soolek Opublikowano 30 Maja 2007 Opublikowano 30 Maja 2007 Na początku zaznaczę, że wszystko (no, może prawie wszystko) na powyższy temat wyczytałem. Instrukcję demontażu też znalazłem w poście pt. Immobilizer. Mnie jednak interesuje samo przesunięcie kierownicy o 2-3 ząbki i w związku z tym pytanie: czy aby zdjąć kierownicę to wystarczy odkręcić tylko poduszkę, czy z jakichś względów trzeba wykonać wszystkie czynności opisane w powyższym wątku? Czy po odłączeniu poduchy trzeba podpinać się pod VAGa? Tak trochę offtopicowo dodam, że chciałem wyprostować kierę poprzez zbieżność (przy okazji trochę ją poprawili), ale niestety prawa końcówka drążka jest tak zapieczona, że nie da się jej wyregulować, więc kierownicy nie wyprostowali. Dlatego wybrałem tańsze zło i zamiast wymieniać końcówkę, chciałbym przestawić kierownicę.
Gość spedyt Opublikowano 31 Maja 2007 Opublikowano 31 Maja 2007 Wystarczy zdjąć poduszkę, ale odłącz akumulator
olsen318 Opublikowano 31 Maja 2007 Opublikowano 31 Maja 2007 ja wymieniałem kostke w stacyjce i też musiałem zdjąć kierownice.a w Twoim przypadku trzeba zdjąć poduszkę i odkręcić śrube która trzyma kierownice,zdjąć kierownice i przestawić o kilka ząbków.
soolek Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2007 Dzięki Panowie. Tak myślałem, ale wolałem się upewnić.
qman Opublikowano 12 Września 2007 Opublikowano 12 Września 2007 Witam odświeżam,ponieważ nie wiem od czego zacząć.Powiedzcie, czy cała centralna część kiery jest zamocowana na zatrzaskach jak w starszych B3,B4 czy trzeba najpierw jakieś śrubki odkręcić od spodu. Pozdrawiam
schiller Opublikowano 12 Września 2007 Opublikowano 12 Września 2007 tak z tylu sa 2 srobki. odkrecajac je sciaga sie poduche.
qman Opublikowano 12 Września 2007 Opublikowano 12 Września 2007 :notworthy:Dziękuję za szybką odpowiedź
YATES Opublikowano 19 Września 2007 Opublikowano 19 Września 2007 Jakim śrubokrętem odkręca się te dwie śruby,bo nic tam nie widać ???
Gość spedyt Opublikowano 19 Września 2007 Opublikowano 19 Września 2007 Jakim śrubokrętem odkręca się te dwie śruby,bo nic tam nie widać ??? Nie śrubokrętem a kluczem TORX 30.
YATES Opublikowano 19 Września 2007 Opublikowano 19 Września 2007 A jak odkręcę te dwie śruby to będę mógł już zdjąć kierownicę ? Strasznie mi skrzypi przy skręcaniu ale dzwięk ten słychać nie na dole przy nogach tylko u góry.A może da się zdjąć jakiś plastik ( ten przy stacyjce) i tam popsikać WD40 albo wstrzyknąć tam trochę oliwy ???
schiller Opublikowano 19 Września 2007 Opublikowano 19 Września 2007 nic nie musisz zdejmowac. tez tak mialem w passacie. mechanior powiedzial mi ze trzeba zdejmowac kiere i cos tam grzebac przy pierscieniu a kumpel psiknął troche smaru w sprayu i jest git. ale to musi byc smar taki co pozniej normalnie twardnieje. WD40 nic nie pomoze.
hamadini Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Koledzy a śrubę od kierownicy to odkręca się w którą stronę? - pytanko może proste ale jak ktoś wcześniej nadmienił nic na siłę.
Wihajster Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Koledzy a śrubę od kierownicy to odkręca się w którą stronę? - pytanko może proste ale jak ktoś wcześniej nadmienił nic na siłę. normalnie prawy gwint
_Solar_ Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 Koledzy a śrubę od kierownicy to odkręca się w którą stronę? - pytanko może proste ale jak ktoś wcześniej nadmienił nic na siłę. normalnie prawy gwint odwrotnie niż ruch wskazówek zegara
Rekomendowane odpowiedzi