Skocz do zawartości
IGNOROWANY

układ kierawniczy stuki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Klubowicze mam problem następujacy mam wymienione wszystkie wahacze końcówki drązka kier. a dalej mi coś stuka w zawieszeniu z przodu. Czy jest cos jeszcze co trzeba wymienic. Stuki sa nawet jak stoje i ruszam kierownica lew-prawo energicznie.

Czy jest jeszcze jakaś złączka w układzie co magła by sie wybić ?

CZy to układ kierowniczy ma jakąś regulacje? Prosze o pomoc bo mi juz siły opadaja i portwela zaczyna mi brakować :embarrassed:

a Jeszcze jedno ma ktoś moze rysunek jak wygląda układ kierowniczy (jakiś precyzyjny)bo to co mam z ksiązki to jest g... warte . Dzieki za pomoc pozdrowienia

Opublikowano

mam wymienione wszystkie wahacze końcówki drązka kier. a dalej mi coś stuka w zawieszeniu z przodu. Czy jest cos jeszcze co trzeba wymienic. Stuki sa nawet jak stoje i ruszam kierownica lew-prawo energicznie.

Przekładnia kierownicza ma luz, do regeneracji

Opublikowano

Jesli można prosić o zdjecie gdzie mieści się śruba do regulacj to super by było[br]Dopisany: 28 Maj 2007, 20:37 _________________________________________________Jaka jest zasada regulacji?

Czy można samemu wyregulowac czy do mechanika?

Pozdrow.

Opublikowano

Wymieniałeś wszystkie wahacze i nie sprawdziłeś zbieżności?

Jedź na diagnostykę żeby sprawdzić luzy, sprawdź zbieżność

Opublikowano

Racja przeoczenie, sorki. Gdzie najlepiej w okolicach śląska -między Bielskiem a Katowicami dać to do regene. i ile ten interes kosztuje? a moga to byc jeszcze jakieś złączki między koońcówką drązka a układem bo tez mi się o uszy obiło że coś takiego istnieje

Opublikowano

a moga to byc jeszcze jakieś złączki między koońcówką drązka a układem bo tez mi się o uszy obiło że coś takiego istnieje

Dobrze Ci sie obiło ale trochę inaczej to wygląda.

Między końcówką drążka kierowniczego a przekładnią jest drążek kierowniczy. Przykręcony jest do przekładni za pomocą przegubu kulowego na którym może powstać luz

Wizyta u mechanika i tak jest nieunikniona, przynajmniej po to żeby zdiagnozować usterki

Tu masz przykład jak to wygląda i w tym grubym powstaje luz:

http://www.allegro.pl/item198293076_audi_a4_vw_passat_skoda_drazek_kierowniczy.html

Opublikowano

dzieki serdeczne

[br]Dopisany: 29 Maj 2007, 17:26 _________________________________________________A ma ktoś moze rysunek albo lika zeby zobaczeć kolumne rozrysowana i czy samemu tem drązek idzie wymienic i ile pracy jest z tym oczywiście jesli to bedzie wybite. pozd.

Opublikowano

czy samemu tem drązek idzie wymienic i ile pracy jest z tym oczywiście jesli to bedzie wybite.

Samemu można wymienić, trzeba zdjąć osłonę gumową z drążka, dostęp może być trudny

d1oj6.th.jpg d2yc9.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...