Grzesiek_A4 0 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Mam problem moje a4 1.6 1995r na ciepłym silniku ma nierówne obroty oraz słabo się wkręca na wysokie obroty (przycina się). Dodam że na zimnym silniku ok przyspiesza dobrze chodzi równo. Wymieniłem przewody zapłonowe świece i przepływomierz ale nic nie pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Mam problem moje a4 1.6 1995r na ciepłym silniku ma nierówne obroty oraz słabo się wkręca na wysokie obroty (przycina się). Dodam że na zimnym silniku ok przyspiesza dobrze chodzi równo. Wymieniłem przewody zapłonowe świece i przepływomierz ale nic nie pomogło. wymiana filtrow paliwa,powietrza,sprawdzenie/wymiana wtryskiwaczy,czyszczenie/wymiana przepustnicy,sprawdzenie Vagiem,czy są błędy-jesli tak,to jakie/logi-od tego powinienes zacząć,a wtedy,jesli problem nie ustępuje-pytac na Forum,problem "falowania" obrotow,lub ich skoków opisywany byl na Forum wielokrotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRYFI 0 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 można też sprawdzic lambdę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek86a 0 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Do sprawdzenia też czujnik temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiniogs 0 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 u mnie bylo to samo, tzn nadal wystepuje. bledów nie ma, czujnik temp nowy, swiece nowe, listwa od gazu zregenerowana (bo mam lpg), lambda pracuje. podobno kopułka zapłonowa i palec- ale to jeszcze przede mną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_A4 0 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Wszystkie filtry mam wymienione paliwo ok lambda była niedawno wymieniana ja obstawiam cewke ale zobaczymy co powie komputer a jak sprawdzić czujnik może go odpiąć i zobaczyć jak będzie jechał na ciepłym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rytel 0 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 witam odświeżam temat...mianowicie problem polega na braku mocy i słabym wkrecaniu sie na obroty. Wszystkie filtry wymienione, przewody, świece, kopułka palec, przepustnica przeczyszczona i zaadoptowana. Kiedy odpinam aku na 5-10min wszystko wraca do normy, autko jest o wiele żwawsze i ładnie sie wkręca, niestety po jakimś jakimś czasie znowu to samo. Mechanik powiedział ,że gdy odpinam aku na 5-10min auto przechodzi w tryb awaryjny i dostaje większą dawkę paliwa i dlatego lepiej chodzi i jest żwawszy,czy ma rację? Na vag-u pokazuje ciągle tylko jeden błąd: 17736 - Kontrola spalania stukowego cylindra 4: przekroczona granica regulacji P1328 - 35-10 - - - Sporadyczny czasami cylindra 1,2,3 itp... mechanik o tym błedzie powiedział ,że to normalne i że to nie ma nic wspólnego z moim problemem, sprawdzał swoimi programami czy nie ma jakiś błedów i nic mu nie pokazało oprócz tego jak wyżej wymieniłem. Nie mam już pojęcia co mam działać żeby wreszczie autko chodziło tak jak należy, tak jak po odpięciu aku.POMOCY! :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Przeplywomierz sprawdzony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rytel 0 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 jak go sprawdzić? i gdzie on sie znajduje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basik9634 0 Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 przepływomierz masz zaraz za filtrem powietrza a sprawdzić go można vagiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rytel 0 Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 a dokładniej?tylko zrobić skan czy wejść w jakieś grupy? na wagu żadnych błedów z przepływomierza nie pokazuje...[br]Dopisany: 12 Maj 2010, 22:15_________________________________________________? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 Logi statyczne lub dynamiczne... (lepiej chyba dynamiczne, poczytaj w dziale VAG forum) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rytel 0 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 log dynamiczny: http://yfrog.com/2tlogdynamicp log statyczny: http://yfrog.com/0slogstatycznyap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baraka 4 Opublikowano 14 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 u mnie tak samo mul..ale chyba zaczne interesowac sie bardziej czujnikiem spalania stukowego niz czym innym..poczytalem duzo o tym czujniku.moze namotac w aucie niezle,,i moze wywolac zamule,,jesli czujnik jest walniety to wtedy ecu niedaje rady walczyc ze spalaniem stukowym..przez ten wlasnie czujnik.u mnie wypiolem ten czujnik z wtyczki,odpalilem autoo i nic.zadnej roznicy.tak poprzez odpiecie aku komputer sie resetuje i chwile jest ok,bo niema w pamieci lewych zlych odczytow..i wychodzi z trybu awaryjnego i..(reszta szukac w google).takze niedlugo wybieram sie na kokretne vagowanie i byc moze wgrywanie nowej mapy.zobacze co to wszystko da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rytel 0 Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 mi mechanik powiedział ze napewno to nie bedzie czujnik spalana stukowego...ten błąd co podałem wyzej podobno bardzo czesto wyskakuje ale nie powoduje on zamulenia. Kupiłem ten czujnik ale nie wymieniałem bo podobno nie ma sensu...[br]Dopisany: 14 Maj 2010, 21:49_________________________________________________podobno kiedy odpinam aku na 5-10min komputer przechodzi w tryb awaryjny i dostaje wiecej benzyny i dlatego lepiej idzie...czy to prawda? czy tez moze komputer sie resetuje i kasuje złe wartości które moze coś wysyłać do komputera?[br]Dopisany: 16 Maj 2010, 12:21_________________________________________________pomoże ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narcyz 35 1 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Ale dlaczego nie wymienisz tego czujnika na nowy skoro już go masz ? Zawsze będzie 100 % pewności czy na pewno nie wina tego czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rytel 0 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 nie jest nowy, używany no ale spróbuje [br]Dopisany: 18 Maj 2010, 10:45_________________________________________________a jakie powinny być objawy jak odepnę przepływomierz? powinno coś sie dziać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narcyz 35 1 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Na wolnych obrotach można tego nie zauważyć , ale podczas jazdy auto straci na dynamice i osiągach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rytel 0 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 właśnie byłem i odłaczyłem najpierw aku zeby wszystko sie zresetowało i potem przepływomierz...żadnej różnicy nie widzę żeby coś sie dusiło...Auto lepiej idzie i lepiej sie wkreca ale to juz wiedziałem ze tak bedzie po odpieciu aku na 5-10min bo juz tak robiłem[br]Dopisany: 18 Maj 2010, 11:31_________________________________________________mogę pojezdzić troche z odłaczonym przepływomierzem tak aby sprawdzić czy auto znowu nie dostanie muła?? bo tak jak już pisałem, auto jest zamulone, odpinam aku na 5-10 min wszystko wraca do normy auto ładnie idze, niestety po jakimś czasie znowu zamula. Dziś odłączyłem aku na 5-10min nastepnie odłaczyłem przepływomierz i chce zobaczyć auto znowu zacznie zamulać z odłaczonym przepływomierzem tylko nie wiem czy tak można? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekII 0 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 można jezdzić z odłączoną przepływką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się