Jump to content
IGNORED

[ALL] Jak zdjąć kierownicę?


soolek
 Share

Recommended Posts

Na początku zaznaczę, że wszystko (no, może prawie wszystko) na powyższy temat wyczytałem.

Instrukcję demontażu też znalazłem w poście pt. Immobilizer.

Mnie jednak interesuje samo przesunięcie kierownicy o 2-3 ząbki i w związku z tym pytanie:

czy aby zdjąć kierownicę to wystarczy odkręcić tylko poduszkę, czy z jakichś względów trzeba wykonać wszystkie czynności opisane w powyższym wątku?

Czy po odłączeniu poduchy trzeba podpinać się pod VAGa?

Tak trochę offtopicowo dodam, że chciałem wyprostować kierę poprzez zbieżność (przy okazji trochę ją poprawili), ale niestety prawa końcówka drążka jest tak zapieczona, że nie da się jej wyregulować, więc kierownicy nie wyprostowali.

Dlatego wybrałem tańsze zło i zamiast wymieniać końcówkę, chciałbym przestawić kierownicę. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ja wymieniałem kostke w stacyjce i też musiałem zdjąć kierownice.a w Twoim przypadku trzeba zdjąć poduszkę i odkręcić śrube która trzyma kierownice,zdjąć kierownice i przestawić o kilka ząbków.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki Panowie.

Tak myślałem, ale wolałem się upewnić.

:a4fan:

Link to comment
Share on other sites

Witam

odświeżam,ponieważ nie wiem od czego zacząć.Powiedzcie, czy cała centralna część kiery jest zamocowana na zatrzaskach jak w starszych B3,B4 czy trzeba najpierw jakieś śrubki odkręcić od spodu. :notworthy:

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Jakim śrubokrętem odkręca się te dwie śruby,bo nic tam nie widać ???

Link to comment
Share on other sites

A jak odkręcę te dwie śruby to będę mógł już zdjąć kierownicę ? Strasznie mi skrzypi przy skręcaniu ale dzwięk ten słychać nie na dole przy nogach tylko u góry.A może da się zdjąć jakiś plastik ( ten przy stacyjce) i tam popsikać WD40 albo wstrzyknąć tam trochę oliwy ???

Link to comment
Share on other sites

Koledzy a śrubę od kierownicy to odkręca się w którą stronę? - pytanko może proste ale jak ktoś wcześniej nadmienił nic na siłę.

normalnie prawy gwint
Link to comment
Share on other sites

Koledzy a śrubę od kierownicy to odkręca się w którą stronę? - pytanko może proste ale jak ktoś wcześniej nadmienił nic na siłę.

normalnie prawy gwint

odwrotnie niż ruch wskazówek zegara :wink4:
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...