tommylee Opublikowano 26 Maja 2007 Opublikowano 26 Maja 2007 witajcie, po zakupie mojego autka, chcę wymienić rozrząd, czy ktoś z was orientuje się na jakich częściach to robić? Czy są jakieś zamienniki czy tylko oryginały w seriwsie, ktoś zna może cenę takiej przyjemności? No i w końcu polecacie jakiegoś dobrego mechanika we Wrocławiu lub okolicy? pzdr Tomek
pre_pl Opublikowano 26 Maja 2007 Opublikowano 26 Maja 2007 no cóż.. faktycznie sam pasek chyba kosztuje 400zł ? A jest tam też masa rolek... I ustawić to jeszcze, rozrząd zrób na najlepszych częściach na jakie Cię stać... Najlepiej oryginały (rzecz jasna). pasek : 06C109119C (440zł) rolka : 06C109244C (220zł) rolka : 06C109244 (220zł) ramię napinacza : 06C109485A (570zł) napinacz : 06C109479A (380zł) pompa wody : 06C121004HX (290zł) termostat : 06C121111C (140zł) pierścień uszczelniający (do pompy) : 06B121119C (15zł) Proszę spisz numery i ceny części i zapodaj na forum. Tu całkiem fajne info : http://tinyurl.com/342bex
tommylee Opublikowano 5 Lipca 2007 Autor Opublikowano 5 Lipca 2007 Jeszcze tylko pytanie w sprawie wymiany rozrządu. Chodzi mi o napinacz i ramię napinacza. W serwisie powiedzieli, że przy pierwszym rozrządzie nie wymienia się napinacza (tego hydraulocznego bajeru) tylko same ramię napinacza. Tak samo w przypadku pompy wody (przewidziana jest na drugi rozrząd). Macie jakąś opinię na ten temat? I jeszcze tylko pytanko, jaki olej lać do tego silnika (ASN), bo na plakietce jest niewyraźne oznaczenie i nie mam pewności. Do tego silnika są 2 normy VW 501.01 oraz VW 502.00. Czyli wg SAE to chyba 5W 40 bedzie chyba ok, ale jak coś to mnie poprawcie pzdr Tomek
LuNaTi Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 A co sadzicie o tych zestawach, czy to są kompletne zestawy do wymiany rozrzadu? http://www.allegro.pl/item302253082_rozrzad_3_0_v6_audi_a4_a6_a8_.html http://www.allegro.pl/item300288593_rozrzad_3_0_v6_audi_a4_a6_a8_pompa_wody_nowe.html Pozdrawiam
Michallo33 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 witam. ja mam do sprzedania czesci i u mnie taki rozrzad kosztuje: pasek conti-150zl rolka EVR-120zl rolka EVR-120zl rolka napinajaca EVR -260zl napinacz EVR-170zl pompa wody HEPU - 250zl ewentualnie jak ktos by sie zdecydowal to prosze o kontakt GG 646342 lub @. posiadam rowniez inne czesci do innych modeli.
RUDEBOY Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 a to dlaczego cenu u Ciebie jest o połowe nizsza ??? tam koledze wyszło ponad dwa tysace a u Ciebie tysiać ??
lukaszr Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 a to dlaczego cenu u Ciebie jest o połowe nizsza ??? tam koledze wyszło ponad dwa tysace a u Ciebie tysiać ?? I mogą być jeszcze tańsze
pre_pl Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 a to dlaczego cenu u Ciebie jest o połowe nizsza ??? tam koledze wyszło ponad dwa tysace a u Ciebie tysiać ?? ceny z mojego posta to ASO, producentów poza tym jest wielu.. Nie ma co deliberować, należy tylko podjąć decyzję na czym chce się złożyć nowy rozrząd.
Michallo33 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 przede wszystkim nie kupujesz w serwisie i tu juz duzo pieniedzy oszczedzasz a pozatym wszystkie rolki i napinacze u mnie nie sa orginalne ze znaczkiem audi tylko zamienniki ktore jakoscia wogole nie ustepuja orginalowi. na allegro taki rozrzad kosztuje 1200zl i sklada sie z identycznych czesci, a u mnie tw granicach 1000zl
LuNaTi Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 zestaw nr 1 = 1225zł zestaw nr 2 = 2275 pasek conti-150zl pasek : 06C109119C (440zł) rolka EVR-120zl rolka : 06C109244C (220zł) rolka EVR-120zl rolka : 06C109244C (220zł) rolka napinajaca EVR -260zl ramię napinacza : 06C109485A (570zł) napinacz EVR-170zl napinacz : 06C109479A (380zł) pompa wody HEPU - 250zl pompa wody : 06C121004HX (290zł) termostat : 06C121111C (140zł) pierścień uszczelniający (do pompy) : 06B121119C (15zł) Rozumiem ze rolka napinajaca EVR = ramię napinacza : 06C109485A , tak? Jesli tak to roznica wynosi 1050zl, pytanie tylko czy te czesci rzeczywiscie sa tej samej jakosci (bez oznaczen), moze juz ktos to przerabial i wie co nie co na ten temat? [br]Dopisany: 31 Styczeń 2008, 20:20 _________________________________________________ a to dlaczego cenu u Ciebie jest o połowe nizsza ??? tam koledze wyszło ponad dwa tysace a u Ciebie tysiać ?? I mogą być jeszcze tańsze Co sugerujesz?
lukaszr Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Jesli tak to roznica wynosi 1050zl, pytanie tylko czy te czesci rzeczywiscie sa tej samej jakosci (bez oznaczen), moze juz ktos to przerabial i wie co nie co na ten temat? Z częściami w ASO jest tak, że np. AUDI wybiera sobie producenta danej części i ten producent robi je dla nich oznaczając tylko znaczkiem AUDI. Dla przykładu bardzo często łożyska ze znaczkiem firmowym AUDI są dokładnie te same co SKF, bo oni robią właśnie dla AUDI (lub RUVILLE - nie pamiętam), z tą różnicą, że AUDI narzuca sobie olbrzymią marżę. Co sugerujesz? Nic nic
RUDEBOY Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 I mogą być jeszcze tańsze naughty tzn. ile ???
pre_pl Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Dla przykładu bardzo często łożyska ze znaczkiem firmowym AUDI są dokładnie te same co SKF, bo oni robią właśnie dla AUDI (lub RUVILLE - nie pamiętam), z tą różnicą, że AUDI narzuca sobie olbrzymią marżę. No.. Jednak nie zapominajmy o kontroli jakości, może być zupełnie inna. Fakt faktem, że Audi w Polsce (Kulczyk ) ma dość potężną marżę.
strongman Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 tak samo jest z wahaczami, podobno lemforder robi dla audi i oznacza ich logo. [br]Dopisany: 17 Luty 2008, 18:25 _________________________________________________sprowadzilem ze stanow audi 3.0 V6 Quattro, 83 tys ok. Wymieniac rozrząd?
Gość spedyt Opublikowano 17 Lutego 2008 Opublikowano 17 Lutego 2008 sprowadzilem ze stanow audi 3.0 V6 Quattro, 83 tys ok. Wymieniac rozrząd? Dla pewności tak
Oskaro Opublikowano 29 Marca 2008 Opublikowano 29 Marca 2008 Jeżeli jesteś pewny przebiegu to po co Ci się pokować w koszty skoro w książce serwisowej z USA masz wpisaną wymianę paska przy 155.000 km a w serwisie w Polsce mówią 120.000 km. A wydatek nie jest mały [br]Dopisany: 29 Marzec 2008, 15:18 _________________________________________________Właśnie wymieniłem rozrząd u siebie w 3.0 V6 AVK 220 HP i powiem szczerze że jestem zadowolony. Ceny części nie są może rewelacyjne ale nie skusiłem się na oryginalne części z serwisu. Troszkę popytałem, podzwoniłem i dowiedziałem się iż zamienniki nie odbiegają jakością od oryginałów. Najważniejsze jest to aby cześci nie były produkowane w Chinach. Założyłem pasek Conti i wymieniłem wszystkie rolki, pasek klinowy, pompę wody, tłumik drgań oraz termostat. Opłaca się wymienić wszystko gdyż aby dostać się do jakiejkolwiek w/w częśći trzeba rozkręcać cały przód i spuszczać płyn z chłodnicy. Częśći kupowałem u kolegi z forum Michallo33 - wsyzstko wszło mnie 1300 zł i zanaczam że dodatkowo wziąłem tłumik drgań oraz pasek klinowy (tego nie wymienialiście) - możliwe że należałoby wymienić rolkę alternatora (chyba). Jeżeli ktoś chce namiar na znakomitego mechanika (tylko że jest pod Warszawa (za Góraszką) - ode mnie po znajomości wziął 500 zł - myślę że przy powołaniu się na mnie nie weźmie więcej niż 600 zł - co ważne robi to w jeden dzień. Jak by ktoś potrzebował jakiejś rady lub mojej opini proszę o kontakt na GG lub priv. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się