Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Dawka paliwa na ciepłym silniku


Szewczenko7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od pewnego czasu auto na cieplym silniku zaczelo gorzej palic tzn jakies 2sek trzeba zakrecic , kiedy na zimnym silniku pali od przysłowiowego strzała...uslyszalem tez metaliczny dzwiek po rozgrzaniu silnika do 80st C w okolicy wtryskow...hmm wydaje mi sie ze dawka na cieplym silniku powinna byc inna?jaka jest wlasciwa dawka na cieplym silniku?jak temu zaradzic?

pozdrawiam

jaki masz silnik bo w temacie masz AFN a w profilu 1Z

Ja mam 1Z ale zadalem pytanie odnosnie AFN-a bo kolega ma z nim problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wątpliwe by w silniku AFN występowały problemy takie jak w nowszych silnikach TDI związanych z mniejszą dawką startową gdyż w AFN nie ma dwumasowego koła zamachowego ( a to tylko tym badziewiem jest podyktowane inne oprogramowanie nowszych ECU silników TDI i problemy z odpalaniem ciepłego silnika) problem musi tkwić w czym innym ale w czym ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyż w AFN nie ma dwumasowego koła zamachowego

w każdym jest :wink4:

nie w każdym a już zwłaszcza w AFN-ie z 95 rocznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyż w AFN nie ma dwumasowego koła zamachowego

w każdym jest :wink4:

nie w każdym a już zwłaszcza w AFN-ie z 95 rocznika.

w 95 nie bylo AFN i dwumas jest w każdym AFN-e :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AFN w A4 - 02.1996 - 07.1999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AFN-y wszystkie maja dwumas fabrycznie, przy wymianie sprzegła sa dostepne zestawy z kołem 1 masowym. Co do tematu to kolego podłacz Vaga i sprawdx jaka masz dawke na wolnych obrotach i jaka temp paliwa widzi czujnik w pompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega Sztomel już po raz kolejny pokazał, że udaję mądrego :polew:

warnwarn.gifOT w dziale technicznym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega Sztomel już po raz kolejny pokazał, że udaję mądrego :polew:

warnwarn.gifOT w dziale technicznym

:polew: :polew: :polew::thumbdown:

kolega Sztomel ma łeb na karku,mi np pomógł........ :):good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyna gorszego zapalania AFN na ciepłym może być wiele rzeczy.Wyeksploatowana pompa,czujnik G62 jak również słaby dwumas mający luzy.Ale wtedy na zimno tez by zapalał nie najlepiej więc w twoim przypadku chyba odpada :).Radą jest mały myk w sofcie podnoszący dawke rozruchową lub regeneracja pompy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyna gorszego zapalania AFN na ciepłym może być wiele rzeczy.Wyeksploatowana pompa,czujnik G62 jak również słaby dwumas mający luzy.Ale wtedy na zimno tez by zapalał nie najlepiej więc w twoim przypadku chyba odpada :).Radą jest mały myk w sofcie podnoszący dawke rozruchową lub regeneracja pompy :wink4:

Jako przyczynę można jeszcze dodać słaby akumulator i zużyty rozrusznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...