Skocz do zawartości

hamadini

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hamadini

Osiągnięcia hamadini

0

Reputacja

  1. Koledzy a śrubę od kierownicy to odkręca się w którą stronę? - pytanko może proste ale jak ktoś wcześniej nadmienił nic na siłę.
  2. no jak słychać hałas to ja bym stawiał na łożysko, miałem coś takiego u siebie, po kilku dniach doszedł pisk przy skręcaniu, przy wymianie łożyska okazało siż też że szczęka hamulca nie odpuszcza, może masz ten sam problem.
  3. czyżby oferta dofinansowania??
  4. hamadini

    [ALL] Dodatek do paliwa

    u mnie też pali od strzała choć ja dolewam STP to moimzdaniem dobra i sprawdzona firma która istnuieje jeszcze od czasów komuny. . Denaturatu raczej nie polecam a nawet kategorycznie odradzam.Denaturat dolewało się kiedyś do paliwa ponieważ dobrze łączy się on z wodą - co zapobiegało tworzeniu się w układzie paliwowym „korka lodowego”, który uniemożliwiłby dopływ paliwa.Niestety jednak nie usuwa on wody skroplonej na sciankach z baku.Para wodna skrapla się na ściankach baku wtedy gdy jest prawie pusty. Jeżdżąc w temperaturach niskich należy utrzymywać wysoki stan paliwa w baku.Obecnie na każdej stacji paliw dostepne są środki absorbujące wodę, ...zdecydowanie lepsze i czystsze w składzie chemicznym. I co ważne mają też składniki konserwujące i zabezpieczające cały układ paliwowy, a także składniki stabilizujące paliwo przed jego rozpadem.I co ważne wcale nie kosztują dużo.
  5. Witam kolegów Ostatnio wymieniłem zamek w dzwiach kierowcy. Stary zamek był kompletnie rozwalony i wkładka obracała się do okoła. Może ktoś ma podobny i mu to pomoże. Na początek zdejmujemy boczek dzrwi (opis i foty na forum), następnie odpinamy wszystkie wtyczki zamka konkretnie 2 i zdejmujemy cięgno z zamka które otwiera dzwi z kluczyka. potem odkręcamy 1 śrubę która jest po prawej stronie klamki od wewnątrz, trzyma ona zewnętrzną osłonę klamki. Następny krok to zdjęcie zewnętrznej osłony klamki bo bez tego zamek nie wyjdzie. Tu uwaga nic na siłę. Samo wykręcenie śruby tego nie umożliwi. Pod zamkiem znajduje się niewielka blaszka, którą delikatnie poruszamy na boki co spowoduje niewielkie ruchy zamka i naprowadi zatrzaski obudowy klamki na właściwe miejsce i delikatnie wyjmujemy obudowę. Teraz zamek jest odsłonięty i łatwy do wyjęcia.Po wyjęciu przekładamy starą wkładkę co jest proste jak budowa cepa do nowego zamka i montujemy w odwrotnej kolejności. Mam nadzieję że ten opis będzie pomocny tym którzy chcą wymienić zamek.
  6. a jak i gdzie szukac tej nieszczelności w dolocie?
  7. ja mam pękniętą po prawj stronie a czy ktoś ma jakiś patent na to? wpienia mnie to że nie moge jej używać bo lekkie wyboje i sru zwija się patent z wkręcaniem kawałka blachy na wkręt hmm bynajmniej wizualnie kiepski klejenie nie daje nic, zawsze pęknie troszke dalej może są jakieś zestawy naprawcze ? boczka raczej z tego powodu wymieniać nie chcę
  8. Witam kolegów dieslowców. Zapewne wielu z Was wraz ze wzmożeniem mrozów ma problem z porannym odpaleniem. Moje pytanie brzmi jak sobie z tym radzicie, może polecicie jakieś dobre i sprawdzone uszlachetniacze, gdzie to dostać w białymstoku? Dzięki i pozdrawiam.
  9. [białystok] witam wszystkich forumowiczów *proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...