brembi 0 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Witam, Ostatnio zauważyłem, że w moim autku jest troszkę mało oleju w silniku tzn na równi z MIN na bagnecie, więc postanowiłem uzupełnić brak. Dolałem dwie setki (200ml) Mobil'a 0W40 - na bagnecie olej sięgnął połowy między MIN a MAX. Po 40 km-owej wycieczce postanowiłem na wszelki wypadek sprawdzić jeszcze raz poziom oleju - okazało się, że oleju było tyle samo co przed dolewką. Gdzie się podział ten olej ? Czy możliwe że przyczyną może być uszkodzony zimmering ? Pytam, bo kiedy odkręciłem prawe przednie koło, przez otwór zobaczyłem że spód silnika (przednia część) jest mokry od oleju. Za odpowiedź z góry wielkie dzięki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
semi281 0 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 A poczekałeś po wyłączeniu silnika aż olej ścieknie? Coś mi się nie chce wierzyć że po 40 km, wysiorbał 2 setki oleju , chyba że faktycznie gdzieś wywala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brembi 0 Opublikowano 29 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 sprawdziłem olej mniej więcej po 3 minutach-nie wiem czy można nazwać to czekaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 sprawdź po 15 min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gzrybol 0 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Chłopie olej sprawdza sie na zimnym silniku i płaskiej powierzchni!!!!!!! a nie po 3 min po przejechaniu 40 km, jak by tyle brał to czy wywalał to nie przejechałbyś 500 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pandzior 0 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 Najlepiej sprawdzać rano po nocy i dobrze gdyby auto stało tak samo przy każdym sprawdzaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowekbdg 0 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Dolącze sie.Ja mam taka awarie ze mam tez na min oleju i zabiera mi tez płyn chłodzacy wszystko wyglada na suche ale zeby co 1000 km plynu nie bylo czy oleju?? przejechałem na oleju 7tys.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pulpit 0 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 a przypadkiem nie jest najlepiej sprawdzić olej po zgaszeniu samochodu z temp.90 st. i odczekaniu godzinki ?? bo chyba na forum gdzieś takie info widziałem. no i nie sprawdzaj gdzieś pod górkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowekbdg 0 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 ja sprawdzalem na zimnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brembi 0 Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Chłopie olej sprawdza sie na zimnym silniku i płaskiej powierzchni!!!!!!! a nie po 3 min po przejechaniu 40 km, jak by tyle brał to czy wywalał to nie przejechałbyś 500 km to akurat wiem, że nie przejechałbym 500 km Zastanawiał mnie tylko fakt, że poziom wrócił do dokładnie tego samego poziomu jak z przed dolewki a nie na przykład mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilola 0 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Ja w swoim 1,9 tdi 115ps silnik AJM pompowtryski tez mam ubytki oleju dolałem 2 litry na 8 tys km ,jezdze na castrolu edge turbo diesel. Sprawdzałem juz chyba wszystko plyn czysty,silnik suchy nie kopci ,nie leca niebieskie spaliny, turbina nie wywala,pod autem sucho,ale na tysiąc km dolewam srednio około 200-300ml.Czy to moze miec cos wspolnego z termostatem i czujnikiem temp ostatnio wymieniałem od tego czasu przejechałem ok600km narazie nie dolewałemale zobaczymy ok.tysiączka jak przelatam.Czy ktos tyle dolewa, wczesniej winnych autach od zmiany do zmiany nic nie dolewałem a tu prosze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k0za 0 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 U mnie przez 8tys wciągnął około 4-5 milimetrów na bagnecie. Ale z tego co widzę to wywala mi ten olej EGRem. Zastanawiam się nad montażem ostojnika oleju na odmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyś 1 0 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 mam pytanko moje autko ma mokra miskę olejową czy można ją dokręcić bez rozbierania połowy samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzxl 0 Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 Hej Jestem po wymianie właśnie uszczelki pod miską w takim samym silniku AFF i u mnie podnosili silnik lekko do góry i miska wyszła elegancko nie rozbierali zawieszenia założyli uszczelkę elring podobno dobra firma i jak narazie dobrze ale przejechałem 600 km od wymiany koszt uszczelka + robota 350 zł pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się