darulez Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 Witam., w mojej nowo nabytej "niuni" natknąłem się na drobną ale b. irytującą usterkę. Czujnik drzwi przednich kierwowcy który jest z zamku, przy zamknietyc drzwiach daje info do kompa i wyswietlacza na kokpicie że drzwi są owarte. Próbowałem zapsikaniem WD40, regulacji uchwytu do zamka. nie pomogło. Gdy przy otwartych drzwiach srubokrętem "oszukuje" zapdkę zamka słysze delikatnie cykniecie mikro styku i na wysietlaczu w kokpcie (co ok. 10-tą próbe) dochodzi impuls że drzwi są zamknięte Pytanie moje do Was, którzy mieli okazje wyjmowac ten zamek, czy dotarcie do styku jest możliwe czy da sie go jakos zregenerowac?? jak?? ( sadze ze samo czysczenie nie pomoze, gdyz juz zapsikałem go duza iloscia WD40) ..dodam że przy zamknietych drzwiach cały czas pali lapmka sie podswietelnia drzwi (od spodu) , migacze nie sygnalizują zamkniecia centralnego z pilota, ..oraz irytujace wyswietlnie sie kontrolki otwatych drzwi na kokpicie. Jeśli ktos z Was moze służyc poradą, chetnie porozmawiam na gg: 1037213 Darek[br]Dopisany: 20 Maj 2007, 19:54 _________________________________________________Postanowiłem odpowiedzieć sam.. może komuś się przyda. Moje autko już po kuracji uzdrawiającej.Panowie z warszawskich warsztatów (elektrycy) kazali wymieniac cały zamek!!! - paranoja. Problem tkwił w przymocowanycm do zamka styku. Kwestia zdjęcia tapicerki to pryszcz. wystarczyło zdjac trójkącik lusterka, rozbroic uchwyt (za któy łapiemy by zamknąć drzwi) i wykrecic spod niego 2 sróby, dodatkowo chyba 3 małe wkrety w z boku w tapicerce. Żeby dobrac sie do zamka musiałem wyjac mechanizm szyby - wychodzi łatwo -cały wraz z ramkami drzwi i lusterkiem Zeby wydobyc przełacznik, trzeba było troche sie nameczyc, a wymagało to odgięcia metalowego cięgna w zamku zeby przełacznik mógł wyjsc. Przyczyna usterki był walniety 1 styk. (są 2). drugi u mnie był nie wykorzystywany. Tu przyszedł z pomoą elektronik który podmienił kable wychodzace od przełacznika, uzywając do sygnalizacji 2 styku (wczesniej nie używanego). Dotatkowo przelutował w srodu styku scieżki, demontując jego obudowe. finalnie najwiecej czasu zajeło dostanie sie o zamka i wydobycie upierdliwego przełącznika. ale zaoszczędziłem ok 250 plnów bo tyle chcieli za wymiane całego zamka w wawie. ehh..mam nadzieje że komus sie przyda moje sprawozdanie.
flaku4 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Dzięki kolego za dokładną instrukcje u siebie w autku mam dokładnie taki sam problem tylko nie bardzo ma mi kto to zrobić Ale zobaczymy ważne że już wiem o co chodzi [br]Dopisany: 08 Sierpień 2007, 21:51 _________________________________________________Kolego mam jeszcze jedno pytanie :> jak przekręcasz kluczyk to pojawia cie się na wyświetlaczu napis Service?? Bo u mnie się pojawia i nie wiem czy to coś jest uszkodzone czy tak po prostu musi być pozdrawiam
Maciej CIN Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Opublikowano 8 Sierpnia 2007 To oznacza, że auto somoistnie dokonuje sprawdzenia podstawowych, określonych funkcji i elementów samochodu.
flaku4 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Opublikowano 9 Sierpnia 2007 Dzięki za odpowiedz Kamień z serca tylko zrobić zameczek i można śmigać Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się