buko34 Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 Witam mam problem z zużyciem oleju moje A4 1,8turbo quarto 150km, zużywa 100ml oleju na 100km w warsztacie powiedziano mi ze odma była zapchana wyczyścili i było miesiąc spokój a teraz to samo, ciśnienie w cylindrach jest dobre turbo podobno też.Nie wiem czy zawór magnetyczny przed turbiną ma coś z tym wspólnego. Proszę o pomoc co mam i jak najpierw sprawdzić [br]Dopisany: 25 Listopad 2009, 12:58_________________________________________________Dlaczego nikt nie odpowiada, nie ma tu nikt pojecia
baraka Opublikowano 26 Listopada 2009 Opublikowano 26 Listopada 2009 moze sprawdz na poczatku uszczelke pod misa,i dokrecenie filtra oleju?
Tonik Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 Cześć, ja muszę dolewać około 0,4l na 100km - podobno to norma. POMYŁKA!! oczywiście, że na 1000km. Mój błąd!
krzychu8 Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 ja nim turbo bylo sprawne dolalem 0,4l na 2500km [br]Dopisany: 04 Listopad 2011, 22:09_________________________________________________a czytalem ze te silniki podobno biora sporo oleju mi sie wydaje ze 0,4l na 100km to sporo na 1000km jeszcze ok
kkrawat Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 nie no Panowie bzdury piszecie..0,4l na 100km to bardzooo duzooo przy takim braniu to szukałbym wycieków najpierw, potem uszczelniacze zaworów albo pierścienie.. Nie dymi wam na niebiesko ??
Maxcudo Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Nom przy 0.4L może nie tyle co cały czas by dymiło, ale np. jak się jej da po garach, to tylko w pierwszym momencie sobie puści dymka Moja też łyka olej, ale nie w takich ilościach, chociaż czasem nawet dużo więcej, z tym że u mnie to raczej wina turbo, bo chodzi od nowości, 215k km, wiec ma już dość.
kkrawat Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Michał ale jemu bierze 400ml na 100km..
tomek20stencel5 Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 No to za nim musi być wielka niebieska chmura w czasie jazdy. 400ml na 100km to masakra. Stara moja sierra która ma nalot prawie 500kkm spala oleju ok. 200ml na 1000km i często puści dymka jak się trochę przyciśnie i nie tylko, a przy takiej ilości to pewnie niedługo pójdzie włożyć palec pomiędzy tłok a tuleję cylindra. Pewno zapieczone pierścienie, albo uszczelka pod głowicą, albo wyciek co jest najbardziej prawdopodobne przy takiej ilości. Tak wgl to wydaje mi się, że kolega pisząc posta zapodział gdzieś jedno 0 i tak wychodzi
sołtys85 Opublikowano 5 Listopada 2011 Opublikowano 5 Listopada 2011 Takie zużycie oleju jest niedopuszczalne. Dowód rej zabrany od razu za coś takiego!!! Sprawdz uszczelkę misy olejowej, podstawę filtra oleju i turbinę. Jak przegazujesz na ciepło to dymi na niebiesko? Jak odpalasz na zimno to puszcza niebieska chmurę? Jak tak to uszczelniacze popychaczy zaworowych sparciałe. pasowało by sie przyjrzeć jeszcze turbawce czy ma luzy poprzeczne i wzdłużne. Jak silnik jest w dobrej kondycji to w zasadzie oleju nie pobiera. Mój na 10kkm głównie po mieście sieka jakieś 150ml jak jeżdzę w trasie z duzymi prędkościami to troche wiecej ale nigdy nie zaszła potrzeba dolewki a przelot 325kkm bez remontu silnika a turbina to nie wiem czy ruszana była w kazdym razie znaczek audi na niej jest. ps. olej do 270kkm to mobil 0W/40 a teraz motul 5w/40
kkrawat Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Może 0 sie zapodzialo bo jak nie to masakra..ja też od zmiany do zmiany nie dolewam - wymiana co 7tyś GULF 5w50 full synt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się