Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Brak wskazań temp cieczy chłodzącej


shellby

Rekomendowane odpowiedzi

najpierw sprawdź jakie wskazania masz na klimatroniku, później do sprawdzenia termostat i czujnik temp. VAG-iem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. A4 1.8T 150PS

Jak w temacie, zegar temp ani drgnie, silnik chodzi dobrze(nie przegrzewa się), ogrzewanie ok.

Gdzie/jak szukać przyczyny, czujnik temp, zegar?

Lokalizacja i jak sprawdzić.

czujnik temperatury,na bloku,z tylu silnika -zielone gniazdo :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest na bloku tylko na króćcu przykręconym z tyłu silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest na bloku tylko na króćcu przykręconym z tyłu silnika

no tak,nie wnikajmy w szczegoly-zielone gniazdo na pewno znajdzie :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silnikach ADR też jest w tym samym miejscu?. I czy muszę mieć kanał by go wymienić?

Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam....

shellby Jeśli robisz krótkie odcinki, np 4-5 km w jedną stronę nie przekraczając 3000 rpm na włączonym ogrzewaniu to niestety nie zauważysz na liczniku wzrostu temp silnika powyżej 60 st C, zwłaszcza, że na zewnątrz -14 stopni :-)

Moje autko wskazuje 90 po ok 8-9 km jazdy w tych warunkach, jeśli będzie to dla Ciebie jakąś wskazówką.

Zakładam oczywiście, że mam sprawny termostat i czujnik ;-)

Pozdrawiam

[br]Dopisany: 18 Grudzień 2009, 08:37_________________________________________________

W silnikach ADR też jest w tym samym miejscu?. I czy muszę mieć kanał by go wymienić?

Z góry dzięki

Witam...

Z tyłu głowicy pod rurą dolotową między przepływomierzem a przepustnicą.

Kanał nie jest potrzebny.

Kruciec w którym zajdują się ( moim przypadku ) dwa czujniki:

- jeden czarny cztero pinowy wskazuje temp na deskę i temp. silnika do ECU

- niebieski wsazuje temp do klimatronika ( podejrzewam )

pozdrawiam

KKKC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat, bo też mam problem ze wskazaniami temp. w AEB.

Wymieniłem dzisiaj termostat. Wcześniej wskazania na desce, kan. 49 klimatronika i VAGu się pokrywały i auto miało temp. w najlepszym przypadku 75 st. Po wymianie termostatu zaczęły się kwiatki. Mianowicie, wskaźnik w zegarach pokazuje elegancko 90st., szybko się nagrzewa do tej temp. (pomimo dzisiejszej pogody -14st. na zewnątrz). Na kanale 49 klimatronika wskazania się wahają w zakresie 97-101st. Wcześniej nie było różnic między klimatronikiem a zegarami, a teraz jest cały czas. Na zegarach nie przekracza nawet na chwilę 90st. Ktoś wie co może być grane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wahają w zakresie 97-101st. Wcześniej nie było różnic między klimatronikiem a zegarami, a teraz jest cały czas. Na zegarach nie przekracza nawet na chwilę 90st. Ktoś wie co może być grane?

nic-tak ma byc-na desce zawsze pokaze 90,choc w rzeczywistosci bedzie wiecej :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, tym samym rodzi się pytanie czemu jest 100 st.?

bo jest inne cisnienie w silniku,niz na zewnatrz :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowy termostat może sie przycinac

100 stopni to nie zadna tragedia

wskaznik na blacie to dziadostwo

istotny jest VAG, tam masz własciwe wskazania

jaki masz czujnik od wody???

ori czy podróbę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...