Rako Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Witam wszystkich. Sprawa jest następująca, gdy autko postoi w garażu dłużej to przy zimnym silniczku poprostu musze czasem dluzej przytrzymac go na rozruszniku...żeby nie telepał. Dłużej to znaczy nie wiecej jak 2s. Nie dzieje się to często ale jednak. Dodam że w porze wiosennej nie przypominam sobie o takich problemach. Jeśli chodzi o drugi rozruch to już jest wszystko ok, pali na dotyk. W poniedzialek jade sprawdzić świeczki może też i one stoją za tym problemem. Jeśli chodzi o Akumulator to napewno jest ok. Zresztą ładowanie wszystko sprawdzone u elektryka. Miał ktoś z Was podobny problem ?? Z góry dzięki za pomoc
iwadrian Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Świeczki, ewentualnie nieszczelność układu paliwowego.
Rako Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2010 Aha no sprawdze w poniedzialek jakby jakas byla nie teges to odrazu wszystkie 4 zmienie. Bo tak się zastanawialem w sumie obawialem czy to nie kompresja?? ;( ale z drugiej strony silniczek ma ducha, oleju nie bierze. Przebieg sprawdzony w tej chwili mam 168 tys
iwadrian Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Tak jak napisałem powyżej, osobiście stawiam na świeczki. Przynajmniej jedna nie grzeje i cylinder(cylindry) na zimno startuje stąd to telepanie po odpaleniu. Z remontem kapitalnym powstrzymaj się jeszcze
Rako Opublikowano 2 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2010 no dobra przyłóżmy ze to świeczka.....a czy nie powinna mi sygnalizować kontrolka o tym fakcie??
iwadrian Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 W przypadku gdy spali się któraś ze świec kontrolka nie musi tego sygnalizować.
mech15 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 chyba nie ma takiej kontrolki, najpierw świece, potem kąt, potem może powietrze w paliwie
wrclaguna Opublikowano 2 Stycznia 2010 Opublikowano 2 Stycznia 2010 Aha no sprawdze w poniedzialek jakby jakas byla nie teges to odrazu wszystkie 4 zmienie. Bo tak się zastanawialem w sumie obawialem czy to nie kompresja?? ;( ale z drugiej strony silniczek ma ducha, oleju nie bierze. Przebieg sprawdzony w tej chwili mam 168 tys zmien swieczki u mnie taki objaw byl i teraz po klopocie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się