ALBINEK Opublikowano 24 Grudnia 2009 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Audi A4 1.8 Turbo rok prod.1995.Pewnie to zbieg okoliczności ale po wymianie termostatu chodził chwile i zgasł.Od tej chwili nie można go uruchomić.Vag pokazuje błąd 01247 .Nie ma napięcia na bezpieczniku od pompy paliwa.Podłączyłem napięcie do tego bezpiecznika i słyszałem że wtedy pompa pracowała,ale i tak nie odpalił.Co robić i czego szukać jak nic więcej na Vagu nie pokazuje
domjenick Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Andrzej-trzeba wszystko po kolei-najpierw pompa 1247 "Elektrozawór 1 przewietrzania filtra z węglem aktywnym - N80, Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP - N115" potem tu
ALBINEK Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2009 Pompa pracuje ale jak podam jej napięcie bezpośrednio na bezpiecznik.Masz może jakiś schemacik gdzie są te zawory o których piszesz
domjenick Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 n80 odpowiada za odpowietrzenie zbiornika, wezyk podcisnienia z kolektora do powrotu paliwa-laczacy sie z przepustnica taki malutki nr5 [br]Dopisany: 25 Grudzień 2009, 13:23_________________________________________________nr 058 133 517
ALBINEK Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2009 Silnik odpalił.Vag nic nie pokazał co by miało wpływ na to że nie można było odpalić silnika.Sprawdziłem świece zapłonowe i tam też tkwił problem.Iskra skakała po świecy na boki a nie pomiędzy elektrodami.Po wymianie świec na nowe silnik odpalił .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się