chopin 3 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 a jaki komunikat na vagu wywaliło? 18265 ERROR MESSAGE FROM ECU w module abs Juz się czepiałem wtyczki od modułu - czyściłem styki czasem coś z czujnikiem skrętu nie pamiętam numeru błędu Ogólnie choinka na zegarach, raz ESP czasem razem z ABS, wcisnołem pedał kilka razy ABS zgasł, potem znowu się zapalił Był tez błąd przepływomierza że niski sygnał, ale myślę przecież to nie to, przepływkę później miałem sprawdzać Spędziłem kilka godzin w garażu, wreszcie znalazłem jakiś temat że to przepływka. Pożyczyłem od szwagra ze skody i wszystko się uspokoiło, zero błędów. Zamontowana już druga i wszystko działa Opisywałem tutaj: http://a4-klub.pl/silniki-benzynowe-30/przeplywomierz-abs-esr-262071/#post3349642 superancko , dzieki za odp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Mam ten sam problem wczoraj jak jechałem autem patrzę nagle i zaświeciły się kontrolki ABS i ESP, sprawdziłem obydwa systemy przestały działać, po ponownym odpaleniu auta kontrolki się początkowo nie paliły ale po kilku minutach znów się zapaliły Vag + kasowanie błędów ale znów wywala te błędy i kontrolki się zapalają. Co wy na to ? Poniżej błędy 2 Faults Found: 00526 - Brake Light Switch-F 27-10 -- Implausible Signal - Intermittent 01827 - Instrument Cluster (J285); Tire Diameter Implausible 35-10 -- - - Intermittent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Mam ten sam problem wczoraj jak jechałem autem patrzę nagle i zaświeciły się kontrolki ABS i ESP, sprawdziłem obydwa systemy przestały działać, po ponownym odpaleniu auta kontrolki się początkowo nie paliły ale po kilku minutach znów się zapaliły Vag + kasowanie błędów ale znów wywala te błędy i kontrolki się zapalają. Co wy na to ? Poniżej błędy 2 Faults Found: 00526 - Brake Light Switch-F 27-10 -- Implausible Signal - Intermittent 01827 - Instrument Cluster (J285); Tire Diameter Implausible 35-10 -- - - Intermittent 526 Włącznik świateł hamowania - F, Przełącznik świateł hamulców - niewłaściwy sygnał (f) czyli czujnik pedału hamulca a 1827 nie moge znaleźć , ale jeszcze poszukam. Sprawdź natomiast to co miał Forseco - czy czasem nie masz zamoczonego ECU pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Mam ten sam problem wczoraj jak jechałem autem patrzę nagle i zaświeciły się kontrolki ABS i ESP, sprawdziłem obydwa systemy przestały działać, po ponownym odpaleniu auta kontrolki się początkowo nie paliły ale po kilku minutach znów się zapaliły Vag + kasowanie błędów ale znów wywala te błędy i kontrolki się zapalają. Co wy na to ? Poniżej błędy 2 Faults Found: 00526 - Brake Light Switch-F 27-10 -- Implausible Signal - Intermittent 01827 - Instrument Cluster (J285); Tire Diameter Implausible 35-10 -- - - Intermittent 526 Włącznik świateł hamowania - F, Przełącznik świateł hamulców - niewłaściwy sygnał (f) czyli czujnik pedału hamulca a 1827 nie moge znaleźć , ale jeszcze poszukam. Sprawdź natomiast to co miał Forseco - czy czasem nie masz zamoczonego ECU pod maską czyli to pierwsze to ten czujnik pod pedałem hamulca pod Ecu akurat wczoraj zaglądałem bo musiałem przekaźniki sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruper 0 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 a gdzie dokladnie jest ten czujnik ESP ? moze jakas fotka ? bo u mnie jest to samo po odpaleniu auta po wcisnieciu hamulca wyskakuje kontrolka ESP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 a gdzie dokladnie jest ten czujnik ESP ? moze jakas fotka ? bo u mnie jest to samo po odpaleniu auta po wcisnieciu hamulca wyskakuje kontrolka ESP. Chyba czujnika nie ma.ESP jest na zasadzie ABS.Czujniki przy kołach i pompa.Pompa daje sygnał na to koło co boksuje i go hamuje Tak mi się wydaje Wysłane z mojego U8815 za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 a gdzie dokladnie jest ten czujnik ESP ? moze jakas fotka ? bo u mnie jest to samo po odpaleniu auta po wcisnieciu hamulca wyskakuje kontrolka ESP. za ESP odpowiadają czujniki: przyspieszenia poprzecznego i wzdłużnego do tego skrętu kierownicy i ABS-u to wszystko tworzy calosc układu ESP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziako 2 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 a gdzie dokladnie jest ten czujnik ESP ? moze jakas fotka ? bo u mnie jest to samo po odpaleniu auta po wcisnieciu hamulca wyskakuje kontrolka ESP. za ESP odpowiadają czujniki: przyspieszenia poprzecznego i wzdłużnego do tego skrętu kierownicy i ABS-u to wszystko tworzy calosc układu ESP i wszystko jasne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forseco 0 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 ma ktos w Wawie mozliwosc uzyczenia mi na pol godz swojej przeplywki zeby zobaczyl?bo w tej chwili odpala mi auto ale nie wchodzi na obroty i zapala sie wlanie ESP i kontrolka od swiec mryga:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Kolego, najpierw VAG, potem bedziesz cudował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 czyżby pompka któraś papa robiła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafikk1983r 1 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Może teraz ja opisze swój problem:hi: Otóż, w trakcie jazdy zaczęła mi mrugać kontrola od świec zarowych i nagle tempomat przestał działać. Wróciłem do domu poczytałem forum i okazało się ze to wina czujnika stopu(światła stop cały czas się świeciły). Na następny dzień podjazd do serwisu audi i zakup czujnika( zaproponowali mi Panowie podobno jakiś poprawiony, lepszy czujnik ) poprzednio obudowa czujnika była cała czarna a teraz jest z końcówką białą. Niestety zaraz po wymianie ruszyłem w trasę i zaczęło się W trakcie hamowania ale nie zawsze i kiedy stoję dłużej np na światłach, także sporadycznie zapalają się kontroli ESP i ABS. Tylko wtedy gdy hamuje lub gdy stojąc w miejscu zwalniam hamulec, nigdy w czasie jazdy. Dodam ze przed wymianą czujnika takiego problemu nie było. Jeżdżę już tak pól roku, ale mam naprawde dosyć tych nieszczesnych kontrolek, irytują mnie coraz bardziej:facepalm: Panowie proszę o radę. Wcześniej było dobrze, w życiu na oczy tych kontrolek nie widziałem, tak samo kiedy swiata stopu zaczeły odmawiać posłuszeństwa czyli padniety czujnik stopu tez nie było tych kontrolek. Po wymianie coś im nie pasuje:kwasny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Kolego najpierw VAG Prawdopodobne przeplywka daje znac o sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Może teraz ja opisze swój problem:hi:Otóż, w trakcie jazdy zaczęła mi mrugać kontrola od świec zarowych i nagle tempomat przestał działać. Wróciłem do domu poczytałem forum i okazało się ze to wina czujnika stopu(światła stop cały czas się świeciły). Na następny dzień podjazd do serwisu audi i zakup czujnika( zaproponowali mi Panowie podobno jakiś poprawiony, lepszy czujnik ) poprzednio obudowa czujnika była cała czarna a teraz jest z końcówką białą. Niestety zaraz po wymianie ruszyłem w trasę i zaczęło się W trakcie hamowania ale nie zawsze i kiedy stoję dłużej np na światłach, także sporadycznie zapalają się kontroli ESP i ABS. Tylko wtedy gdy hamuje lub gdy stojąc w miejscu zwalniam hamulec, nigdy w czasie jazdy. Dodam ze przed wymianą czujnika takiego problemu nie było. Jeżdżę już tak pól roku, ale mam naprawde dosyć tych nieszczesnych kontrolek, irytują mnie coraz bardziej:facepalm: Panowie proszę o radę. Wcześniej było dobrze, w życiu na oczy tych kontrolek nie widziałem, tak samo kiedy swiata stopu zaczeły odmawiać posłuszeństwa czyli padniety czujnik stopu tez nie było tych kontrolek. Po wymianie coś im nie pasuje:kwasny: no dokładnie , vag to podstawa każdej diagnozy , jeśli jesteś z okolic wawy to mogę pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafikk1983r 1 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Ok, Panowie z Vagiem muszę poczekać do 2 tyg:kwasny: Nikt nie miał podobnego problemu?. To się stało odrazu po wymianie czujnika stopu. Ruszam w trasę stanę na światłach i bum kontroli abs i esp sie zapalają i świecą do póki silnika/zaplonu nie wyłącze. Czasami jest tak ze 30 razy zahamuje lub stoję w korku czy na światłach i nie zapali się ani razu. A bywa ze wyjeżdżając z parking stanę na sekundę bo auto jedzie, puszczam hamulec i kontroli wracają. ABS I ESP zawsze równocześnie Auto jeździ normalnie, silnik pracuje wzorowo, nie rozkminiam tego:doh: pozdrawiam:hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 bez vaga to można gdybać wystarczy że ci wtyczka od przepływki nie łączy lub przetarty kabel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tacim 1 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Wymieniałem moduł pod tempomat, fis itd. Czy myślicie, że palący się ESP i brak możliwości jazdy powyżej 1500 obrotów może być z tym związany Czujnik -taśma skrętu czy jak się to nazywa tez wypinałem. Błąd 00778 chyba za to odpowiada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki 0 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Wymieniałem moduł pod tempomat, fis itd. Czy myślicie, że palący się ESP i brak możliwości jazdy powyżej 1500 obrotów może być z tym związany Czujnik -taśma skrętu czy jak się to nazywa tez wypinałem. Błąd 00778 chyba za to odpowiada. http://a4-klub.pl/uklad-hamulcowy-96/bledy-czujnika-kata-skretu-g85-pali-sie-esp-abs-256034/#post3216006 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo27 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 witam mam podobny problem. po wymianie czujnika stopu, zapalił się ESP i ABS. bylem u mechanika, wpiął się i stwierdził że jest do wymiany czujnik ciśnienia płynu w ABS(koszt czujnika 860zł).nie wiem czy wymieniać, może błąd jest w czym innym? proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin 3 Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 witammam podobny problem. po wymianie czujnika stopu, zapalił się ESP i ABS. bylem u mechanika, wpiął się i stwierdził że jest do wymiany czujnik ciśnienia płynu w ABS(koszt czujnika 860zł).nie wiem czy wymieniać, może błąd jest w czym innym? proszę o pomoc kolega mial podobny problem i sie okazalo ze miał zalany moduł komfortu pod podłogą który zaczął właśnie tak swirowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się