arto19 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Opublikowano 9 Stycznia 2010 jak w temacie jaki zestaw polecacie do wymiany rozrzadu wiem wiem ze juz bylo ale mnie chodzi o zaminniki dokładnie nie o wszystkie pasek pompa napinacze oryginał. Chodzi dokładnie o rolki. Wymiana rozrzadu kompletna [br]Dopisany: 05 Styczeń 2010, 17:06_________________________________________________machanior zaproponowal mi zestaw SKF + paski gates popychacz LUK + podkladki = 3000 zł czy to dbry zestaw?
bish - kopt Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 3000 ?, rozumiem że razem z robotą ale to i tak za dużo!!! ...ja robiłem na dobrym zestawie Gates+SKF , pompa, termostat - nie pamiętam nazwy ale tez dobre, 1100 zł + 700 robota ... popatrz na allegro ori zestaw chyba 700zł
arto19 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2010 Wiem wiem ale czesci kupuje warsztat i za wszystko ori SKF + GATES ale dosłownie wszystko 15 elementaów w tym tłumik drgan + cztery paski termostat to bedzie ok 2000 zł + popychacze LUK + pchełki 770 zł + uszczelki pod pokrywy czyszczenie EGR dolotów wymiana simeringów na wałkach wymiana oleju Motul + filtr robota ok 300 przy rozebranym przodzie (mały dzwonek wiec przy okazji zrobie wszystko). Nie chce czesci z allegro bo nie wiem co to jest a tu mam gwarancje producenta i rekojmie warsztatu. A tobie jak sie spisuje ten rozrzad jaks róznica po założeniu? Robiłeś też hydraulikę?
zen64 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 dlaczego wymieniasz hydraulikę, już podlega wymianie czy tak profilaktycznie ładujesz kaskę w auto
bish - kopt Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 ja ni Wiem wiem ale czesci kupuje warsztat i za wszystko ori SKF + GATES ale dosłownie wszystko 15 elementaów w tym tłumik drgan + cztery paski termostat to bedzie ok 2000 zł + popychacze LUK + pchełki 770 zł + uszczelki pod pokrywy czyszczenie EGR dolotów wymiana simeringów na wałkach wymiana oleju Motul + filtr robota ok 300 przy rozebranym przodzie (mały dzwonek wiec przy okazji zrobie wszystko). Nie chce czesci z allegro bo nie wiem co to jest a tu mam gwarancje producenta i rekojmie warsztatu. A tobie jak sie spisuje ten rozrzad jaks róznica po założeniu? Robiłeś też hydraulikę? Wiem wiem ale czesci kupuje warsztat i za wszystko ori SKF + GATES ale dosłownie wszystko 15 elementaów w tym tłumik drgan + cztery paski termostat to bedzie ok 2000 zł + popychacze LUK + pchełki 770 zł + uszczelki pod pokrywy czyszczenie EGR dolotów wymiana simeringów na wałkach wymiana oleju Motul + filtr robota ok 300 przy rozebranym przodzie (mały dzwonek wiec przy okazji zrobie wszystko). Nie chce czesci z allegro bo nie wiem co to jest a tu mam gwarancje producenta i rekojmie warsztatu. A tobie jak sie spisuje ten rozrzad jaks róznica po założeniu? Robiłeś też hydraulikę? ja nie kupowałem na allegro, wszystko miałem kupowane przez warsztat w intercarsie jeden z lepszych zestawów, do tego miałem zakładane nowe wałki i jeszcze i cały osprzęt do nich - koszt też ponad 1000 (mam gdzieś faktury w aucie ale nie pamiętam szczegółów) 700 dałem za całą robote, rozrząd+wałki, w sumie mnie wyszło ok 3000, (aha jeszcze odma obowiązkowo przy wymianie wałków+200zł) oleje i filtry kupowałem sam ...cóż tu dużo gadać poprostu leje gnojówe i jeżdże, zrobiłem 25 tys przez pół roku, noga w podłodze jak tylko sie da - no bo nie po to kupowałem 2.5 silnik przy -20 kręce jakieś 2 sek. przy -5 na dotyk, nic nie kopci, oleju nie bierze nic, do paliwa - depresator czy jest różnica po założeniu? nie wiem bo fure kupiłem z defektem wałków i robiłem wszystko odrazu
arto19 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2010 własnie po to założyłem ten wątek za robote chce ok 800 rozrzad oleje filtry simeringi na walkach czyszczenie nowej odmy EGR doloty ale zastanawie mnie cena samego rozrzadu 1660 za wszystko oprocz napinacza hydraulicznego czyli tłumika czyli dodatkowo 300 zł wszyskie paski GATES + reszta SKF troche nie wiem co robic pewnie jutro podzwonie do INTERCARS i zapytam ile co kosztuje
bish - kopt Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 tak tylko dla ciebie w Intercarsie cena będzie inna a warsztaty mają duże upusty
arto19 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2010 własnie tutaj sie z toba nie zgodzie w ASO vw jako zwykły klient mam 7% a mój mechanik na ok 12 % wiec przy 2000 zł to jest różnica ok 100 zł, wiec wydaje mnie sie ze ktos chce mnie zrobic w balona, jutro sprawdze
and76sz Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Sam wymieniałem cały rozrząd w moim 2.5 jakiś 1 miesiąc temu. Ja zmieściłem się w 4,3k zł z wymianą całego rozrządu włącznie z pompą wody wszystkie rolki, napinacze i paski, do tego doszło jeszcze tak, uszczelnienie silnika z dołu, co okazało się słuszną decyzją bo jak mechanik zdjął miskę to znalazł co nie co w niej, okazało się że to kawałek dźwigienki. Poszedłem dalej i rozebrałem klawiaturę i okazało się że jednej brak, potem wymiana szklanek, (szklanki były miękkie co nie które) dźwigienek i pestek, wałki były ok jak nowe. Stwierdzono ewidentnie że ktoś wymienił same wałki. Mechanik stwierdził że są w wersji twardszej bo mają inne wykonanie i że takie nie były montowane jako oryginały, coś o tym wie bo pracuje w ASO Audi 15 lat. Górne uszczelki, nowe filtry i olej, termostat plus płyn, robocizna warsztatu w Gdańsku. To na tyle i tak jestem szczęśliwy bo teraz samochód całkiem inaczej się zachowuje ma inny głos i lepiej się wkręca. A wcześniej miałem dziwne odgłosy metalicznego klepania. Teraz tego brak :> Koszty: Uszczelnienie silnika 700zł części plus oleje i płyny części do rozrządu dzięki koledze z klubu 1500zł komplet dźwigienek szklanek i pestek 1150 kupiłem na alledrogo kute ponoć INA robocizna 1000zl tak więc 3000 zl to trochę mało aby zrobić wszystko
MAJKI Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 własnie tutaj sie z toba nie zgodzie w ASO vw jako zwykły klient mam 7% a mój mechanik na ok 12 % wiec przy 2000 zł to jest różnica ok 100 zł, wiec wydaje mnie sie ze ktos chce mnie zrobic w balona, jutro sprawdze Zadzwon do Intercarsu ale oni tam mają chore ceny jak ktos dopiero u nich zaczyna kupować i do tego detalista. Ja mam u siebie w mieście w VW 15% i nie mam zadnej firmy poprostu sie ma znajomosci :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 and76sz podał realne koszty, jak wymienialem rozrzad u siebie, to za wszystkie czesci + olej + filtry + wiskoza zaplacilem 2300PLN po naprawde duzych znizkach (mniej wiecej jak u TOM77). Do tego robocizna 1100PLN (rozrzad, uszczelnianie silnika, przeglad). 3000 ?, rozumiem że razem z robotą ale to i tak za dużo!!! ...ja robiłem na dobrym zestawie Gates+SKF , pompa, termostat - nie pamiętam nazwy ale tez dobre, 1100 zł + 700 robota ... popatrz na allegro ori zestaw chyba 700zł Jesli zaplaciles 1100PLN za czesci, to nie wymieniles kompletnego rozrzadu. Bylo juz na ten temat sporo na forum. To co jest na allegro za 700PLN to nie sa kompletne zestawy...
arto19 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2010 Dokładnie tak jak napisał Flyer. W moim przypadku rozrząd to koszt ok 2100 zł bez wiskozy i tłumika drgan paska PK (pompa alternator) plus uszczeli simeringi popychacze pchełki to bedzie ok 3500 z robota.[br]Dopisany: 11 Styczeń 2010, 17:47_________________________________________________Właśnie odebrałęm furamnke z warsztau wymieniry rozrzad liftersy płyn G12 nowy Motulek X-cess. Wszystko super oprócz jednej małej niespodzianki otóż na jednym wałku mam wytarte dwie krzywki ok -0,03 i na drugim wałku jedna krzywka wytarcie 0,03 mm moechanik stwierdził ze jak bede dbal o oliwku to przeleci 100 tkm bez problemu. Co wy o tym sądzicie. Meirzył ktoś z Was wałki.
Magdalenah Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Przymierzam się do kolejnej wymiany rozrządu w mojej A4 2,5 tdi, 2002 avant BFC. Przewaliłam sporo wątków na forum ale nie znalazłam nigdzie części jakie obejmuje taka wymiana, w moim aucie konkretnie. Ostatnim razem za nastawiacz kąta wtrysku i wymianę rozrządu zapłaciłam bagatela 6 tys. zł. Perspektywa powtórki mnie przeraża. Pan stwierdził, że kompletny rozrząd jest w moim aucie bardzo drogi i składa się z wielu części, ogólnie mogłam sobie kupić 1,9 a nie takiego "złoma" moge podac nr vin jesli jest potrzebny : WAUZZZ8E73A210169. Pozdrawiam
AndyN Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Zmień tego pana, bo jego nastawienie źle wróży. Spis części: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
Flyer Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Dzwon do Tomka, przygotuje Ci odpowiedni zestaw: http://www.a4-klub.pl/smf/czesci_w_super_cenach_z_hurtowni_duze_upusty_dla_klubowiczow-t30793.0.html Z tego co wiem w Łodzi nie ma sensownego mechanika od tych silnikow...
Magdalenah Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 To mnie pocieszyłeś niech Cie...ostatnio robiłam rozrząd w Diesel Service w Łodzi, u Pana Sołtyszewskiego, blisko Castoramy. Zrobił super, fura fruwała jak trzeba, tylko ta cena.....
AndyN Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Albo znajdź warsztat, który na markowych zamiennikach (pierwszy montaż) zaoferuje części i usługę. Wtedy masz gwarancję na całość w jednym miejscu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się