3LV15 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Mam taki problem odkąd zrobiło się zimno to autko na postoju przy przełączaniu sie na gaz gaśnie. Zaczyna pracować jak czołg. Podczas jazdy to trzęsie całym autem póki się nie przełączy.. O co chodzi ? [mod]Piszę poprawnie po polsku[/mod]
3LV15 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2010 świece kupowałem oryginalne audi czyli ngk takie jak zaleca producent kabli nie zmieniałem dlatego bo na bezynie jest ok i jak juz sie przełączy na ten gaz to też jest wszystko oki czyli wolne obroty oki i jazda też tem. przeła. jest 25 stopni
Nosfer Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Moim zdaniem 25stopni to mało, przynajmniej 35st. Próbowałeś wyłączyć Gaz, i włączyć go dopiero jak silnik się bardziej nagrzeje ?
3LV15 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2010 tak takie same objawy zaczyna chodzić jak czołg i gaśnie chyba że jadę to wtedy po przerywa trochę i puzniej okei
Miszka82 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 polecam wizyte u gazownika :gwizdanie:
Silverse Opublikowano 8 Stycznia 2010 Opublikowano 8 Stycznia 2010 Tez mialem wczesniej podobny problem Podejrzewam ze masz zabrudzone wtryski do gazu. Czy mozesz napisac: 1) gasnie tylko przy pierwszym przelaczaniu, np rano jak auto przestalo noc? 2) pozniej jak sie rozgrzeje i zgasisz auto na moment, odpalasz czy tez sa problemy z przelaczaniem na gaz? Ja pojechalem do gazownika na czyszczenie i dodatkowo zainstalowalem taka grzalke na listwe wtryskowa, kupilem ja na allegro. Mi po 15 tys km sie pierwszy raz tak zrobilo. Od tamtej pory przejechalem 25 tys i problem narazie sie nie pojawil. Dodam, ze jezedze na kiepskich wtryskach - czerwone Valetki 3 Ohm. U mnie przalacza sie przy 35st C
3LV15 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2010 tak gaśnie tylko po nocy lub po długim postoju też jeżdżę na czerwonych
Silverse Opublikowano 10 Stycznia 2010 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Podjrzewam, ze to właśnie te wtryski gazowe masz zabrudzone/zaklejone. Tam sie zbiera taka maz i jak sa zimne to zakleja wtryski. Proponuje tak jak kolega wczesniej pisal wizyte u gazwonika. Powinien Ci to przeczyscic i wykalibrowac. Jak ja bylem u gazownika to mieli taki przyrzad do kalibracji wtryskow, nie za bardzo wiem o co biega:). Gdzies czytalem, ze podobno te wlasnie czerwone walteki szybko sie rozkalibrowuja i nie trzymaja parametrow. Dodatkowo wymien sobie filtry - nie zaszkodzi a pomoc moze plus regulacja instalki. Gdzies na forum tez widzialem inny sposob przeczyszczenia wtryskow. Polega on na nalaniu benzyny do gumowego przewodu, ktory prowadzi gaz od filtra do listwy wtryskowej, nastepnie przelaczenia na gaz pare razy, jak przymula silnik to trzeba potrzymac na obrotach - mozesz poszukac na forum. Nie wiem, nie probowalem czy dziala, lepiej zrobic raz a dobrze . Mi gazwonik krzyknal 40zl za czyszczenie. U mnie po takim zabiegu jak reka odjal :gwizdanie:
zbyszek512 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Panowie, moim zdaniem parownik jest zalepiony taką specyficzną gęstą cieczą, która po odpaleniu na benzynie nie przepuszcza ciepła co nie pozwala na przejście gazu w stan lotny stąd to szarpanie przy przełączaniu na zimny silniku lub po dłuższym postoju. Jak zaczyna Ci szarpać to musisz przełączyć spowrotem na benzynę z tego powodu iż maź w parowniku niedostatecznie się rozgrzała. Wiem z praktyki, że w lecie lub po pierwszej zimie jazdy na gazie niem tego problemu ponieważ w lecie owa maź jest ciągle rozgrzana a po pierwszym roku użytkowania zaczyna się gromadzić w parownik w taki stopniu, że nie umożliwia to przełączania na gaz tak jak to powinno być. Zwiększenie temp. przełączania się jest tylko półśrodkiem, który nie wyeliminuje problemu a co do zabrudzonych wtrysków jeśli się je przemyje to z pewnością wyjdzie na dobre. Pozdrawiam
tymonA4 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Opublikowano 17 Stycznia 2010 świece kupowałem oryginalne audi czyli ngk takie jak zaleca producent kabli nie zmieniałem dlatego bo na bezynie jest ok i jak juz sie przełączy na ten gaz to też jest wszystko oki czyli wolne obroty oki i jazda też tem. przeła. jest 25 stopni to że na benzynie chodzi ok nie oznacza ze kable są w porządku ze względu na to ze lpg jest bardziej wrażliwy na przebicie niż bena
ap Opublikowano 24 Maja 2010 Opublikowano 24 Maja 2010 u mnie jest na odwrót na benzynie chodzi jak czołg a jak się przełączy na gazy wszystko chodzi ok. Czy ktoś mógłby mi doradzić jak zlikwidować ten problem?
tymonA4 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 mógł sie wysrać silnik sprawdź ciśnienie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się