shellby 0 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Witam. A4 1.8T 150PS Jak w temacie, zegar temp ani drgnie, silnik chodzi dobrze(nie przegrzewa się), ogrzewanie ok. Gdzie/jak szukać przyczyny, czujnik temp, zegar? Lokalizacja i jak sprawdzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_g84 7 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 najpierw sprawdź jakie wskazania masz na klimatroniku, później do sprawdzenia termostat i czujnik temp. VAG-iem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 Witam. A4 1.8T 150PS Jak w temacie, zegar temp ani drgnie, silnik chodzi dobrze(nie przegrzewa się), ogrzewanie ok. Gdzie/jak szukać przyczyny, czujnik temp, zegar? Lokalizacja i jak sprawdzić. czujnik temperatury,na bloku,z tylu silnika -zielone gniazdo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 nie jest na bloku tylko na króćcu przykręconym z tyłu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 nie jest na bloku tylko na króćcu przykręconym z tyłu silnika no tak,nie wnikajmy w szczegoly-zielone gniazdo na pewno znajdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesu3 1 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 W silnikach ADR też jest w tym samym miejscu?. I czy muszę mieć kanał by go wymienić? Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KKKC 0 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Witam.... shellby Jeśli robisz krótkie odcinki, np 4-5 km w jedną stronę nie przekraczając 3000 rpm na włączonym ogrzewaniu to niestety nie zauważysz na liczniku wzrostu temp silnika powyżej 60 st C, zwłaszcza, że na zewnątrz -14 stopni :-) Moje autko wskazuje 90 po ok 8-9 km jazdy w tych warunkach, jeśli będzie to dla Ciebie jakąś wskazówką. Zakładam oczywiście, że mam sprawny termostat i czujnik ;-) Pozdrawiam [br]Dopisany: 18 Grudzień 2009, 08:37_________________________________________________ W silnikach ADR też jest w tym samym miejscu?. I czy muszę mieć kanał by go wymienić? Z góry dzięki Witam... Z tyłu głowicy pod rurą dolotową między przepływomierzem a przepustnicą. Kanał nie jest potrzebny. Kruciec w którym zajdują się ( moim przypadku ) dwa czujniki: - jeden czarny cztero pinowy wskazuje temp na deskę i temp. silnika do ECU - niebieski wsazuje temp do klimatronika ( podejrzewam ) pozdrawiam KKKC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shellby 0 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Czujnik znaleziony, wymieniony po wcześniejszej diagnozie Vagiem. Wszystko już jest ok. Dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pancin 0 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Podepnę się pod temat, bo też mam problem ze wskazaniami temp. w AEB. Wymieniłem dzisiaj termostat. Wcześniej wskazania na desce, kan. 49 klimatronika i VAGu się pokrywały i auto miało temp. w najlepszym przypadku 75 st. Po wymianie termostatu zaczęły się kwiatki. Mianowicie, wskaźnik w zegarach pokazuje elegancko 90st., szybko się nagrzewa do tej temp. (pomimo dzisiejszej pogody -14st. na zewnątrz). Na kanale 49 klimatronika wskazania się wahają w zakresie 97-101st. Wcześniej nie było różnic między klimatronikiem a zegarami, a teraz jest cały czas. Na zegarach nie przekracza nawet na chwilę 90st. Ktoś wie co może być grane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 wahają w zakresie 97-101st. Wcześniej nie było różnic między klimatronikiem a zegarami, a teraz jest cały czas. Na zegarach nie przekracza nawet na chwilę 90st. Ktoś wie co może być grane? nic-tak ma byc-na desce zawsze pokaze 90,choc w rzeczywistosci bedzie wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pancin 0 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Ok, tym samym rodzi się pytanie czemu jest 100 st.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Ok, tym samym rodzi się pytanie czemu jest 100 st.? bo jest inne cisnienie w silniku,niz na zewnatrz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 nowy termostat może sie przycinac 100 stopni to nie zadna tragedia wskaznik na blacie to dziadostwo istotny jest VAG, tam masz własciwe wskazania jaki masz czujnik od wody??? ori czy podróbę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się