markus1985 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 W najbliższym czasie noszę się z zamiarem zmiany softu w moim z-cie chciałbym zapoznać się z waszymi odczuciami i sugestiami co do takowej ingerencji .Jestem z mazowieckiego , poszukuje tunera skutecznego i w rozsądnej cenie (mając na uwadze że auto jest wartości poniżej 15 tyś) Wyprzedzając odpowiedzi "Rogal " troszkę za drogi jak dla mnie ,może jak będe miał lepszy wóz mam też pytanie czy przed zmianą softu warto wywalić kata ?? Do tej pory wszyscy mówili o realnej górnej granicy 110KM (bo to zecior) czym różni się zet od np AHU co zmniejsza jego potencjał. Ojciec posiada 80 b4 zrobioną przez niejakiego "basketa" na ponad 120 km i jeździ rewelacyjnie ma ktoś może pomysł co moglo być tam zrobione ?? 80 oczywiście też zecior
Pucek Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Kolego, zacznij szukać na forum, bo TO WSZYSTKO ZOSTAŁO JUZ NAPISANE gdzie chip - sam sobie odpowiedziałeś, ROGAL a jak za drogo to nie rób wcale tu masz temat o wycinaniu kata i kopceniu http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_wycinanie_katalizatora_w_dieslu_czy_nie_bedzie_kopcil-t40779.0.html a odnośnie tych kucy, to można zrobić max tyle ile daje możliwości sprzęt, czyli wtryski i te sprawy, ale to już nie jest bezpieczna granica, pisali Ci że najlepiej 110 koni zrobić z 1Z, a to tylko dlatego żeby tym autem jeździć bezawaryjnie i w miarę zwinnie [mod]"Pisze" odnosi sie do osoby zywej (czas terazniejszy) - robi cos, w tym momencie.. Jesli mowimy o czyms (juz dokonanym), mowimy: jest, zostalo napisane..[/mod]
wiissnia Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Jeśli Rogal jest za drogi to poszukaj na allegro tam są czipsy po 500-600zł Poodkładaj trochę i zrób program raz a dobrze i nie kombinuj, bo kombinacje zawsze kończą się źle.
aju Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 zrób tam gdzie będzie najtaniej, 1Z to raczej nie wymagający silnik skoro chcesz oszczędzić, choć w sumie to nie dziedzina na której się oszczędza
antonio Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 a to B4 było hamowane skoro piszesz, że ma 120 PS ??
markus1985 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2009 tak 80 była hamowana oprucz softu jest nowa suszarka i chyba wtryski 210 poprzedni własciciel (kolega z audiklubu) doinwestował auto są nawet faktury za turbo auto ma v-max ponad 205 i idzie równo z 2.3 w 5 garkach lubie zaskakiwać kalibry i inne sportowe fury tym statym klekotem
antonio Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 więc szacun za wykonany mod a jeżeli chodzi o program Twojego 1-zeta to nie oszczędzaj na tym
baskecior Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 W najbliższym czasie noszę się z zamiarem zmiany softu w moim z-cie chciałbym zapoznać się z waszymi odczuciami i sugestiami co do takowej ingerencji .Jestem z mazowieckiego , poszukuje tunera skutecznego i w rozsądnej cenie (mając na uwadze że auto jest wartości poniżej 15 tyś) Wyprzedzając odpowiedzi "Rogal " troszkę za drogi jak dla mnie ,może jak będe miał lepszy wóz mam też pytanie czy przed zmianą softu warto wywalić kata ?? Do tej pory wszyscy mówili o realnej górnej granicy 110KM (bo to zecior) czym różni się zet od np AHU co zmniejsza jego potencjał. Ojciec posiada 80 b4 zrobioną przez niejakiego "basketa" na ponad 120 km i jeździ rewelacyjnie ma ktoś może pomysł co moglo być tam zrobione ?? 80 oczywiście też zecior Odgrzewam kotleta, bo widzę że wywołano mnie do tablicy Softu nie robiłem , ale podejrzewam że robił mój kolega z mojego polecenia. Co do tuningu 1Z`ta: Samym chipsem pod 115-120 KM i 280 Nm Zmiana gratów (turbo, wtryski,pompa) i dociągasz pod 190 KM. Później trzeba rzeźbić - nie warto. 1Z oprócz tego że jest najlepszym dieslem jakiego wydała matka ziemia ma jedną wadę: brak turbo vnt. To co prawda jest do obejścia, ale mocno ułatwia życie Pytanie kolejne: chcesz "tjuninku" z mocą przy 3500 rpm i momentewm przy 2700 rpm czy tuningu gdzie kop w plecy zaczyna się przy 2000 rpm a moc kończy na czerwonym polu ... Jesli opcja nr 2, wiem kto nie odmawia takich usług ... Nie kupiłeś przypadkiem 80-ki od J@cka ? powodzenia
spanky Opublikowano 16 Stycznia 2010 Opublikowano 16 Stycznia 2010 tak 80 była hamowana oprucz softu jest nowa suszarka i chyba wtryski 210 poprzedni własciciel (kolega z audiklubu) doinwestował auto są nawet faktury za turbo auto ma v-max ponad 205 i idzie równo z 2.3 w 5 garkach lubie zaskakiwać kalibry i inne sportowe fury tym statym klekotem Nie kupiłeś przypadkiem 80-ki od J@cka ? wyglada na to ze to ex-B4 J@cka ... jeżdzilem ta B4-ka ... ladnie zamiata i racja ... turbo bylo zmieniane na fabrycznie nowe ...
markus1985 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2010 heh widzę że fura znana została pomalowana prawie cała przez znajomego lakiernika i full service nowe gumy i ojciec śmiga wszystko ponad 4000 ale zadowolenie jest teraz tylko muszę ja swoją a4 podrasować i tu prośba do baskeciora o info na priv co może zaproponować (chyba ma pełną skrzynkę bo nie mogę wysłać) narazie wywaliłem kata i egr wszystko wymienione co trzeba rozrządy i czas na wirusa , no jeszcze lampy muszę nowe poliftowe założyć bo doszły, pozdro i czekam na informacje
janSerce Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 Witam mam pytanie odnośnie modyfikacji 1z w wv sharanie, nie chodzi mi o jakieś drastyczne podnoszenie koni mech, tylko chciał bym dodać troche niutków, jest to możliwe samym programem bez żadnych ingerencji mechanicznych w silniku?
MAGIC87 Opublikowano 11 Września 2011 Opublikowano 11 Września 2011 no jedz do jakiegos tunera.... z np do Roberta z tune UP bo widze ze z pomorskiego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się