Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Gaśnie przy przełączaniu na LPG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki problem odkąd zrobiło się zimno to autko na postoju przy przełączaniu sie na gaz gaśnie. Zaczyna pracować jak czołg. Podczas jazdy to trzęsie całym autem póki się nie przełączy.. O co chodzi ?

[mod]wqdz690429546a.GIFPiszę poprawnie po polsku[/mod]

Opublikowano

Świece lub kable WN

Opublikowano

świece kupowałem oryginalne audi czyli ngk takie jak zaleca producent kabli nie zmieniałem dlatego bo na bezynie jest ok i jak juz sie przełączy na ten gaz to też jest wszystko oki czyli wolne obroty oki i jazda też tem. przeła. jest 25 stopni

Opublikowano

Moim zdaniem 25stopni to mało, przynajmniej 35st.

Próbowałeś wyłączyć Gaz, i włączyć go dopiero jak silnik się bardziej nagrzeje ?

Opublikowano

tak takie same objawy zaczyna chodzić jak czołg i gaśnie chyba że jadę to wtedy po przerywa trochę i puzniej okei

Opublikowano

polecam wizyte u gazownika :gwizdanie:

Opublikowano

Tez mialem wczesniej podobny problem :) Podejrzewam ze masz zabrudzone wtryski do gazu.

Czy mozesz napisac:

1) gasnie tylko przy pierwszym przelaczaniu, np rano jak auto przestalo noc?

2) pozniej jak sie rozgrzeje i zgasisz auto na moment, odpalasz czy tez sa problemy z przelaczaniem na gaz?

Ja pojechalem do gazownika na czyszczenie i dodatkowo zainstalowalem taka grzalke na listwe wtryskowa, kupilem ja na allegro. Mi po 15 tys km sie pierwszy raz tak zrobilo. Od tamtej pory przejechalem 25 tys i problem narazie sie nie pojawil. Dodam, ze jezedze na kiepskich wtryskach - czerwone Valetki 3 Ohm. U mnie przalacza sie przy 35st C

Opublikowano

Podjrzewam, ze to właśnie te wtryski gazowe masz zabrudzone/zaklejone. Tam sie zbiera taka maz i jak sa zimne to zakleja wtryski. Proponuje tak jak kolega wczesniej pisal wizyte u gazwonika. Powinien Ci to przeczyscic i wykalibrowac. Jak ja bylem u gazownika to mieli taki przyrzad do kalibracji wtryskow, nie za bardzo wiem o co biega:). Gdzies czytalem, ze podobno te wlasnie czerwone walteki szybko sie rozkalibrowuja i nie trzymaja parametrow. Dodatkowo wymien sobie filtry - nie zaszkodzi a pomoc moze :) plus regulacja instalki.

Gdzies na forum tez widzialem inny sposob przeczyszczenia wtryskow. Polega on na nalaniu benzyny do gumowego przewodu, ktory prowadzi gaz od filtra do listwy wtryskowej, nastepnie przelaczenia na gaz pare razy, jak przymula silnik to trzeba potrzymac na obrotach - mozesz poszukac na forum. Nie wiem, nie probowalem czy dziala, lepiej zrobic raz a dobrze :). Mi gazwonik krzyknal 40zl za czyszczenie. U mnie po takim zabiegu jak reka odjal :gwizdanie:

Opublikowano

Panowie, moim zdaniem parownik jest zalepiony taką specyficzną gęstą cieczą, która po odpaleniu na benzynie nie przepuszcza ciepła co nie pozwala na przejście gazu w stan lotny stąd to szarpanie przy przełączaniu na zimny silniku lub po dłuższym postoju.

Jak zaczyna Ci szarpać to musisz przełączyć spowrotem na benzynę z tego powodu iż maź w parowniku niedostatecznie się rozgrzała. Wiem z praktyki, że w lecie lub po pierwszej zimie jazdy na gazie niem tego problemu ponieważ w lecie owa maź jest ciągle rozgrzana a po pierwszym roku użytkowania zaczyna się gromadzić w parownik w taki stopniu, że nie umożliwia to przełączania na gaz tak jak to powinno być. Zwiększenie temp. przełączania się jest tylko półśrodkiem, który nie wyeliminuje problemu a co do zabrudzonych wtrysków jeśli się je przemyje to z pewnością wyjdzie na dobre.

Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

świece kupowałem oryginalne audi czyli ngk takie jak zaleca producent kabli nie zmieniałem dlatego bo na bezynie jest ok i jak juz sie przełączy na ten gaz to też jest wszystko oki czyli wolne obroty oki i jazda też tem. przeła. jest 25 stopni

to że na benzynie chodzi ok nie oznacza ze kable są w porządku ze względu na to ze lpg jest bardziej wrażliwy na przebicie niż bena :)

Opublikowano

u mnie jest na odwrót na benzynie chodzi jak czołg a jak się przełączy na gazy wszystko chodzi ok.

Czy ktoś mógłby mi doradzić jak zlikwidować ten problem?

Opublikowano

mógł sie wysrać silnik sprawdź ciśnienie :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...