Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Na początku chciałbym zaznaczyć,że to moje pierwsze kroki z vag-com :embarrassed: Uwagi mile widziane :good:

Postanowiłem zdiagnozować auto bo zdarzyło mi się pary razy,że złapał muła (tj.nie ciągnął już w całym zakresie) na III biegu tak przy 4tyś a na IV 3.5tyś, ale gasiłem auto, odpalałem i było wszytko w porządku, nie dawało mi to spokoju a na dodatek zaczęło się to zdarzać coraz częściej :angry: W sierpniu jak mi zmuliło na dobre to najpierw wyprułem kata a później pojechałem do mechaniora :wallbash:, który za podpięcie pod kompa i wymianę wężyka przy n75 skasował mnie 120pln :( Następny powód aby zaopatrzyć się w interfejs. Czyściłem jeszcze kolektor dolotowy, egr(masakra) :>wymieniałem termostat,płyn chł, płyn wspom,i naprawiłem spryskiwacz tylnej szyby. Piszę o tym dlatego,że wszysko mi sprawnie poszło dzięki działowi WARSZTAT-zrób to sam :notworthy:

Do rzeczy: Zdaje sobie sprawę,że bez logów dynamicznych będzie ciężko coś powiedzieć :angry: ale nie mam z kim (święta) a samemu w tym natężeniu ruchu raczej odpada.Niedługo będą :>

To błędy które wyskoczyły za pierwszym "mułem":

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 028 906 021 GN

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1437

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06325

4 Faults Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 - Faulty - Intermittent

01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

Po skasowaniu i następnym skanie po mule:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 028 906 021 GN

Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1437

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

3 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 - Faulty - Intermittent

01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)

31-00 - Open or Short to Ground

Readiness: N/A

Jak skasuje i nie było między czasie przygody to błędów brak, czasami powracał 65535

Tutaj logi:

000http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/74c33d03c4ab01c7.html

001http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e4d34e96af17839f.html

003http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/227c8a86d38d4ee1.html

004http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b976f0bcc24b3cf.html

007http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f6a9ad34bf3829d9.html

013http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/15cf254b86a3aa1a.html

018http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e3877ff30ed9979f.html

023http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9fea5a1f0074c740.html

000 BShttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/28cefab0f71eb313.html

003 BShttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/beaeac55240d97d7.html

004 BShttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f81809eda62a8d58.html

011 BShttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0059915b2bb145d4.html

Za wszystkie sugestie i pomoc z góry dziękuję :notworthy: i życzę wszystkim forumowiczom odwiedzającym ten wątek: WESOŁYCH ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA :>

Opublikowano

pewnie kierownice w turbawce stoją, trzeba przeczyścić i powinno być OK[br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 23:19_________________________________________________logi źle zrobione nic się z nich nie da odczytać - zrób jeszcze raz

Opublikowano

Rzeczywiście jakaś lipa z tymi logami :shocked: Dzięki! Po zapisaniu przez vag otwierałem OpenOffice.org Calc i może dlatego???

Opublikowano

pewnie kierownice w turbawce stoją, trzeba przeczyścić i powinno być OK[br]Dopisany: 23 Grudzień 2009, 23:19_________________________________________________logi źle zrobione nic się z nich nie da odczytać - zrób jeszcze raz

A jakie logi... Ja nie widzę żadnych logów :cool1:tylko błedy

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

niedoladownie ...bądż przeładownie rozwiązaniem są logi [03 08 011]

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 - Faulty - Intermittent

Słabiutkie aku :cool1:

Pozdrawiam Paweł

Opublikowano

65535 - Internal Control Module Memory Error

37-10 - Faulty - Intermittent

Słabiutkie aku :cool1:

niekoniecznie ... maze byc powiazane z doladowaniem ... :wink4:

Opublikowano

Udało mi się w końcu obrobić te logi :> Open office to porażka dopiero Ms Office dał sobie rady :good: pozdrawiam i czekam na sugestie :hi:[br]Dopisany: 24 Grudzień 2009, 12:12_________________________________________________Doczytałem się w jakimś wątku,że to może być przyczyną: cyt "To jest zawór elektromagnetyczny pompy wtryskowej tz109 o ile się nie mylę

zgadza sie - zawór odcinający paliwo dosłownie. Tez mi padł i auto było totalnym mułem (błąd na VAGu - 1237). Po wymianie jak ręką odjął"[br]Dopisany: 24 Grudzień 2009, 21:36_________________________________________________Jeszcze jedno- mój czujnik n75 jest cały czarny (gdzieś wyczytałem na forum,że powinien mieć biały dół??)

Jutro posprawdzam szczelność dolotu,wężyki podciśnienia,przeczyszczę wszystkie kostki,sprawdzę masę i aku, no i postaram się zrobić logi dynamiczne :>

Pozdrawiam!

Opublikowano

To jest zawór elektromagnetyczny pompy wtryskowej tz109...

a nie masz jakiegoś zabezpieczenia (czyt. odcięcia paliwa)???

Opublikowano

Mam. Alarm Skorpiona z dodatkowym odcięciem na mikro styk! Jak go nie wduszę przed odpaleniem to gaśnie po 10s i włączają się awaryjne. Martwi mnie stan mojego aku, bo dzisiaj znowu skasowało mi stan licznika!

Opublikowano

brakuje jeszcze dynamicznych, z tych co zamieściłeś wynika kat wtrysku do lekkiej korekcji 3 kolumna w 000 BS masz ok 47-49 a powinno być ok 54 ale jeśli dobrze odpala w mrozy można zostawić, poza tym wszystko wygląda OK.

Opublikowano

Mam. Alarm Skorpiona z dodatkowym odcięciem na mikro styk! Jak go nie wduszę przed odpaleniem to gaśnie po 10s i włączają się awaryjne...

błąd 01237 bedzie się pojawiał :wink4:

Opublikowano

Witam ponownie! Powiem tak: "jak nie urok to sraczka" Nie mogę się połączyć z autem-vag widzi kabel,status ok,pstryka i no response from controller-wcześniej było wszystko git! (65535-może cuś więcej się posypało) Myślę sobie może coś z gniazdem diagnostycznym- Nie wiem czy to dobrze ale zajęte są tylko 4,7 i 16 pin tj grunt,K,12v Brak L z wiązki idą trzy kable-to raczej nie wypadł!? Są plusy :>: wyciągnąłem N75,ktoś tam przy nim kombinował tj. wrzucił N18 i chyba wtyka nie podchodziła to nasunął wsuwki, w środek dał tekturkę zalał silikonem i gitara :wallbash: Polutowałem,połączyłem z zasilaniem kostką i wrzuciłem z powrotem.Przy okazji zmieniłem opaskę zaciskową na wężu z turbiny do IC,był lekko spocony. Myślę sobie i tak będzie lipa(chciałem poobserwować sztangę na 011BS-problem wyżej) a tu miłe zaskoczenie: pojeździłem troszku po mieście aby się nagrzał i BUTOwanie :> ani razu nie złapał trybu awaryjnego i nawet dobrze się zbierał :mysli: Teraz pytanie: o co kaman? przypadek? Oczywiście jutro podepnę się pod drugie audi żeby wykluczyć nędzny Interfejs z...http://www.allegro.pl/item862545313_audi_a4_a6_a8_passat_itd_zdiagnozuj_i_napraw_sam.html,a jak będzie śmigał to szukam problemu u siebie (chyba wtyka do ecu? złapała jakąś niedrożność?)

Co panowie na to?[br]Dopisany: 27 Grudzień 2009, 22:46_________________________________________________Wracając do tematu! Z kablem chyba lipa bo w innym aucie też tylko wchodzi w Centralny zamek :wallbash: Jak podepnę pod innego laptopa i będzie to samo to idzie do zwrotu :>

Wczoraj potraktowałem prawie wszystkie kostki w komorze silnika specjalnym preparatem, i dobrałem się do Ecu(zdjęcie wycieraczki od kierowcy -masakra :blink:) Syf za obudową był straszny, ale w środku gitara :>

Mimo,że nie łapie już notlaufa postanowiłem zobaczyć jak tam pracuje sztanga kierowniczek :gwizdanie: a tu niemiłe zaskoczenie-dymałem chyba z pół godziny-jest lepiej ale cudów nie ma -podciśnienie jej do końca nie wyciągnie :wallbash:

W związku z powyższym trzeba czyścić turboleum :> Chyba dzisiaj zacznę żeby jutro wcześnie skończyć :polew:

Lekturę na forum passata czytałem :shocked: ale spokojnie powinienem sobie poradzic?? :cool1:

Pytanie do panów: Czy diagnoza postawiona poprawnie? :mysli: i może jakieś rady od kogoś kto czyścił swoją turbinkę :notworthy:

aaaa.. Szczęśliwego Nowego Roku!!!

Opublikowano

Co do kabla to nie wiem :mysli: może prędkość w opcjach portu jest za duża...

Co do reszty to przydałyby sie logi dynamiczne 003, 008, 010, 011 (chociaż te) bez nich to można tylko gdybać.

Opublikowano

Wrzucam logi dynamiczne-niestety nie wszystkie, tak na szybko :> jedna grupa lekko z górki druga pod :polew:

003http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8be81549b8268b92.html

008http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b48c1635c614b7f3.html

010http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/40313acb49b7e6c8.html

011http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f3498fd3302fadf.html

Pozdrawiam! Idę coś łyknąć bo już czas :kox::good:

Opublikowano

Kierownice w turbinie sie zacinaja

Opublikowano

Kolego logi do poprawki :confused4:

Wyciągnij dywanik spod pedału przyspieszenia, jest za gruby :tongue4:

Opublikowano

No... zastanawiała mnie ta kolumna w 010 bo Position throttle to chyba otwarcie "przepustnicy" :wallbash: A jak to nie wina dywanika?? Obiad jadłem :polew: Trzeba będzie sprawdzić. W sobotę zabieram się za czyszczenie turbo, dzisiaj nie chciałem jeszcze bardziej Żonki wkurw... bo i tak sylwester zj**... Pozdro Darev!...Ja tam już na w pół przytomny :>[br]Dopisany: 31 Grudzień 2009, 22:22_________________________________________________Witam w Nowym Roku 2010 :> Pozdrawiam Czytających i Pomagających :hi::notworthy:

Oto logi dynamiczne po czyszczeniu turbawki:

003http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6119267ffc8e316d.html

008http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b8673257dbe4461.html

010http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa59900eee0f53da.html

011http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8c4a755d3d6ab518.html

Mam nadzieję,że jest jakaś poprawa :mysli: Auto przyspiesza teraz trochę płynniej i może jest ciut żwawsze :good:

Opublikowano

No i git jest duzo lepiej.

Przy okazji jakies roboty rozwazylbym wywalenie kata...

Pozdr

Opublikowano

Jest już wywalony :> :tongue4: A co- logi coś sugerują?? bo chyba środkowy i końcowy są jeszcze oryginalne :shocked: Chociaż wątpię-po 12 latach?? Spawane były przy łączeniach rur z tłumikiem :mysli:

Opublikowano

... jest duzo lepiej...

może się czepiam, ale nie mamy logów do porównania jakie były przed czyszczeniem aby móc powiedzieć "jest dużo lepiej", może nie trzebabyło wywalać turbinki na stół :mysli:

co do tych logów to jest ok, ale... tak jak przemik ma na myśli, coś spowalnia rozpęd suszarki.

Pozdrawiam

Opublikowano

Przed czyszczeniem:

Wrzucam logi dynamiczne-niestety nie wszystkie, tak na szybko :> jedna grupa lekko z górki druga pod :polew:

003http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8be81549b8268b92.html

008http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b48c1635c614b7f3.html

010http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/40313acb49b7e6c8.html

011http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f3498fd3302fadf.html

Pozdrawiam! Idę coś łyknąć bo już czas :kox::good:

[br]Dopisany: 04 Styczeń 2010, 21:58_________________________________________________ Chyba jedyne co może ją spowalniać to tłumiki?? Przyznam się,że zamiast wstawić rurę zostawiłem pustą puchę i jest efekt dyfuzora :polew: RF1 ma mieć w tym sezonie potrójny :polew:

Spróbuje zrobić logi na prostym i w miarę poziomym odcinku :gwizdanie: :polew:Bo przy tej pogodzie było ciężko :>

Czy to nie ma wpływu?? :mysli: 011 lekko z górki- 008 pod -003 zzzz-010 pod :mysli: Może trochę więcej jak leekko :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...