Młody_drog Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Jak w Temacie, mam problemy z turbiną, wchodzi w notlauf. Proszę o analizę logów gdyż planuje chip w przyszłości. Rozrząd będzie wymieniany po nowym roku. Log (0 - 000,001,003) Log (1 - 004,007,013) Log (2 - 000,001,003) Log (3 - 000) Log (4 - 011) Log (5 - 004,008,010) Log (6 - 011) Log (7 - 003) Dzięki i pozdrawiam! Widać tam na jedym z logów, że ok 3500 obrotów dostał muła i koniec... notlauf. Do tego 3 dni temu wyskoczył na Vagu błąd : 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
karbonek Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 Zapieczone kierownice? Zmieniona geometria? Czujnik ciśnienia walnięty?
Darev Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 ... Widać tam na jedym z logów, że ok 3500 obrotów dostał muła i koniec... notlauf. ... jeżeli złapał notlauf to gasisz i odpalasz auto i logi na nowo... log 011 dynamiczny nic nie wskazuje bo zacząłeś go robić przy odłączonej turbinie... popraw logi
Młody_drog Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2009 Ok, zrobię jeszcze raz jutro i wkleję ponownie, a ogólnie to coś z nich widać czy całkiem bezużyteczne?
rogerstargard Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Kąt synchronizacji skacze, rozrząd dawno wymieniany? Termostat do wymiany. Reszta logów do poprawy.
letallec Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Jak bedziesz robil nowe logi to zrob jeszcze 013 i 023
Młody_drog Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 Log (0 - 011,013,023) Prosze bardzo.
letallec Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Turbo do czyszczenia. Korekcje w normie, aczkolwiek do chipa zastanowiłbym sie nad wymiana, gdyz gr023 tez nie jest za ciekawa. Zrob im czyszczenie mixolem lub innym srodkiem do czyszczenia pompowtrysków.
Młody_drog Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 zastanowić się nad wymianą turbo? No tak, Irlandczycy nie dbają o turbo więc się nie dziwie =/ A co powoduje, że czasami się turbo całkowicie wyłączy do następnego uruchomienia? N75 jest ok? Przy robieniu tych ostatnich logów w ogóle się akurat nie zamulił. Ale i tak coś słabo ciągnie chyba.
letallec Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 To zalezy co rozumiesz pod pojeciem nie dbania W twoim przypadku turbo jest totalnie zamulone, co pewnie jest wynikiem oszczednej jazdy na nieduzych obrotach silnika. Na razie oszczedzaj go i nie jezdzij z wcisnietym gazem do oporu. Co do tego, że nie wpadł w tryb awaryjny, to po prostu kierownice w turbo lekko sie rozruszaly i nie doszlo do przeladowania. Czasem tak się zdarza.
Młody_drog Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 Ok więc turbo do czyszczenia i powinno być ok. No to na dniach trzeba będzie taką operacje przeprowadzić korzystając z poradników bo w okolicy nie mam zakładu który by się podjął wyczyszczenia turbiny. Czy ktoś już robił to na swoją rękę? Rezultaty były widoczne? Dzieki za pomoc.
Darev Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 A co powoduje, że czasami się turbo całkowicie wyłączy... syf...
Młody_drog Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2009 Turbo było dziś sprawdzone przez mechanika, kierownice nie są zapieczone. Powiedział mi również, że winą może być rura intercoolera (3b0145834p) która puszcza trochę przy EGR. Czy może to może powodować utratę mocy? W ogóle to turbina ostatnio działa cały czas, nie muli się, ale przejechał się kolega który ma taką samą a4 awx i potem ja z nim i faktycznie, nie jeździ tak jak powinna. Tak samo brata passat (również awx) całkiem inaczej ciągnie. EGR działa ale też chyba nadaje się do czyszczenia bo strasznie 'spocony' jest.
Darev Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Napisz mi kolego jak ten mechanik może stwierdzić że turbo jest ok???? Wyciągał ją z auta?? Czy miał magiczną kule?? Turbina przeładowuje i nie ma to nic wspólnego z rurą. Jeżeli gdzieś puszcza to będzie niedoładowanie a tutaj mamy przeładowanie a to jest wielka różnica.
Młody_drog Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2009 Napisz mi kolego jak ten mechanik może stwierdzić że turbo jest ok???? Wyciągał ją z auta?? Czy miał magiczną kule?? Turbina przeładowuje i nie ma to nic wspólnego z rurą. Jeżeli gdzieś puszcza to będzie niedoładowanie a tutaj mamy przeładowanie a to jest wielka różnica. Tzn mówil, ze kierownice działają. Może nie działają wystarczająco dobrze. Tak czy inaczej pójdzie do czyszczenia.
letallec Opublikowano 23 Grudnia 2009 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Napisz mi kolego jak ten mechanik może stwierdzić że turbo jest ok???? Wyciągał ją z auta?? Czy miał magiczną kule?? Turbina przeładowuje i nie ma to nic wspólnego z rurą. Jeżeli gdzieś puszcza to będzie niedoładowanie a tutaj mamy przeładowanie a to jest wielka różnica. Tzn mówil, ze kierownice działają. Może nie działają wystarczająco dobrze. Tak czy inaczej pójdzie do czyszczenia. Owszem działają, ale niezbyt dobrze. Jakby ten mechanik sprawdzil to porzadnie( za pomoca sprzetu diagnostycznego, a nie wlasnej reki) i sie na tym znal to zauważył by te niedomagania.
Młody_drog Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Żeby sprawdzić ją porządnie to trzeba wyciągnąć na zewnątrz. Niedługo będę robił rozrząd to odrazu wyciągniemy wyczyścić. [br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 18:05_________________________________________________Ok Panowie, odświeżę kotleta, zrobiłem dzisiaj logi turbiny, widać, że chyba dobrze pracuje co? Strasznie gwiżdże i myślałem, że coś może być nie tak, ale zapierdziela ładnie, oto log grupy 11: Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/matilog_20070.html Czy coś jeszcze zlogować? Poza tym, mam taki dziwny problem, przy cofaniu na przykład, jak dodam trochę gazu, to puszcza czarnego dymka, przy ruszaniu też, tak powinno być? Przy odpalaniu też puszcza takiego czarnego bąka, ale to chyba norma? Czym może być to spowodowane?
ROBERT Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 czyściłeś suszarkę że taka poprawa ?
Młody_drog Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Czyściłem :polew: na Niemieckiej autostradzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się