krystian09 0 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Witam! mam problem z moim a4, mianowicie nie dziala mi ogrzewanie klimatronik sprawny powietrze dmucha ale zimne, po za tym silnik nie dogrzewa sie nawet do 70C... prosze o pomoc i z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ktmrider7 0 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 proponowal bym na poczatek sprawdzic stan plynu w zbiorniczku wyrownawczym i termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian09 0 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Płyn sprawdzilem jest ok. pewnie to termostat ale dlaczego mimo ze silnik osiaga te 70 stopni caly czas leci lodowate powietrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Witam Według mnie masz zapowietrzoną chłodniczkę ogrzewania ....sprawdź sobie to naj pier... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRYFI 0 Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 nagrzewnica może być zasyfiona. czasem pomaga płukanie ale nie na długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelp2208 0 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Podepnę się do tematu, u mnie przy obecnych temp czyli -15, -20 i przy ustawieniu temp w autku 24-26 st z kratek leci takie letnie powietrze, wnętrze bardzo wolno się nagrzewa. Klimatronik jest ustawiony na pozycje AUTO i nawiew ostro napierdziela żeby dobić do ustawionej temp tyle że powietrze jakie leci to gorące nie jest. Czy w moim przypadku też może to być zasyfiona nagrzewnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 pawelp2208 To dlaczego nie nastawisz sobie ogrzewania na pozycję max by leciało Ci cieplejsze powietrze a jak już masz ciepło to sobie zmniejszysz .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelp2208 0 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Problem w tym że w pozycji max wcale nie leci cieplejsze...bo ostatnio tak ustawiłem jak leciałem w dłuższą trasę. Wiatrak prawie dmucha na maxa a z nawiewów leci letnie powietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian09 0 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 dokladnie u mnie jest to samo ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viktor098 1 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 nagrzewnica do wymiany i bedzie cieplutko przy 23 st na klimatroniku i 4 kreskach nawiewu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelp2208 0 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 No więc dzisiaj jeszcze wszystko analizowałem i sprawa ma się następująco: najpierw pojechałem się przejechać aby rozgrzać silnik i zaobserwowałem, że gdy jadę to temp rośnie a jak się zatrzymam oczywiście przy uruchomionym silniku to temp stoi w miejscu (może termostat się skończył?), po drugie gdy już silnik osiągnął temp 90 st. zacząłem sprawdzać które węże są ciepłe i ten wychodzący ze zbiorniczka wyrównującego (ten na dole) jest zupełnie zimny czy to normalne? Chciałem jeszcze spr węże od nagrzewnicy ale za bardzo nie wiedziałem które to z tyłu za blokiem wypatrzyłem jakieś 2 ale one były dosyć ciepłe. I czy ktoś potrafi jakoś sensownie wyjaśnić co w mojej niuni nie gra? [br]Dopisany: 20 Grudzień 2009, 22:38_________________________________________________Aha a jak odpowietrzyć nagrzewnicę? bo przed zimą wymieniany był płyn chłodniczy ale mechanik nagrzewnicy to nie odpowietrzał tylko wężę dochodzące do zbiorniczka ponaciskał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marionozzo 2 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 jeśli ledwo wsiądziesz do auta i już ustawisz temperaturę 22 czy więcej to zapomnij długo o ciepłym powietrzu czy nie lepiej wyłączyć ogrzewanie chodzi mi o obroty wiatraka do zera i wtedy jak trochę przejedziesz auto łapie moment temp i wtedy sobie ustawisz temp jaką chcesz i możesz w podkoszulku jeździć przynajmniej ja tak robię bo jak na początku ustawiałem temp to musiałem jeździć i jeździć żeby się na tyle zagrzał żeby leciało ciepłe powietrze a teraz jak najpierw go nagrzeje a nagrzewa się szybko bez ogrzewania to później jest git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Italiano 0 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Spróbuj przepłukać i odpowietrz układ przy rurkach od nagrzewnicy. Są za taką osłonkom plastikową karbowaną. Trza trochę odsunąć tą z lewej strony i poczekać aż wypłynie woda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelp2208 0 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Czyli generalnie wyłączyć tryb AUTO i spróbować odpowietrzyć nagrzewnicę, a może ktoś ma na zdjęciu gdzie idą te przewody do nagrzewnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Italiano 0 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Czyli generalnie wyłączyć tryb AUTO i spróbować odpowietrzyć nagrzewnicę, a może ktoś ma na zdjęciu gdzie idą te przewody do nagrzewnicy Obok akumulatora, centralnie. Jak będziesz odpowietrzał to włącz klimatronik na HI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelp2208 0 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Ok przewody odnalezione, nie przypuszczałem że tam będą :doh1: ale po odsłonięciu tej karbowanej osłony zmacałem je i obydwa są ciepłe więc raczej nie ma sensu odpowietrzania..może bardziej przeczyszczenia samej nagrzewnicy. Dzisiaj jeszcze postąpiłem wg rad marionozzo i faktycznie jak zjechałem temp do 18 st. i wiatrak na min a po parunastu min wskoczyłem na większą temp i wiatrak na pół mocy było czuć ciepło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się