cichy2110 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Mam taki dziwny problem. Jakis czas temu wymieniłem opony na zimówki. Dwa dni później po przejechaniu około 13 km zaczęło pukać w lewym kole. Przypominało to przebitą opone. Bicia w kierownice nie były silne. Zjechałem na cpn podniosłem autko na lewarku, zakręciłem kołem i cisza. Opuściłem samochód wsiadam, jade i nic nie słychac. Przejechałem potem około 300 km i ciągle cisza. W między czasie byłem wymieniac olej poprosiłem mechanika zeby zerknął na koło. Mówi ze nic nie widac, zadnych luzów nie ma koło sztywne. Wsiadam dzis do auta przejezdzam okolo 15km i znowu zaczyna stukac. I znowu to samo zjezdzam podnosze, krece i nic. Wsiadam jade 15 km i nic sie nie dzieje. Zaznaczam ze opony były używane. Czy to moze byc wina opony????Czy moze byc wadliwa??? Kiedy tak stuka w kole samochód i tak jedzie prosto nie sciaga go w zadną strone. Stuka dosyc głośno. Prosze o pomoc
Bogumił Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Czy to stukanie dochodzi gdy przejeżdżasz po nierównościach? Czy stukanie dochodzi czasami gdy jedziesz po równej drodze? Czy gdy puka to czujesz jakieś drgania na kierownicy?
cichy2110 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2009 na prostej równej drodze delokatne uderzenia w kierownice[br]Dopisany: 29 Grudzień 2009, 21:21_________________________________________________chciałbym to sprawdzic czy to opona ale jak wrzuce zapasówke zeby sprawdzic to moze znowu zacząc stukac po np 200 km jezeli to nie opona. A nie bede jezdził tyle na zapasówce
Gość czarogo Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Dołączam się do tematu, mam to samo z kołem od strony kierowcy, dodam że koła zostały wyważone i są ok, problem polega na tym że drga kierownica lekko stuka na nierównościach od strony kierowcy... proszę o pilną pomoc bo obejrzałem wszystko dokładnie, wszystko sztywne i jestem w tym momencie łupi bo nie wiem co jest grane
Bogumił Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 czarogo w twoim przypadku może masz jakieś luzy na gałkach? cichy2110 może to co napiszę jest naiwne, ale sprawdzałeś czy przypadkiem nie powłaziły tobie w bieżnik jakieś elementy (np. kamienie), bo aby pukało od czasu do czasu na równej drodze i aby to objawiało się biciem kierownicy (zakładamy że masz wyważone koła) - to uważam, że nie może być to sprawa jakiejś części. A czy aby dobrze masz koła dokręcone?
Gość czarogo Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Żadnego luzu problem powstał po wymianie klocków hamulcowych, tarcze proste jak linijka, koła wyważone róznież proste, zawiecha sztywna bez luzów
Bogumił Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Skoro problem powstał po wymianie klocków to od tego bym zaczął szukać przyczyn. Może jak były zakładane klocki to ktoś nie założył sprężynek mocujących (czy jak to się nazywa - taki drucik finezyjnie powyginany który "ściska" klocki)?
Gość czarogo Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Bogimił wszystko złożyłem ok bo robiłem to nie raz, ale rozbiorę jutro jeszcze raz bo szlak mnie trafia
cichy2110 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2010 czas najwyzszy pojechac do mechanika, bo stuka coraz czesciej. Przypuszczam ze to przegub ten wewętrzny bo teraz kiedy dodaje gazu to strzela. To nie jest juz jakas błachostka wiec trzeba skorzystac z porady doktora [br]Dopisany: 31 Grudzień 2009, 08:19_________________________________________________Zakańczam temat. Tak jak podejrzewalem. Przegub wewnętrzny. Wystarczylo tylko nasmarowanie i wymiana gumy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się