Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Prośba o analizę błędów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bledy 17957 . 16955. 17849 . 19561. 17978 brak mocy silnik odpala po 3 4 obrotach silnika , lampka od swiec mruga czy ktos moze mi napisac od czego zaczac naprawe.

Opublikowano

17957 zawór kontrolny ciśnienia doławowania

16955 + mruganie świec żarowych , włacznik światła stopu najprawdopodobniej do wymiany

17849 zawór recurkulacji spalin

19561 zawór N239 przerywa lub zwarcie

17978 coś z immo

Opublikowano

ok to teraz od czego zaczac naprawe co jeszcze sprawdzic ewentualnie co wymieniac?te bledy wystapily nagle wszystkie razem ???[br]Dopisany: 01 Styczeń 2010, 19:26_________________________________________________

ok to teraz od czego zaczac naprawe co jeszcze sprawdzic ewentualnie co wymieniac?te bledy wystapily nagle wszystkie razem ???

to stalo sie nagle podejrzewam problem elektryczny spr bezpieczniki i kabelki bo cos mi sie tam nie podoba auto naprawiane po rozbiciu i niektore wiazki kabli sa sztukowane. Ktore bezpieczniki sa za to odpowiedzialne i gdzie one sa ???

Opublikowano

odpowiedni dział ?????

Opublikowano

wracam dzisiaj sprawdzilem bezpiecznik w puszce gdzie miesci sie sterownik i znalazlem przepalony bezpiecznik 15 wyeliminowalem bledy ale jeszcze zostaly dwa i migajaca kontrolka swiec te co zostaly to 19561[n239]i16955 stop.Czy ten czujnik stopu moze powodowac miganie swiec .Dodam ze ze stopem jest wszystko ok

Opublikowano

Tak, uszkodzony czujnik stopu powoduje miganie kontrolki świec. Czujnik możesz sprawdzić VAG-iem w bloku wartości mierzonych grupa 006, pozycja druga, przy nienaciśniętych pedałach trzy zera. Sprzęgło i hamulec puszczone: 000, sprzęgło naciśnięte: 100, hamulec naciśnięty 011, sprzęgło i hamulec naciśnięte 111. Ważne, żeby przy powolnym naciskaniu hamulca obie jedynki pojawiały się praktycznie jednocześnie, jeżeli najpierw pojawi się jedna a po dalszym naciśnięciu druga sterownik rejestruje błąd i świece mrugają.

Opublikowano

ok usunalem blad czujnika hamulca i n239 ale wyskoczyl mi teraz blad zaworu egr n18 i nie moge sobie z tym poradzic.Auto niedawno kupilem niezly byl balagan z przewodami podcisnieniowymi ,wszystko polaczylem na nowo ,okazalo sie ze zawor klapy gaszacej byl zaslepiony ja go udroznilem nie wiem czy ok ale nawet z bledem n18 autko smiga niezle.Moze ktos wie czy to padl czujnik czy cos moze byc zle podlaczone ,kostki sprawdzalem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...