieczny
szogun0 Opublikowano 23 Listopada 2009 Opublikowano 23 Listopada 2009 W książce z instrukcją napraw będzie opisane. Nie ma prostszego rozrządu, chyba że w maluchu.
jaguar15 Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Opublikowano 26 Listopada 2009 jezeli chodzi o zmiane samego paska to nie ma problemu, bardziej chodzi mi o jakąś pomoc w temacie dobrania sie do niego czyli demontaz przodu żeby nic nie uszkodzić. Jeżeli ktoś coś ma to byłbym wdzieczny!
neni Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 musisz zdemontować zderzak pod zderzakiem śruby od amortyzatorów uderzeń i koło reflektorów patrząc z góry są śruby które popuszczą cały przedni pas razem z chłodnicami i w nadkolach będą po jednym wkręcie typu torx (płyty pod silnikiem nie trzeba odkręcać) cały przód razem z chłodnicami nachylasz na siebie i masz dostęp do rozrządu,oczywiście demontujesz pasek od alternatora i napinacz, jak masz klimę to pasek od klimy (nie odkręcasz żadnych chłodnic to wszystko się nachyla do przodu i jest dużo miejsca tylko zwróć uwage na prawidłowe ustawienie napinacza paska rozrządu)
jaguar15 Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Opublikowano 30 Listopada 2009 dziekuje kolego, płyn chłodniczy też muszę spuszczać????
neni Opublikowano 1 Grudnia 2009 Opublikowano 1 Grudnia 2009 nie nic nie musisz spuszczać chyba że wymieniasz pompę cieczy chłodzącej, jeżeli ma dużo przejechane od wymian rozrządu to lepiej wymienić bo jest napędzana paskiem rozrządu więc jak się zepsuje to dwa razy ta sama robota
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się