zllew 1 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Witam jak w temacie. W trakcie jazdy samochodem po dziurawej drodze (a o takie u nas nie trudno) cosik stuka sobie z prawej przedniej strony. Byłem dziś na stacji diagnostycznej z przekonaniem, że to któryś wahacz padł (z racji tego, że mam s-line na sportowym zawieszeniu) ale miły pan mi powiedział, że nie ma nawet milimetra luzu Stąd moje pytanie: co by to mogło jeszcze być... Pozdr S.K. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 obejma stabilizatora, trzeba osłone spod silnika zdejmować żeby to wybadać a założe sie że diagnosta tego nie zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pete_ross 0 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Najlepiej stań na równej, twardej drodze i mocno naciskaj przód auta, rozbujaj go. U mnie stukała sprężyna amortyzatora o nadkole i tym sposobem to wykryłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zllew 1 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Bujaliśmy autem na stacji diagnostycznej i nic nie było słychać.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 może pukać sworzeń wahacza, a na szarpakach i tak nic nie wyjdzie, jak nie rozbierzesz to się nie przekonasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zllew 1 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Tak tylko który... Trzeba by rozebrać całą kolumnę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marecki.b 0 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 u mnie jest tak samo, też wachacze sprawdzane i też nie wiadomo gdzie stuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek_A4 1 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 u mnie jest tak samo, też wahacze sprawdzane i też nie wiadomo gdzie stuka U mnie podobnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrcar 2 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 hehe ja mam to samo.Wahacze dolne te co trzymaja amortyzator wymienione,gumy na stabilizatorze wymienione.Bylem juz na szarpakach i w 5 roznych warsztatach i nikt nic nie wie,kazdy mowi ze wszystko jest dobre..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpero 0 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 a może to nie zawieszenie , tylko skrzynia biegów stuka o rurę wydechową , sprawdzić poduszkę pod skrzynią nigdy nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrcar 2 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 u mnie to jest takie gluche stukanie a jak u was?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczito 0 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 zerwana poduszka skrzyni biegow czesto tez stuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zllew 1 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 U mnie się okazało, że winne są gumki na stabilizatorze. Na pierwszy rzut oka wyglądały ok... Ale teraz cisza i spokój. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropi.k 0 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Koledzy maiłem problem z pukaniem od jakieś 4 miesięcy teraz gdy przyszły pierwsze Małe mrozy zauważyłem ze stuki sie nasiliły,nie wytrzymałem i zacząłem szukac przyczyny, szarpaki nic niewykazały sprawność amorków ok 75%dodam ze prędzej wymieniłem 2 wahacze i nic nie pomogło kasa wywalona w błoto , zdemontowałem amortyzator i okazalo sie ze ma luz w górnej części a gdy wciśnięty ponad połowę luzu ginie, wymiana amortyzatorów na nowe kayaba 341845 pomogła końcu mam cisze żadnych stuków :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fly07 6 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Miałem to samo jak większość Panów powyżej - stukanie, pukanie na drobnych nierównościach z przodu. Na większych - cisza. Sprawdzanie kilka razy na różnych wytrząsarkach, naciskanie auta i diagnoza - do wymiany dwa dolne wahacze. Jak sie okazało - CHYBIONA. W końcy trzeci mechanik. Ten bez wytrząsarki i bez zastanowienia powiedział: "Przyczyną tego typu hałasu jest niesprawny górny wahacz". /żaden z oprzednich testów tego nie potwierdził/. Mechanik wahacz wymienił i cisza jak makiem zasiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Miałem podobnie jak fly07 tylko u mnie było do wymiany oprócz górnego wahacza dodatkowo gałki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kod_m 0 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Miałem podobnie jak fly07 tylko u mnie było do wymiany oprócz górnego wahacza dodatkowo gałki. dokładnie tak jak kolega powyżej napisał. Bardzo częstym powodem głuchego stukania są końcówki drążków które powinno się wymienić. Najlepiej od razu z dwóch stron bo zbieżność trzeba koniecznie ustawiać, a skoro z jednej padł to za niedługo pewnie i z drugiej padnie, więc po co wywalać kaskę na podwójne ustawianie zbieżności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kar_sci 0 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 koledzy u mnie jest to samo. denerwuje mnie juz to stukanie. wachacze sprawdzane i wszystkie ok. zastanawiam sie nad tymi koncowkami i moze gumy stabilizatora. powiedzcie mi jaki moze byc koszt gum i koncowek dobrej firmy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogumił 0 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 Cena gałek zaczyna się od 40zł w górę. "Gumy stabilizatora"? Masz na myśli łącznik stabilizatora z jego elementami gumowo-metalowymi? Jeżeli tak to nie baw się w wymianę elementów gumowych tylko cały łącznik zmień - będzie taniej i o 100% pewniej- łączniki zaczynają się od 50zł (tyle dałem za Lemforder"a). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farszu 0 Opublikowano 31 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 ja miałem podobnie amortyzatory na gwarancji przejzałem całe zawieszenie wykluczjąc własnie amorki a to one były przyczyna miały luz na sztycy na boki a były blisteiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się