lazior Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Witam wszystkich, Ostatnio przy większych mrozach (samochód stoi pod chmurką) pojawił się problem z jazdą na gazie. Gdy samochód jest jeszcze zimny wszystko jest OK. Po przejechaniu paru kilometrów od uruchomienia przełancza się na gaz. W dalszym ciągu wszystko OK. Po przejechaniu następnych paru kilometrów, gdy samochód zaczyna łapać temperaturę pojawia się szarpanie / przerywanie silnika. Problem z wchodzeniem na wyższe obroty, brak mocy. Można to porównać do tzw szatkowania. Dodam że po przełączeniu na beznzynę wszystko wraca do normy. Problem występuje jedynie na gazie i na mrozie. Jeżeli temperatura jest powyżej 0C problemu nie ma. Proszę doradźcie co to może być? Czy mogą to być np. świece lub przewody?
juby_p Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 jaką masz instalkę? zależy to od mrozu? było tak że było źle potem sie ociepliło i działało wszystko ok a potem mroz i znów? czy poprostu mróz złapał tak sie stało?
lazior Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2010 Instalacja sekwencyjna. Dokładnie, gdy nie ma mrozu wszystko działa OK. Problem występuje gdy tylko temp. spadnie kilka stopni poniżej 0 i samochód postoi dłuższy czas na mrozie. Gdy zaczyna szarpać przerzucam na beznzynę i jest OK. którys zawór sie zacina Co może być przyczyną? Daczego na benzynie jest OK a na gazie szatkuje?
juby_p Opublikowano 5 Stycznia 2010 Opublikowano 5 Stycznia 2010 Instalacja sekwencyjna. Dokładnie, gdy nie ma mrozu wszystko działa OK. Problem występuje gdy tylko temp. spadnie kilka stopni poniżej 0 i samochód postoi dłuższy czas na mrozie. Gdy zaczyna szarpać przerzucam na beznzynę i jest OK. którys zawór sie zacina Co może być przyczyną? Daczego na benzynie jest OK a na gazie szatkuje? Co to za sekwencja ile km zrobiłes na niej i kolega miał na mysli zawór gazowy w butli albo parownik/zespół fitrujacy.
tymonA4 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Opublikowano 13 Stycznia 2010 może kable mają przebicie albo cewka
lazior Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2010 Problem rozwiązany. Okazało się że wtryski gazu były zanieczyszczone (jeden w ogóle już nie działał). Gazownik powiedział że przebiegi na wtryskach to ok. 40.000km. Ja przejechałem 53.000km. Wymiana wtrysków, filtrów i ustawienie kosztowała w sumie 160zł.
Rekomendowane odpowiedzi