norek 0 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 Witam serdecznie, mam problem z przepustnicą, a mianowiceie jak zapale auto to co jakiś czas dochodzi z przepustnicy odgłos tak jakby silniczek chciał ją nastawiać czy coś w tym stylu. Proszę o jakieś wskażówki co to może być jak to usunąć itd. Z góry dzięki za informacje. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamq 3 Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 A falują ci obroty?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norek 0 Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Delikatnie falują !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamq 3 Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 Wyczyść przepustnicę i zaadaptuj. Przepustnica próbuje utrzymać równe obroty, ale jest brudna i nie domyka się do końca, przez to nastawnik przepustnicy (ten, co wydaje ten dźwięk) cały czas chodzi (nie da rady precyzyjnie się dostroić) i obroty falują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norek 0 Opublikowano 20 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 oki wielkie dzięki za info. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 20 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2007 sprawdź błedy czy nie pokazuje uszkodzenia nastawnika i/lub potencjometru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norek 0 Opublikowano 22 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 po podłączeniu do kompa nie ma błędów. W poniedziałek kumpel zaadoptuje mi przepustnice (jak się da) i dam znać czy dalej świrują mi obroty i silniczek w przepustnicy. Pozdrawiam profil proszę uzupełnić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszu 1 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Koledzy. Mam 1.8 ADR i nie mam pojęcia co to takiego ta przepustnica. Tzn niby sporo sie tu oczytałem, że w takim własnie silniku jak mój trzeba ją czyścic, ale niestety nie znalazłem nigdzie jak to zrobic. W dziale "Warsztat" też tego nie ma. Czy ktoś mógłby mniej więcej opisac jak ją samemu wyczyścic? Mile widziane jakies zdjęcie gdzie ona się znajduje, bo nie wiem co mam czyścic.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hauzer 0 Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Koledzy. Mam 1.8 ADR i nie mam pojęcia co to takiego ta przepustnica. Tzn niby sporo sie tu oczytałem, że w takim własnie silniku jak mój trzeba ją czyścic, ale niestety nie znalazłem nigdzie jak to zrobic. W dziale "Warsztat" też tego nie ma. Czy ktoś mógłby mniej więcej opisac jak ją samemu wyczyścic? Mile widziane jakies zdjęcie gdzie ona się znajduje, bo nie wiem co mam czyścic.. 3 na obrazku to przepustnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszu 1 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 Zara zara. A czy jest sens czyszczenia tej przepustnicy, jesli na co dzien jeździ sie na EL PI DŻI ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamq 3 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 jest sens czyszczenia tej przepustnicy, jesli na co dzien jeździ sie na EL PI DŻI ? To nie ma znaczenia. Przepustnica steruje ilością powietrza, a w powietrzu może być też brud, który osadza się na przepustnicy. Lepiej wyczyścić i mieć spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszu 1 Opublikowano 23 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2007 No dobra. Jeszcze tylko żeby mnie ktoś poprowadził za rączke to może bym sobie wyczyścił tą przepustnice.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek 0 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Proszę o pomoc ponieważ nie mogę sobie poradzić. Od kilku tygodni odkąd zrobiło się ciepło-ale tylko wtedy gdy temperatura silnika dochodzi do około 90 stopni spadają mi obroty i falują. Wymieniłem filtr powietrza i czyściłem przepustnicę ale nie rozbierając jej. Wyczyściłem ją od strony plastikowej rury. Proszę o pomoc bo nie wiem co robić. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 masz ją całą zdemontować i wyczyścić dokładnie z obu stron a nie tylko z tej z której masz dostęp. Potem zaadaptuj i obserwuj czy problem ustał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekg 1 Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 REQ! w dziale Zrob to sam. Po raz kolejny - Błysk przepustnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek 0 Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Serdecznie dziękuje i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy981 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Wyczyść przepustnicę i zaadaptuj. Przepustnica próbuje utrzymać równe obroty, ale jest brudna i nie domyka się do końca, przez to nastawnik przepustnicy (ten, co wydaje ten dźwięk) cały czas chodzi (nie da rady precyzyjnie się dostroić) i obroty falują. witam [AEB] poczytałem troszkę o tym co tu piszecie objawy podobne mam u siebie przepustnice wymontowałem czyszczenie zajęło mi jakieś 1h15min ale sie błyszczy jeszcze jej nie adaptowałem ale zrobię to jutro bo z kumplem się tak umówiłem. moje pytanie jest następujące po wyczyszczeniu przepustnicy zauważyłem ze po zamknięciu nie jest do końca zamknięta tzn, zamyka się do ogranicznika metalowego a dalej domyka ją elektryczny nastawnik? czy ktoś może mi wytłumaczyć jak to z nią jest? bo znajomy informuje mnie że to może być wada pozdrawiam i za odpowiedź serdeczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal 4 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 po wyczyszczeniu przepustnicy zauważyłem ze po zamknięciu nie jest do końca zamknięta tzn, zamyka się do ogranicznika metalowego a dalej domyka ją elektryczny nastawnik? czy ktoś może mi wytłumaczyć jak to z nią jest? bo znajomy informuje mnie że to może być wada pozdrawiam i za odpowiedź serdeczne nie moze do końca sie domknąc gdyz wtedy powietrze nie dochodziłoby wogóle do silnika i by zgasł. musi miec szpare która pozwoli na dostarczenie do silnika ilości powietrza potrzebnej do ustalenia mieszanki na obroty biegu jałowego +/- 800rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się