kapos Opublikowano 29 Listopada 2009 Opublikowano 29 Listopada 2009 Witam. W diagnostyce i wogóle w mechanice oraz elektronice pojazdowej jestem kompletnym lajikiem. Chociaż potrafię zmienić koło... ale nie o to chodzi. Mam pewien problem z autem (A4 2,5 V6 TDI, silnik AFB, 1998rok). Ogólnie ciężko pali... ale to też zależy od sytuacji, czyli: - auto zimne, nie jezdzone, czyli np. po nocy, temperatura na dworze dodatnia: czas odpalania 10-15 sekund !!! - auto zimne, nie jezdzone, tak jak wyzej po nocy jak stoi na dworze, temperatura na dworze ujemna, na szybach mróz do zeskrobania, pali normalnie, wręcz na dotyk -gdy juz odpale pojezdze troche to potem tez pali normalnie, ale juz wystarczy godzina postoju i sytuacja sie powtarza, trzeba kręcić sporo czasu... aż wstyd na parkingu zdobyłem w posiadanie na pewien czas kabel + soft (POLSKI VAG 2.5 USB - OBD2 KKL ), ale jeszcze za wiele się nie zgłębiałem co i jak uczynić, żeby wyszły logi na podstawie których konkretnie mógł by ktoś coś stwierdzić. W bloku silnik wyszły kody: 575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym z dopiskiem sporadycznie oraz kod: 1375 Zawór regulacji twardości zawieszenia silnik, stopień 1 również z dopiskiem sporadycznie. Co kolwiek to oznacza to i tak nie wiem od czego przez co dlaczego i gdzie z czym się coś dzieje że jest tak a nie inaczej. Może na tym etapie ktoś coś powie zanim dojdę do większej wiedzy nt zrobienia logów. Odrazu pytanie czy tym kablem i programem idzie te logi zrobić? bo wydaje mi sie on coś troche lipny bo np z pompą paliwa nie chciał się połączyć zeby odczytać wartości (próbowałem wielokrotnie). Oczywiście mógł bym jechać do mechanika niech sprawdza diagnozuje i naprawia, ale nie mam zaufanego takowego specjalisty i nie chciał bym żeby z powodu mojej niewiedzy i braku świadomości ktoś wydymał mnie na dużą kasę wciskając kit ze trzeba powiedzmy pół silnika wymienic, gdzie w rzeczywistości moze jakis element wystarczy zreanimowac czy tez wymienic za mniejszą kasę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się