soolek 4 Posted May 30, 2007 Share Posted May 30, 2007 Na początku zaznaczę, że wszystko (no, może prawie wszystko) na powyższy temat wyczytałem. Instrukcję demontażu też znalazłem w poście pt. Immobilizer. Mnie jednak interesuje samo przesunięcie kierownicy o 2-3 ząbki i w związku z tym pytanie: czy aby zdjąć kierownicę to wystarczy odkręcić tylko poduszkę, czy z jakichś względów trzeba wykonać wszystkie czynności opisane w powyższym wątku? Czy po odłączeniu poduchy trzeba podpinać się pod VAGa? Tak trochę offtopicowo dodam, że chciałem wyprostować kierę poprzez zbieżność (przy okazji trochę ją poprawili), ale niestety prawa końcówka drążka jest tak zapieczona, że nie da się jej wyregulować, więc kierownicy nie wyprostowali. Dlatego wybrałem tańsze zło i zamiast wymieniać końcówkę, chciałbym przestawić kierownicę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 Wystarczy zdjąć poduszkę, ale odłącz akumulator Link to comment Share on other sites More sharing options...
olsen318 0 Posted May 31, 2007 Share Posted May 31, 2007 ja wymieniałem kostke w stacyjce i też musiałem zdjąć kierownice.a w Twoim przypadku trzeba zdjąć poduszkę i odkręcić śrube która trzyma kierownice,zdjąć kierownice i przestawić o kilka ząbków. Link to comment Share on other sites More sharing options...
soolek 4 Posted June 1, 2007 Author Share Posted June 1, 2007 Dzięki Panowie. Tak myślałem, ale wolałem się upewnić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
qman 0 Posted September 12, 2007 Share Posted September 12, 2007 Witam odświeżam,ponieważ nie wiem od czego zacząć.Powiedzcie, czy cała centralna część kiery jest zamocowana na zatrzaskach jak w starszych B3,B4 czy trzeba najpierw jakieś śrubki odkręcić od spodu. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
qman 0 Posted September 12, 2007 Share Posted September 12, 2007 :notworthy:Dziękuję za szybką odpowiedź Link to comment Share on other sites More sharing options...
YATES 0 Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Jakim śrubokrętem odkręca się te dwie śruby,bo nic tam nie widać ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 Jakim śrubokrętem odkręca się te dwie śruby,bo nic tam nie widać ??? Nie śrubokrętem a kluczem TORX 30. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YATES 0 Posted September 19, 2007 Share Posted September 19, 2007 A jak odkręcę te dwie śruby to będę mógł już zdjąć kierownicę ? Strasznie mi skrzypi przy skręcaniu ale dzwięk ten słychać nie na dole przy nogach tylko u góry.A może da się zdjąć jakiś plastik ( ten przy stacyjce) i tam popsikać WD40 albo wstrzyknąć tam trochę oliwy ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hamadini 0 Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Koledzy a śrubę od kierownicy to odkręca się w którą stronę? - pytanko może proste ale jak ktoś wcześniej nadmienił nic na siłę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wihajster 41 Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Koledzy a śrubę od kierownicy to odkręca się w którą stronę? - pytanko może proste ale jak ktoś wcześniej nadmienił nic na siłę. normalnie prawy gwint Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Solar_ 0 Posted March 2, 2010 Share Posted March 2, 2010 Koledzy a śrubę od kierownicy to odkręca się w którą stronę? - pytanko może proste ale jak ktoś wcześniej nadmienił nic na siłę. normalnie prawy gwint odwrotnie niż ruch wskazówek zegara Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts