jarekwlkp Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Jak w temacie. Znalazłem zestawy tarcz i klocków ATE i ZIMMERMAN na przód w podobnej cenie (ok. 500 za komplet). Który zestaw będzie lepszy? Ciężko wyhamować B5-1600kg z AKN na 180KM z 200km/h...
Dev Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 jakie masz tarcze z przodu???? 288, 312 czy 320mm ???
Cristoforo Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 powinien mieć 312mm przy tej masie ja polecam w miare tani i sprawdzony zestaw gładka tacza zimmerman-312mm+textar jesli chcesz mieć większą pewność to klocek ferodo DS nie polecam tarczy ATE
Dev Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 seryjnie jest 288mm, dlatego pytam, czy czegoś nie zmieniał
biedruch Opublikowano 8 Grudnia 2009 Opublikowano 8 Grudnia 2009 seryjne 288 to mało, u mnie w zestawie ATE powerdisc + klocki ATE hamuje poniżej oczekiwań. gdybym zostawał przy tym aucie dalej, szukałbym z całą pewnością min 312. Plus ATE to stosunkowo duża żywotność (mówię o moich spostrzeżeniach). sorry za OT ale nie mogę wytrzymać - były AkE w b5FL??? myślałem że dopiero od b6 a w b5 poprostu AFB/AKN + Q... hmm
jarekwlkp Opublikowano 16 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2009 Dzięki za informacje. Kupiłem ZIMMERMANy tarcze i klocki. Po przejechaniu 300km jestem w pełni zadowolony z zakupu i śmiało mogę polecić w/w zestaw. I odpowiadam jeszcze na Wasze pytania. Tarcze to 288mm, silnik AKN 150PS zrobiony w niemieckim warsztacie tuningowym na 180PS, podałem AKE, żeby zgadzała się moc AKE montowano dopiero w B6, a B5 miały do końca produkcji (11.2000) silniki AKN. Pozdrawiam.
dudi75 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Ktory Zimmerman lepszy gladki czy nawiercany
Dev Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 Ktory Zimmerman lepszy gladki czy nawiercany nawiercany + lepszy klocek :good: :good:
poziek Opublikowano 27 Grudnia 2009 Opublikowano 27 Grudnia 2009 lepiej gładki + lepszy klocek. ooo merewel zna się na heblach niesamowite też polecam takie rozwiązanie
Gość PrZeMiAn Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Ja polecam ATE, zimmerman odpada wg mnie, strasznie szybko leca, jeszcze w gre wchodzi textar
marewel Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Panowie zacznijmy od tego ze ten f/k zimerman to żadna firma.Pokażcie mi jakis układ hamulcowy skonstruowany przez zimermana.
dudi75 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 mowa o tarczach Zimmerman??? Tak, chyba ty na takich latasz ?
Cristoforo Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 tak na takich latam i bardzo sobie chwale 312mm miałem juz wczesnie ATE PD tego gówna wiecej nie kupie :wallbash: jeśli ma ktoś jakieś pojęcie o tarczach hamulcowych to doceni Zimmermana. jeden lubi jak mu łechta uszy taka marka to polecam z tych marek takie modele: EBC- EBC ultimaxy Brembo- Brembo oro drugi lubi: EBC-EBC Turbo groove Brembo- Brembo Max
marewel Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Zobaczysz jak bedzie wygladal taki zimerman po roku.
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 jak zapodasz jakiś szajsowaty klocek to na pewno kiepsko
Cristoforo Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 zauważyłem, że kolega marewel do wiekszości wątków ma uraz to Panie jaki klocek polecasz i tarcze na Zimmermanie mam przelatane juz 7 miesiecy na tarczy 312mm z klockiem Textar i jest Jesli polecasz ATE to życze powodzenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się