Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Nierówne obroty oraz brak mocy na ciepłym silniku


Grzesiek_A4

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem moje a4 1.6 1995r na ciepłym silniku ma nierówne obroty oraz słabo się wkręca na wysokie obroty (przycina się). Dodam że na zimnym silniku ok przyspiesza dobrze chodzi równo. Wymieniłem przewody zapłonowe świece i przepływomierz ale nic nie pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem moje a4 1.6 1995r na ciepłym silniku ma nierówne obroty oraz słabo się wkręca na wysokie obroty (przycina się). Dodam że na zimnym silniku ok przyspiesza dobrze chodzi równo. Wymieniłem przewody zapłonowe świece i przepływomierz ale nic nie pomogło.

wymiana filtrow paliwa,powietrza,sprawdzenie/wymiana wtryskiwaczy,czyszczenie/wymiana przepustnicy,sprawdzenie Vagiem,czy są błędy-jesli tak,to jakie/logi-od tego powinienes zacząć,a wtedy,jesli problem nie ustępuje-pytac na Forum,problem "falowania" obrotow,lub ich skoków opisywany byl na Forum wielokrotnie :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie bylo to samo, tzn nadal wystepuje. bledów nie ma, czujnik temp nowy, swiece nowe, listwa od gazu zregenerowana (bo mam lpg), lambda pracuje. podobno kopułka zapłonowa i palec- ale to jeszcze przede mną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

odświeżam temat...mianowicie problem polega na braku mocy i słabym wkrecaniu sie na obroty. Wszystkie filtry wymienione, przewody, świece, kopułka palec, przepustnica przeczyszczona i zaadoptowana. Kiedy odpinam aku na 5-10min wszystko wraca do normy, autko jest o wiele żwawsze i ładnie sie wkręca, niestety po jakimś jakimś czasie znowu to samo. Mechanik powiedział ,że gdy odpinam aku na 5-10min auto przechodzi w tryb awaryjny i dostaje większą dawkę paliwa i dlatego lepiej chodzi i jest żwawszy,czy ma rację? Na vag-u pokazuje ciągle tylko jeden błąd:

17736 - Kontrola spalania stukowego cylindra 4: przekroczona granica regulacji

P1328 - 35-10 - - - Sporadyczny

czasami cylindra 1,2,3 itp...

mechanik o tym błedzie powiedział ,że to normalne i że to nie ma nic wspólnego z moim problemem, sprawdzał swoimi programami czy nie ma jakiś błedów i nic mu nie pokazało oprócz tego jak wyżej wymieniłem. Nie mam już pojęcia co mam działać żeby wreszczie autko chodziło tak jak należy, tak jak po odpięciu aku.POMOCY! :( :( :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dokładniej?tylko zrobić skan czy wejść w jakieś grupy? na wagu żadnych błedów z przepływomierza nie pokazuje...[br]Dopisany: 12 Maj 2010, 22:15_________________________________________________?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tak samo mul..ale chyba zaczne interesowac sie bardziej czujnikiem spalania stukowego niz czym innym..poczytalem duzo o tym czujniku.moze namotac w aucie niezle,,i moze wywolac zamule,,jesli czujnik jest walniety to wtedy ecu niedaje rady walczyc ze spalaniem stukowym..przez ten wlasnie czujnik.u mnie wypiolem ten czujnik z wtyczki,odpalilem autoo i nic.zadnej roznicy.tak poprzez odpiecie aku komputer sie resetuje i chwile jest ok,bo niema w pamieci lewych zlych odczytow..i wychodzi z trybu awaryjnego i..(reszta szukac w google).takze niedlugo wybieram sie na kokretne vagowanie i byc moze wgrywanie nowej mapy.zobacze co to wszystko da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi mechanik powiedział ze napewno to nie bedzie czujnik spalana stukowego...ten błąd co podałem wyzej podobno bardzo czesto wyskakuje ale nie powoduje on zamulenia. Kupiłem ten czujnik ale nie wymieniałem bo podobno nie ma sensu...[br]Dopisany: 14 Maj 2010, 21:49_________________________________________________podobno kiedy odpinam aku na 5-10min komputer przechodzi w tryb awaryjny i dostaje wiecej benzyny i dlatego lepiej idzie...czy to prawda? czy tez moze komputer sie resetuje i kasuje złe wartości które moze coś wysyłać do komputera?[br]Dopisany: 16 Maj 2010, 12:21_________________________________________________pomoże ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dlaczego nie wymienisz tego czujnika na nowy skoro już go masz ? Zawsze będzie 100 % pewności czy na pewno nie wina tego czujnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest nowy, używany no ale spróbuje [br]Dopisany: 18 Maj 2010, 10:45_________________________________________________a jakie powinny być objawy jak odepnę przepływomierz? powinno coś sie dziać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wolnych obrotach można tego nie zauważyć , ale podczas jazdy auto straci na dynamice i osiągach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie byłem i odłaczyłem najpierw aku zeby wszystko sie zresetowało i potem przepływomierz...żadnej różnicy nie widzę żeby coś sie dusiło...Auto lepiej idzie i lepiej sie wkreca ale to juz wiedziałem ze tak bedzie po odpieciu aku na 5-10min bo juz tak robiłem[br]Dopisany: 18 Maj 2010, 11:31_________________________________________________mogę pojezdzić troche z odłaczonym przepływomierzem tak aby sprawdzić czy auto znowu nie dostanie muła?? bo tak jak już pisałem, auto jest zamulone, odpinam aku na 5-10 min wszystko wraca do normy auto ładnie idze, niestety po jakimś czasie znowu zamula. Dziś odłączyłem aku na 5-10min nastepnie odłaczyłem przepływomierz i chce zobaczyć auto znowu zacznie zamulać z odłaczonym przepływomierzem tylko nie wiem czy tak można?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...