Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Krótka piłka: ZIMMERMAN CZY ATE? (zestawy tarcze przód + klocki)


jarekwlkp

Rekomendowane odpowiedzi

zauważyłem, że kolega marewel do wiekszości wątków ma uraz :kwasny:

to Panie jaki klocek polecasz i tarcze :cool1:

na Zimmermanie mam przelatane juz 7 miesiecy na tarczy 312mm z klockiem Textar i jest :good:

Jesli polecasz ATE to życze powodzenie :cool1:

podejrzewam że sam jezdzi na jakims Breck-u albo czymś "szybszym" :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na Zimmermanie mam przelatane juz 7 miesiecy na tarczy 312mm z klockiem Textar i jest :good:

Akurat uważam ze gładka tarcza i DS to najrozsądniejsze rozwiązanie ale nie najtańsze.

Zimerman i DS to strata kasy,ogólnie zimerman to szajs na szczęście przekonałem się o tym na skórze kolegi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczysz jak bedzie wygladal taki zimerman po roku.

Jeżdżę już na tych tarczach 1,5 roku i zrobiłem 40 tyś. Nie mam żadnego bicia, hamuje bardzo ładnie.

Jak już coś piszesz to podaj jakieś fakty, bo wszystko to są gołe słowa.

A jeżeli gdzieś coś przeczytałeś, a nie testowałeś to napisz skąd to wiesz, bo takie gadanie jest raczej mało przekonywujące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeżeli gdzieś coś przeczytałeś, a nie testowałeś to napisz skąd to wiesz, bo takie gadanie jest raczej mało przekonywujące.

A nie umiesz przeczytać co napisałem wyżej?

Poczytaj wlasne forum jest zdjęcie zajechanych zimerow.

Poza tym nie jestem tu od tego żeby kogoś do czegoś przekonywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym nie jestem tu od tego żeby kogoś do czegoś przekonywać.

Wiemy :good: Ty jesteś od zadań specjalnych :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj wlasne forum jest zdjęcie zajechanych zimerow.

Po 1 to nie jest moje forum.

Po 2 jedna zajechana tarcza nie czyni firmy felerną - pokaż mi firmę, która ma w 100% udane produkty.

Oczywiście jak Ty byś produkował tarcze to pewnie Twoje byłyby w 100% niezawodne.

Poza tym nie jestem tu od tego żeby kogoś do czegoś przekonywać.

Masz rację, bo przekonywanie bez argumentów raczej ma mizerne skutki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę taką mieszaną wypowiedź o Zimmerach dać, od razu przy swapie na 312, założyłem 312 wiercone Zimmermany, klocki textar, zestaw zrobił ok. 30 tysięcy niedawno była konieczność zmiany klocków (teraz poszły Ate) i przy okazji dokładne oględziny tarcz. Wnioski mniej więcej takie (o niektórych gdzieś już wcześniej wspominałem): ze skuteczności a zwłaszcza na mokro, zawsze byłem b. zadowolony - ale tu może być także duża zasługa gum GY Optigrip (moim zdaniem rewelacja wśród niesportowych opon), wszelkie mity o pękaniu wokół dziurek obalone - to chyba jak ktoś źle dotarł albo przegrzał przez dyletanctwo wielokrotnie, a zaznaczam że w życiu tych dziurek nie czyściłem!- jak niektórzy radzą, zwichrowań czy bicia również żadnego, ale zużycie po 30 tys. faktycznie duże, tak naprawdę to w sumie chyba już powinienem zmienić bo i tak do granicy (22mm) pewnie już za 10 tysi dojdę. Lekko u mnie na pewno nie miały, lubię za***rdalać, po górzystych drogach także. W sumie teraz dla odmiany założę Ate Powerdisc ale chyba od razu ze swapem na 320 (poszukiwane jarzma 312 będą do sprzedania wiosną, zbierać kasę :wink4: ) zobaczymy jakie będą wrażenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpusc sobie PD-ki, szczerze radze, mialem z nimi mase problemow. Do zacisku na tarcze 320mm tez mozesz wrzucic perforowane OZ-ty, ale gorzej bedzie z solidnym klockiem do tego wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co trzeba zmienic zeby wyrezac w B5 320 tarcze

jest przy tym sporo pierd.......a

można wrzucic adaptery to tych zacisków i do starych zwrotnic

ale uważam że to jest zbyt ryzykowne i trzeba je dokładnie wykonac

jezeli chcesz zmieniac na zwrotnice z B6 musisz tez zmieniac półosie

cos mi swita że mozna wrzucic zwrotnice od B5 S4 ale nie dam sobie za to ch...a uciąc

tez mam ochote sie temu dokładniej przyjrzec

jaki chcesz montowac zacisk Ate czy Lucas ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpusc sobie PD-ki, szczerze radze, mialem z nimi mase problemow.

Popieram, po chyba 4-5 tyś musiałem oddać do reklamacji włącznie z klockami, które były zużyte w 80%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę taką mieszaną wypowiedź o Zimmerach dać, od razu przy swapie na 312, założyłem 312 wiercone Zimmermany, klocki textar, zestaw zrobił ok. 30 tysięcy niedawno była konieczność zmiany klocków (teraz poszły Ate) i przy okazji dokładne oględziny tarcz. Wnioski mniej więcej takie (o niektórych gdzieś już wcześniej wspominałem): ze skuteczności a zwłaszcza na mokro, zawsze byłem b. zadowolony - ale tu może być także duża zasługa gum GY Optigrip (moim zdaniem rewelacja wśród niesportowych opon), wszelkie mity o pękaniu wokół dziurek obalone - to chyba jak ktoś źle dotarł albo przegrzał przez dyletanctwo wielokrotnie, a zaznaczam że w życiu tych dziurek nie czyściłem!- jak niektórzy radzą, zwichrowań czy bicia również żadnego, ale zużycie po 30 tys. faktycznie duże, tak naprawdę to w sumie chyba już powinienem zmienić bo i tak do granicy (22mm) pewnie już za 10 tysi dojdę. Lekko u mnie na pewno nie miały, lubię za***rdalać, po górzystych drogach także. W sumie teraz dla odmiany założę Ate Powerdisc ale chyba od razu ze swapem na 320 (poszukiwane jarzma 312 będą do sprzedania wiosną, zbierać kasę :wink4: ) zobaczymy jakie będą wrażenia

u mnie sa ATE Powerdisc 320 mm i klocki TRW

hamowanie ok tylko uciazliwe piszczenie :kwasny: zwlaszcza w lecie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piszczenie to nic innego jak drgania

masz takie klocki jak powinny byc w zacisku ?????

kilka razy zdarzało mi sie ze nie były takie klocki jak powinny byc

z czego masz zaciski i jakie masz oznaczenie klocków, to sprawdzimy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co trzeba zmienic zeby wyrezac w B5 320 tarcze

jest przy tym sporo pierd.......a

można wrzucic adaptery to tych zacisków i do starych zwrotnic

ale uważam że to jest zbyt ryzykowne i trzeba je dokładnie wykonac

jezeli chcesz zmieniac na zwrotnice z B6 musisz tez zmieniac półosie

cos mi swita że mozna wrzucic zwrotnice od B5 S4 ale nie dam sobie za to ch...a uciąc

tez mam ochote sie temu dokładniej przyjrzec

jaki chcesz montowac zacisk Ate czy Lucas ????

Zaduzo roboty wiec zostane przy 312 :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pagid :good: :good: :good: :good: :good: :good:

kto ma dystrybucje w Polsce ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam klocki i tarcze gladkie ATE, nie moge narzekac.15k przejechane. nie mialem okazji innych ale przy nastepnej przekladce sprobuje cos innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piszczenie to nic innego jak drgania

masz takie klocki jak powinny byc w zacisku ?????

kilka razy zdarzało mi sie ze nie były takie klocki jak powinny byc

z czego masz zaciski i jakie masz oznaczenie klocków, to sprawdzimy

zacisk dwutloczkowy z A6 a klocki mam pudelko i ozn. WVA 21452

Mialem problem z kupieniem klockow,z tego co pamietam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych czasach jest coś takiego jak interet na klockach hamulcowych bym raczej nie oszczędzał :wallbash: tu chodzi szczególnie o bezpieczeństwo na pewno znajdziesz aukcje na ebay czi innych stronach z możliwością przesyłki do Polski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...