Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Analiza logów dynamicznych (011 i 003)


siwy342

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z moim autkiem, i tak:

-auto czasami cieżko odpala, szczególnie przy silnych mrozach (jak jest nagrzany to jest ok z odpalaniem),

- przy przyspieszaniu szarpie całą budą, tak jakby raz miał moc a raz nie i tak cały czas aż dochodzi do około 3000obr/min i włącza się notlauf,

- na biegu jałowym autko chodzi normalnie

- na vagu wyświetlają się błędy 519, 550 i 575

a tu link do fotki z logami:

http://img109.imageshack.us/img109/5061/logi.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie koledzy link super. Już sobie poradziłem z problemem: miałem zapieczone kierownice. Dzisiaj troche je rozruszałem i jest o niebo lepiej, ale i tak po świętach trzeba bedzie całą turbine wyjąć i pożadnie przeczyscic. A co do odpalania to EGR był brudny, a to podobno ma jakis wplyw.

Dzieki jeszcze raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaplon w kosmosie. Juz wiemy skad te problemy z zapalaniem.

Obowiazkowo do regulacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiem wczoraj jak zrobilem te logi poprzegladalem forum i znalazlem ze powinno byc okolo 50 a nie jak u mnie ponad 100 :)

dzieki za pomoc[br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 11:36_________________________________________________Dzisiaj podczas dluzszej trasy pojawil sie nowy problem. A mianowicie gdy sini sie rogrzal przprzypieszaniu silnik zero mocy praktycznie, pod bardziej strome górki ledwo co. Jak trzymałem pedał gazy cały czas wduszony na maxa co jakis czas troche pociagnal ale brdzo krotko. Dodatkowo jak sie zatrzymalem i wzialem na luz przy wduszaniu edalu gazu (na luzie) obroty rosly tylko do około 3000 i ani rama wiecej albo nawet mniej czasami... [br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 16:32_________________________________________________bawilem sie vagiem i wdaje mi sie ze jest za wysokie napiecie w bloku 001 na pozycji 3. link: http://img691.imageshack.us/img691/311/beztytuuafz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kierownice VTG stanely dęba... bez wyjecia sprezarki chyba sie nie obejdzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w poniedzialek sie biore za wyjmwanie. :) zobaczymy o z tego wyjdzie[br]Dopisany: 26 Grudzień 2009, 10:39_________________________________________________Witam,

wczoraj wyczyscilem kierownice...

Jezeli chodzi o obroty to jest teraz ok w całym zakresie silnik ładnie przyspiesza, ale jest jeden nowy problem. Mianowicie przy przyspieszaniu czuc bardzo mocne szarpanie samochodem. Szczególnie na wyższych obrotach (tak powyzej 2000). Według mnie szarpanie jakby silnik nie dostawał paliwa (czy moze to byc nastawnik pompy, a jesli tak to jak go sprawdzić). Jak podłączę vaga to nie ma błędów. Czy przyczyną szarpania moze byc zle ustawiony kat poczatku wtrysku???

Zrobilem dzisiaj logi dynamiczne:

http://img63.imageshack.us/img63/1466/000g.png

http://img22.imageshack.us/img22/5618/004008.png

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lezy regulacja dynamicznego kata wtrysku - stad brak mocy.

Chcialbym zobaczyc jeszcze 000 i 004 w trybie Basic Settings.

Sprawdz czy nie ma powietrza w przewodach paliwowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...