Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Umowa zlecenie a "trzynastka"


Grzesiekkbc

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka. Koledzy mam takie pytanie, orientujecie się może czy ja mając umowę zlecenie od lutego 2009 do końca grudnia 2009 i podpisując kolejne przedłużenie tej umowy mogę liczyć na "13" Może to nie jest ważne tutaj ale jestem zatrudniony jako kierowca gminnego busa którym dowożę ludzi do Środowiskowego Domu Samopomocy. Umowa jest na 4 godziny dziennie od poniedziałku do piątku + nadgodziny wynikające z wyjazdów w/w busem w jakieś trasy. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy nie jest tylko dla stałych-jak żona wróci z pracy to dam Ci znać,

pracuje w podobnej branży i ma 13-stki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przysługuje Ci "trzynastka". Umowa zlecenie nie jest umową o pracę tylko cywilnoprawną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...nie jestem pewien,ale "umowa-zlecenie",lub "umowa o dzielo", nie podlega dodatkom z jednego powodu-jest zawarta na czas okreslony-do wykonania zlecenia,lub dziela,"trzynastke" oblicza sie z wynagrodzenia w związku z umowa o prace stała,bo gdy jest "umowa o prace"-i w trakcie trwania umowy-zawrzesz "umowe o dzieło"-nie bedzie "doliczone" do "trzynastej" pensji http://kadry.infor.pl/kadry/wynagrodzenia/rozliczanie_wynagrodzen/artykuly/114999,obliczanie_wysokosci_trzynastki.html

tu jest to jasniej "naswietlone"- http://www.abc.com.pl/?cmd=problem_wiecej,258&serwis=2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda bo liczyłem na kilka zł :gwizdanie: Ale może jeszcze się ktoś wypowie. Kolego czekam na info od żony :wink4:

Nadzieja umiera ostatnia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach