Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] Problem po wymianie oleju


rafalsms

Rekomendowane odpowiedzi

Po wymianie oleju, po około 100km zaczęła mi się świecić kontrolka ciśnienia oleju. Jakie powinno być ciśnienie na biegu jałowym? (mam zamontowany dodatkowy czujnik i mogę to z niego odczytać) Czy kontrolka oleju świeci się również gdy ciśnienie jest za wysokie? Czy może to być spowodowane złym dokręceniem filtra oleju) wcześniejszy filtr miałem bardzo mocno dokręcony. Co w takiej sytuacji powinienem po kolei sprawdzać? Dodam jeszcze, że auto zalałem castrolem 10w60 [br]Dopisany: 02 Styczeń 2010, 13:06_________________________________________________Byłbym wdzięczny gdyby ktoś opisał przynajmniej co po kolei powinienem sprawdzać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzedni filtr nie był mocno zakręcony, tylko się "zassał" ;). Tzn zawsze dokręca ręką a przy odkręcaniu trzeba się posiłkować specjalnym kluczem. Po kolei bym sprawdzał ciśnienie na biegu jałowym, niestety nie wiem jakie ;). Podejrzewam czujnik ciśnienia oleju, bo na wywalone panewki chyba za wczesnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi: Proszę

Kod silnika AGB

Pojemność 2671 (cc)

Bieg jałowy

(Bez możliwości regulacji) 720 - 880 (rpm)

Luz zaworowy

Hydrauliczny

Ciśnienie sprężania

Stan normalny 9.0 - 13.0 (bar)

Minimum

(Przy prędkości początkowej) 7.0 (bar)

Odległość pomiędzy cylindrami w przekładni różnicowej < 3.0 (bar)

Ciśnienie oleju 2.0 / 2000 (bar/rpm)

Układ paliwowy (marka i typ) Bosch MPI Motronic

Kolejność zapłonu 1 - 4 - 3 - 6 - 2 - 5

Rozrząd stroboskopowy (przed zwrotem odkorbowym)

(Bez możliwości regulacji) (°/rpm)

Opór na cewce zapłonowej, wtórny 10500 - 12500 (ohms)

Świece zapłonowe (marka i typ) Bosch HGR 6 FQC

Odstęp elektrod świecy 0.9 - 1.1 (mm)

Ciśnienie wtrysku/ciśnienie w układzie

(Z odłączonym przewodem próżniowym) 3.5

4.0 (bar)

Gazy spalinowe CO < 0.5 (%)

CO przy dużej prędkości biegu jałowego < 0.3 (%)

Duża prędkość biegu jałowego 2500 - 2800 (rpm)

CO2 > 13.0 (%)

HC < 100 (ppm)

O2 0.1 - 0.5 (%)

Lambda 0.97 - 1.03

Zmiana Lambdy (Delta Lambda) 0.03

Temperatura oleju w czasie testu 80 (°C)

Badanie w obwodzie zamkniętym przy: 650 - 950 (rpm)

Przygotowanie katalizatora 2 / 2500 (min/rpm )

Układ chłodzenia

Ciśnienie 1.4 - 1.6 (bar)

Termostat otwiera się przy 87 - 102 (°C)

Wentylator działa przy (°C)

Etap 1/wentylator 1 92 - 97 (°C)

Etap 2/wentylator 2 99 - 105 (°C)

Elementy elektryczne

Akumulator 70 (Ah)

Alternator 120 (A)

Pojemności

Miska olejowa silnika, razem z filtrem 6.0 (l)

Układ chłodzenia 8.5 (l)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...