Rizo Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Witam. Ostatnio "fachowiec" ustawiał mi kąt wtrysku ponieważ po podlaczeniu vaga okazało się że jest duuużo przyspieszony. Później sprawdzał też ciśnienie turbinki itp - wyszło że jest ok.... nie pamiętam ile wtedy to było. jednak po tygodniu (teraz) okazało się że autko znacznie osłabło na mocy. dziś po sprawdzeniu ciśnienia przy full wciśnietym gazie czyli max obrotach okazuje się że turbinka bardzo powoli daje ciśnienie oraz wartość maxymalnie dochodzi w porywach do 1,4 (podobno to dużo za mało) dodam że rure do intercoolera miałem pęknięta lekko i juz raz klejoną ale musze wymienić bo puściło lekko i widac ze stamtad lekko ucieka powietrze (no i lellko olej sączy) mechanik mówił że jednak na pewno to ma wpływ ale dużo tego ciśnienia nie ucieka raczej tamtędy. komputer nie pokazał żadnych błędów. jedynie to ciśnienie jest niskie i bardzo powoli na wykresie wzrastało. turbinka od początku mocno gwizdała od kiedy auto miałem . co z tym robić i jaka powinna byc prawdłowa wartość tego doładowania. roumiem że turbo u mnie jest BEZ zmiennej geometrii wiec jakies tam czyszczenie czy cos pewnie nie pomoże? przepraszam jak głupoty jakies napisałem:) pozdrawiam
toldek1 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 To 1,4 podane przez Ciebie to w jakich jednostkach? barach? to by było za dużo lepiej zrób loga dynamicznie z grupy 011, 003, wtedy nie będzie jasne.
mcm Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 zrób odczyt błędów na VAGu i pełne logi statyczne i dynamiczne, przyczyn spadku mocy może być wiele, tu masz wszystko opisane co i jak http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
Rizo Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2009 To 1,4 podane przez Ciebie to w jakich jednostkach? barach? to by było za dużo lepiej zrób loga dynamicznie z grupy 011, 003, wtedy nie będzie jasne. nie mam pojęcia w jakich jednostkach, teraz nie mam ale gość sie na codzień tym zajmuje i twierdzi że ze mało, chyba nie w barach a może mbar... nie chce wymyślać, na wykręsie na żołta linia bardzo mało sie podosiła. w logach błędach itp były tylko jakies błedy z przed jakiegos czasu z abs-em i centralnym zamkiem. kąt wtrysku idealnie itd... tylko jedyne co to to wlaśnie niby małe za bardzo małe ciśnienie które podaje turbina (oczywiście według tego mechanika) aa i zapomniałem dodać że test robił na biegu jałowym zwiększając obroty i trzymając przez chwile na full. silnik oczywiście rozgrzany
toldek1 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Opublikowano 28 Grudnia 2009 A wiesz czym czytane było auto np.KTS, Lunch?
Rizo Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2010 A wiesz czym czytane było auto np.KTS, Lunch? nie mam pojęcia ale jutro jak wymienie rure od IC to mam do niego podjechać to dokładnie sie dowiem i ten zrzut ekranu pokaze (tak wizualnie to jak przed chwila zrzuty ekranu w innym temacie widziałem to program jak VAG COM wygląda identycznie i te wykresy...) i co ważne - czy to całe sprawdzanie ciśnienia turbo powinno sie sprawdzać na biegu jałowym czy jadać?[br]Dopisany: 28 Grudzień 2009, 18:06_________________________________________________problem rozwiązany:) turbo ok .wreszcie sie trafił fachowiec który moment zrobił robote;)... zabita zapchany przepływomierz...ktoś wczesniej nie wymieniał za czesto filtra;) przeczyszczony przedmuchany.autko odżyło jak nigdy wali jak rakieta;) wreszcie znalazłem goscia co czai baze a nie pół silnika kaze wymieniać [br]Dopisany: 19 Styczeń 2010, 22:11_________________________________________________także sprawa już jest ok:) autko śmiga. tylko nigdzie nie moge znaleźć ile powinna ładować w tych jednostkach co pokazuje vag czy VCDS/ w vcdsie jak mi gosc sprawdzał to 1500-1700 czasem 1,8 czegos tam mówił że powinno być wiecej (no ale w sumie mam turbo juz lekko do regenracji) autko teraz po czyszczeniu przepływki i tak śmiga niiesamowicie dobrze;) tylko tak dla świetego spokoju pytam ile powinno być max
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się