misiek23 Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 Klubowicze mam problem następujacy mam wymienione wszystkie wahacze końcówki drązka kier. a dalej mi coś stuka w zawieszeniu z przodu. Czy jest cos jeszcze co trzeba wymienic. Stuki sa nawet jak stoje i ruszam kierownica lew-prawo energicznie. Czy jest jeszcze jakaś złączka w układzie co magła by sie wybić ? CZy to układ kierowniczy ma jakąś regulacje? Prosze o pomoc bo mi juz siły opadaja i portwela zaczyna mi brakować a Jeszcze jedno ma ktoś moze rysunek jak wygląda układ kierowniczy (jakiś precyzyjny)bo to co mam z ksiązki to jest g... warte . Dzieki za pomoc pozdrowienia
Gość spedyt Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 mam wymienione wszystkie wahacze końcówki drązka kier. a dalej mi coś stuka w zawieszeniu z przodu. Czy jest cos jeszcze co trzeba wymienic. Stuki sa nawet jak stoje i ruszam kierownica lew-prawo energicznie. Przekładnia kierownicza ma luz, do regeneracji
misiek23 Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Opublikowano 28 Maja 2007 Jesli można prosić o zdjecie gdzie mieści się śruba do regulacj to super by było[br]Dopisany: 28 Maj 2007, 20:37 _________________________________________________Jaka jest zasada regulacji? Czy można samemu wyregulowac czy do mechanika? Pozdrow.
Gość spedyt Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 Wymieniałeś wszystkie wahacze i nie sprawdziłeś zbieżności? Jedź na diagnostykę żeby sprawdzić luzy, sprawdź zbieżność
gadi Opublikowano 28 Maja 2007 Opublikowano 28 Maja 2007 Kolega spedyt napisal do regeneracji a nie regulacji.
misiek23 Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Opublikowano 28 Maja 2007 Racja przeoczenie, sorki. Gdzie najlepiej w okolicach śląska -między Bielskiem a Katowicami dać to do regene. i ile ten interes kosztuje? a moga to byc jeszcze jakieś złączki między koońcówką drązka a układem bo tez mi się o uszy obiło że coś takiego istnieje
Gość spedyt Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 a moga to byc jeszcze jakieś złączki między koońcówką drązka a układem bo tez mi się o uszy obiło że coś takiego istnieje Dobrze Ci sie obiło ale trochę inaczej to wygląda. Między końcówką drążka kierowniczego a przekładnią jest drążek kierowniczy. Przykręcony jest do przekładni za pomocą przegubu kulowego na którym może powstać luz Wizyta u mechanika i tak jest nieunikniona, przynajmniej po to żeby zdiagnozować usterki Tu masz przykład jak to wygląda i w tym grubym powstaje luz: http://www.allegro.pl/item198293076_audi_a4_vw_passat_skoda_drazek_kierowniczy.html
misiek23 Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Opublikowano 29 Maja 2007 dzieki serdeczne [br]Dopisany: 29 Maj 2007, 17:26 _________________________________________________A ma ktoś moze rysunek albo lika zeby zobaczeć kolumne rozrysowana i czy samemu tem drązek idzie wymienic i ile pracy jest z tym oczywiście jesli to bedzie wybite. pozd.
Gość spedyt Opublikowano 29 Maja 2007 Opublikowano 29 Maja 2007 czy samemu tem drązek idzie wymienic i ile pracy jest z tym oczywiście jesli to bedzie wybite. Samemu można wymienić, trzeba zdjąć osłonę gumową z drążka, dostęp może być trudny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się